4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

TATRA 805
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=104&t=9298
Stránka 3 z 4

Autor:  Macej [ Štv, 05.11.2009, 18:25 ]
Predmet príspevku: 

A jeeje :) . Vidím že ste ju prekukli v tej poruchovsti :cry:

Vyrok mojho známeho - mimochodom znalca Tatier-
Prečo ma T-805 označenie práve 805? :D
Uhádne niekto?

Autor:  Kapo [ Pia, 06.11.2009, 1:31 ]
Predmet príspevku: 

Tak vývoj začal pri 800ke, potom boli prototypy 801,2,3 .Tie mali byť pôvodne osobné terénne. Ale potom ich nahradily Gaz 69 a tak z navrhnutej koncepcie urobili lahký terénny náklaďák z trambusovou budkou atď. až sa dostali na tú 805ku. Tak? Čo som vyhral? :smt165

Autor:  marisko [ Pia, 06.11.2009, 7:00 ]
Predmet príspevku: 

O/T
Jedna T87 z expedície Z+H je v Ingolstadte v podnikovom múzeu Audi, spolu s viacero expedičnými veteránmi.

Autor:  Macej [ Pia, 06.11.2009, 15:06 ]
Predmet príspevku: 

Kapo: je to sice všetko pravda že boli aj prototypy T-803 a 804 ale podla toho môjho známeho ktorý nejednu T-805 vlastnil alebo sa v nej vrtal tak to je T-805 preto lebo...

Na 100km 805 poruch :D :D

Ale nechcem týmto kaziť dojem o 805-kách. Určite sa nájdu aj vydarené kusy

dúfam že ma priaznivci tohto vozidla neukameňujú lebo sám za jedného považujem

Autor:  pejo [ Štv, 12.11.2009, 10:19 ]
Predmet príspevku:  offroad s 805tkou

http://www.youtube.com/watch?v=Q9g9WLSs ... ature=fvwp

sú tam aj ďalšie.

Autor:  janwayz [ Uto, 17.11.2009, 16:40 ]
Predmet príspevku: 

Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede....


edit: tak bola to STV2, TKM :-D, ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé...

Autor:  negio [ Uto, 17.11.2009, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

janwayz píše:
Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede....


edit: tak bola to STV2, TKM :-D, ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé...


Prezrad co rozpravali....

Autor:  Fefe [ Ned, 22.11.2009, 16:17 ]
Predmet príspevku: 

.


http://www.youtube.com/watch?v=OKA-2iXaDTI




.

Autor:  janwayz [ Ned, 22.11.2009, 22:33 ]
Predmet príspevku: 

negio píše:
janwayz píše:
Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede....


edit: tak bola to STV2, TKM :-D, ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé...


Prezrad co rozpravali....

jednak problémy s peniazmi - cesty si platili sami, jednak keď následne padli do nemilosti - mali problém sa zamestnať , ich deti mali problém vôbec niekam vycestovať a pod.

Autor:  dindaj [ Uto, 22.06.2010, 21:04 ]
Predmet príspevku: 

Ake ma 805ka reduktory?Dvoj alebo viackolove?

Autor:  Macej [ Uto, 22.06.2010, 21:13 ]
Predmet príspevku: 

Ak sa nemýlim a dobre si pamätám tak dvojkolové. Pre istotu ale skúsim preveriť :roll:

Autor:  pejo [ Pia, 25.06.2010, 18:53 ]
Predmet príspevku: 

Dvojkolové, ako V3S, len o niečo menšie a moc pomalé na offroad, cca 2:1. Naviac menia zmysel otáčania.

Autor:  kuban [ Ned, 16.10.2011, 11:47 ]
Predmet príspevku: 

http://www.youtube.com/watch?v=BZKav7ohG0s tiez pekna

Autor:  Marek560 [ Ned, 16.10.2011, 12:24 ]
Predmet príspevku: 

Tatra je Tatra... :-D

http://www.mojevideo.sk/video/10c55/ziadny_problem.html

Autor:  mito.al [ Štv, 21.02.2013, 16:36 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 805

Troška to tu oživím sovjimi skusenostami.

Kamarat ma T805, motor sme implantovali Renault 2,1D .. Ale určite by sa zišlo niečo silnejšie, hlavne pri brodení hlbokým snehom alebo v tažšom výjazde.

Je tažšia na ovladanie, ked su predne kolesa v bahne treba sa proste riadne zaprieť do podlahy a ručkovať. Prevodovka bez synchronov chce na preradenie tiež svoj čas a zjazdenejšieho šofera..
brzdy su tiež slabučke ako niekto spomynal, brzdenie zjazdu s naloženým nakladom chce trocha odvahy a hlavne dobre podradiť, ak sa rozbehne už sa zastaviť nedá.

Bez radiobudy je pomerne nevyvažena, ak chcete od nej nejaky vyšší vykon na zadnu napravu to chce dostať aspon 200-300KG zavažie. Priechodnosť aj brodivosť je k hmotnosti do 3t pomerne dobrá ako inak najdôležitejšie su gumy. predná a zadna uzavierka je štandard a funguje skvele.

Zatial jedina taka sporostá porucha čo sme mali, prerazilo nám prednú manžetu na poloosi a vytiekol všetok olej ako z difu tak z prevodovky.... dosť neprijemné :(

Inak mame ju 6 rokov na zvoz dreva a funguje bezproblémovo.

Stránka 3 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/