4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
TATRA 805 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=104&t=9298 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | Macej [ Štv, 05.11.2009, 18:25 ] |
Predmet príspevku: | |
A jeeje . Vidím že ste ju prekukli v tej poruchovsti Vyrok mojho známeho - mimochodom znalca Tatier- Prečo ma T-805 označenie práve 805? Uhádne niekto? |
Autor: | Kapo [ Pia, 06.11.2009, 1:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak vývoj začal pri 800ke, potom boli prototypy 801,2,3 .Tie mali byť pôvodne osobné terénne. Ale potom ich nahradily Gaz 69 a tak z navrhnutej koncepcie urobili lahký terénny náklaďák z trambusovou budkou atď. až sa dostali na tú 805ku. Tak? Čo som vyhral? |
Autor: | marisko [ Pia, 06.11.2009, 7:00 ] |
Predmet príspevku: | |
O/T Jedna T87 z expedície Z+H je v Ingolstadte v podnikovom múzeu Audi, spolu s viacero expedičnými veteránmi. |
Autor: | Macej [ Pia, 06.11.2009, 15:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo: je to sice všetko pravda že boli aj prototypy T-803 a 804 ale podla toho môjho známeho ktorý nejednu T-805 vlastnil alebo sa v nej vrtal tak to je T-805 preto lebo... Na 100km 805 poruch Ale nechcem týmto kaziť dojem o 805-kách. Určite sa nájdu aj vydarené kusy dúfam že ma priaznivci tohto vozidla neukameňujú lebo sám za jedného považujem |
Autor: | pejo [ Štv, 12.11.2009, 10:19 ] |
Predmet príspevku: | offroad s 805tkou |
http://www.youtube.com/watch?v=Q9g9WLSs ... ature=fvwp sú tam aj ďalšie. |
Autor: | janwayz [ Uto, 17.11.2009, 16:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede.... edit: tak bola to STV2, TKM , ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé... |
Autor: | negio [ Uto, 17.11.2009, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | |
janwayz píše: Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede.... edit: tak bola to STV2, TKM , ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé... Prezrad co rozpravali.... |
Autor: | Fefe [ Ned, 22.11.2009, 16:17 ] |
Predmet príspevku: | |
. http://www.youtube.com/watch?v=OKA-2iXaDTI . |
Autor: | janwayz [ Ned, 22.11.2009, 22:33 ] |
Predmet príspevku: | |
negio píše: janwayz píše: Kto ste akurát doma a máte po ruke ČT2 - akurát beží dokument o Zikmudovi a Hanzelkovi.... osobné výpovede.... edit: tak bola to STV2, TKM , ale natočené "po revolúcii", takže dosť otvorene hovorili o tom, aké mali problémy aj s režimom... zaujímavé... Prezrad co rozpravali.... jednak problémy s peniazmi - cesty si platili sami, jednak keď následne padli do nemilosti - mali problém sa zamestnať , ich deti mali problém vôbec niekam vycestovať a pod. |
Autor: | dindaj [ Uto, 22.06.2010, 21:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Ake ma 805ka reduktory?Dvoj alebo viackolove? |
Autor: | Macej [ Uto, 22.06.2010, 21:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak sa nemýlim a dobre si pamätám tak dvojkolové. Pre istotu ale skúsim preveriť |
Autor: | pejo [ Pia, 25.06.2010, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Dvojkolové, ako V3S, len o niečo menšie a moc pomalé na offroad, cca 2:1. Naviac menia zmysel otáčania. |
Autor: | kuban [ Ned, 16.10.2011, 11:47 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.youtube.com/watch?v=BZKav7ohG0s tiez pekna |
Autor: | Marek560 [ Ned, 16.10.2011, 12:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Tatra je Tatra... http://www.mojevideo.sk/video/10c55/ziadny_problem.html |
Autor: | mito.al [ Štv, 21.02.2013, 16:36 ] |
Predmet príspevku: | Re: TATRA 805 |
Troška to tu oživím sovjimi skusenostami. Kamarat ma T805, motor sme implantovali Renault 2,1D .. Ale určite by sa zišlo niečo silnejšie, hlavne pri brodení hlbokým snehom alebo v tažšom výjazde. Je tažšia na ovladanie, ked su predne kolesa v bahne treba sa proste riadne zaprieť do podlahy a ručkovať. Prevodovka bez synchronov chce na preradenie tiež svoj čas a zjazdenejšieho šofera.. brzdy su tiež slabučke ako niekto spomynal, brzdenie zjazdu s naloženým nakladom chce trocha odvahy a hlavne dobre podradiť, ak sa rozbehne už sa zastaviť nedá. Bez radiobudy je pomerne nevyvažena, ak chcete od nej nejaky vyšší vykon na zadnu napravu to chce dostať aspon 200-300KG zavažie. Priechodnosť aj brodivosť je k hmotnosti do 3t pomerne dobrá ako inak najdôležitejšie su gumy. predná a zadna uzavierka je štandard a funguje skvele. Zatial jedina taka sporostá porucha čo sme mali, prerazilo nám prednú manžetu na poloosi a vytiekol všetok olej ako z difu tak z prevodovky.... dosť neprijemné Inak mame ju 6 rokov na zvoz dreva a funguje bezproblémovo. |
Stránka 3 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |