4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

10 ročník Off Road show RS
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=106&t=15011
Stránka 1 z 2

Autor:  dado [ Pon, 21.05.2012, 8:15 ]
Predmet príspevku:  10 ročník Off Road show RS

22.06.2012 - 24.06.2012 10 ročník Off Road show RS

Vsetci vieme o co ide, mestske lesy budu vynechane a pojde sa viac smerom na Gemercek, kde to bolo zaujimave.

REGISTRÁCIA BOLA ZASTAVENA
.

Obrázok

Autor:  bull4x4 [ Pon, 21.05.2012, 11:02 ]
Predmet príspevku: 

daj nejaky odkaz na registraciu, neviem to tam dohladat

dik

Autor:  dado [ Pon, 21.05.2012, 11:32 ]
Predmet príspevku: 

bull4x4 píše:
daj nejaky odkaz na registraciu, neviem to tam dohladat

dik


V tretom riadku odhora v prvom prispevku tohoto vlakna pisem :

" Registracia zacne zajtra okol 9:00 online aj odtialto. "

Dolezite je slovicko : zajtra

:D :D

Autor:  StanToy [ Pon, 21.05.2012, 18:55 ]
Predmet príspevku: 

Aké su minimálne požiadavky, ktoré musí auto spĺňať?

Autor:  blato-Lubo [ Pon, 21.05.2012, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

to dado: triál v nedelu bude na klasickom mieste ?

Autor:  dado [ Pon, 21.05.2012, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

Tak ze sa mozete zacat registrovat :

REGISTRÁCIA BOLA ZASTAVENA

Cele kluby sa registrujte priamo u Gaba Hajnovica : 0905 418 195

Ak niekto registrujete svojho znameho a pod. tak ho registrujte pod jeho ŠPZ, s jeho cislom OP . Urcite to nerobte tak, ze poslete 10 x jednu a tu istu registraciu. :gkf_09:

Ak nemate SPZ tak napiste : "bez SPZ"

Autor:  dado [ Pon, 21.05.2012, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

StanToy píše:
Aké su minimálne požiadavky, ktoré musí auto spĺňať?


MT podmienkou, fajn by bol aj navijak, bezpecnostne pasy a funkcna rucna brzda su nevyhnutne.

blato-Lubo píše:
to dado: triál v nedelu bude na klasickom mieste ?


Ano, na Vcelinci.

Autor:  StanToy [ Pon, 21.05.2012, 20:23 ]
Predmet príspevku: 

MT aká hĺbka dezénu? a ešte taká možno hlúpa otázka, ale keď som ešte nejazdil na žiadnej akcii tak sa spýtam budú sa niektoré špeciálky na trophy okruhu dať obísť?

Autor:  denyz [ Pon, 21.05.2012, 20:26 ]
Predmet príspevku: 

Mám písať rovno sem alebo do pm ?už som to našiel,únava je sviňa

Autor:  dado [ Pon, 21.05.2012, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

Osobné podmienky

Súťaže sa môže zúčastniť každý, kto vlastní vodičský preukaz min. kat. B. Počas pretekov je zákazané požívať alkoholické nápoje a iné omamné látky. Na trialovej trati sa môžu vo vozidle zdržiavať len vodič a spolujazdec. Spolujazdec musí byť starší, ako 16 rokov. Na súťaž sa prihlasuje vodič vozidla, on je zodpovedný za všetky škody spôsobené ním a jeho vozidlom. Počas pretekov je povinné používať bezpečnostné pásy.


Technické podmienky

 Vozidlo musí mať dve hnacie nápravy určené pre pohon všetkých štyroch kolies. Maximálna hmotnosť vozidla je 3500 kg. Motor musí byť zakrytý. Brzdy musia byť funkčné, zvlášť ručná brzda. Vozidlá s otvorenou karosériou musia mať ochranný rám s predným aj zadným oblúkom nad súťažiacimi. Vozidlo musí byť vybavené ťažnými okami vpredu aj vzadu. Vozidlo musí mať pneumatiky vzoru MT na všetkých kolesách aj rezervné koleso. Vozidlo musí byť vybavené bezpečnostnými pásmi, pre každého člena posádky. Každé vozidlo musí obsahovať povinnú výbavu pre súťaž, ktorá je nasledovná :

Pre vozidlá v kategórii Štandard:
- Gurtňa ťažná
- Pneumatiky vzoru M/T ( dezén min.10 mm )
- Hasiaci prístroj min. 1 kg
- Auto lekárnička v plnej výbave
- 3bod. bezpečnostné pásy
- Rezervné koleso zhodné s  obutím auta
- Zdvihák
- Kľúč na kolesá
- Baterka na svietenie
- Streň – šekla
- Ťažné oko

Pre vozidlá v kategórii Špeciál:
Štandard +
 
- funkčný naviják ( min. ťažná sila 1,5 násobok celkovej hmotnosti auta )
- kladka k navijáku
- malá gurtňa ( okolo stromu !!! )

Pravidlá TROPHY
Trasu pretekov treba absolvovať v udanom časovom limite – udá sa v deň pretekov na rozprave. Jazdí sa podľa ITINERU. Itinerár je písaný z hora na dol a každý riadok je číslovaný. Na trase sú kontrolné miesta KM, kde súťažiaci dostanú kontrolné razítko. Razítka musia byť v správnom poradí. Popri trase sú tzv špeciály: rýchlostná sekcia - rozhodca meria čas.
Priorita pri vyhodnotení je :
1. KM počet a poradie,

2. súčet časov meraných sekcií.



Pravidlá TRIAL
TRIAL je skúška zručností vodiča na niekoľkých trialových tratiach – sekciách. V danej sekcii sa nesmie z vozidla vystúpiť. Vystúpením z vozidla vodič končí danú sekciu a boduje sa ako čiastočné absolvovanie trate – 200 tr.b. Vonkajšia pomoc je zakázaná / 200 tr.b./. V sekcii na jednotlivých miestach je možné skúšať prejazd max. 3 x.

Vynechanie sekcie je povolené 500 tr.b.

Zastavenie na viac ako 1 sec. 1 tr.b.

Ďalšie státie – každých 5 sec. 1 tr.b.

Zastavenie pred cúvaním nie je zastavenie

Cúvanie alebo spúšťanie sa späť zo svahu 3 tr.b.

Zrazenie kocky z palice / autom,jazdcom/ 8 tr.b.

Zrazenie kocky s blatom spod kolies nie je zrazenie

Vyvalenie palice / palica leží/ 12 tr.b.

Vyvalenie palice s kockou 8 tr.b.+ 12 tr.b.

Zanechanie trate / min. 2 kolesá vyjdú zo sekcie/ 30 tr.b.

Čiastočné absolvovanie / ak nedokončí sekciu/ 200 tr.b.

Vynechanie sekcie 500 tr.b.

Keď sa kolesá točia, auto stojí a nevie pokračovať v sekcii, rozhodca dá pokyn na opustenie trate – je to čiastočné absol. – 200 tr.b.



Riaditeľstvo pretekov si vyhradzuje právo na zmenu pravidiel ak je to potrebné z dôvodu bezpečnosti účastníkov alebo z iných objektívnych dôvodov.

Pri podaní protestu /spoplatnené/, zasadne komisia rozhodcov a vydá uznesenie.

Autor:  Klokan [ Pon, 21.05.2012, 21:30 ]
Predmet príspevku: 

ta rucna je as tak nutna ? mne nevojdu celuste na napravu :oops:

Autor:  finder [ Pon, 21.05.2012, 22:37 ]
Predmet príspevku: 

Postrehy (mozno zbytocne, ale tak nejak ma to hned napadlo pri citani)
1. gurtna - dlzka ? Dlhsia je lepsia ? (napr) Min. 3m vyzadovane ?
2. Zdvihak - seriovy z auta je ti v terene naprd, myslel sa implicitne hi-lift ? (pripadne fajnsmekri air-jack :-D )
3. Tazne oko (resp. tazny hak)

Autor:  OFFroad4wd [ Pon, 21.05.2012, 23:33 ]
Predmet príspevku: 

rád by som sa zúčastnil, ale ako súťažiaci...
nechcem si nič dokazovať len sa povoziť
chcem sa zúčastňovať viacerých akcii a to s Pandou... bolo by to možné ak spĺňa všetky požiadavky pre kat. štandard až na 3 bodové pásy
ď

Autor:  dado [ Uto, 22.05.2012, 7:24 ]
Predmet príspevku: 

Klokan píše:
ta rucna je as tak nutna ? mne nevojdu celuste na napravu :oops:

No, ak mas automat tak ich snad ukecas ze mas parkovaciu brzdu. Al ak ta budu tahat z lesa a budes mat obtrhane hadicky tak cim budes brzdit ?

To Finder :
Gurtna - normalna gurtna na tahanie auta, jej dlzku by mal kazdy vediet, aku potrebuje + v kategorii special aj kratka gurtna 3 m.

Tazne oko tam mame a na zdvihaku nebazírujeme.

To Pandik : ano mozes sa zucastnit, ale s pasmi. Ty si ich vymontoval ? 3 - bodove su normalna klasika v kazdom aute, (okrem hadam UAZ-u)



to all :

PROSIM VAS !

TEN FORMULAR TREBA VYPLNIT ! KED NAM PRIDE PRAZDNY TAK MI Z NEHO NIC NEVYCITAME A NEZAREGISTRUJEME ! :)

( priemerne z 5 ks su 2 nevyplnene)

Autor:  StanToy [ Uto, 22.05.2012, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

Do r..i zase prídem ako divák v nedeľu. :smt022 :smt022

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/