| 
	| 
	Hľadať  • Registrovať • 
		FAQ •
		Anjeli •
		Pravidlá •
		Rapid Link
		
		 • Prihlásenie
	 | 
	
    
	
	Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 2 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 Patrol GR Y61 by Radoffroad (22)   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tento Patrol dostal v podstate uz rutinnu ale osvedcenu upravu
 
podvozok IRONMAN
 navijak SUPERWINCH EP9
 pevnostny naraznik 4MAD
 disky 8x16 ET-40
 pneu Insa Turbo 34"
  
 
 
  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 01.04.2011, 14:03 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						trochu rozvediem na zaklade poziadaviek v inom threade...
 
 predne struny Ironman sme pouzili NISS 009C pretoze maju moznost pridanej zataze do 110 kg a dali sme mu cca 94 kg (naraznik+navijak)
 
 zadne struny sme pouzili sadu NISS 020 D, pretoze maju  moznost pridanej zataze viac ako 400 kg a sice sme zatialdalsiu zataz dozadu nedavali, toto auto prevaza vzadu dost tazky naklad a tiez je perspektiva zadneho naraznika, kazdopadne dlhy patrol akceptuje aj tieto silne struny bez zavaznejsich sprievodnych javov ako su kopanie zadku = toto plati predovsetkym pri pouziti diskov s minimalnou sirkou 8" a minimalnym ET -25 (idealne je vsak ET -40) 
 
 pouzite tlmice su Ironman serie Foam Cell v standardnej dlzke prveho stupna predlzenia (cca seriovy tlmic + 50 mm)
 
 vpredu je koli spravnemu zaklonu zvisleho capu pouzity Caster kit
 
 koli vacsim kolesam sme pouzili silnejsi tlmic riadenia od IRONMAN triedy Foam Cell
 
 predny naraznik je od vyrobcu 4Mad a montaz navijaka je realizovana na sasi pomocou montaznej platne nezavisle od naraznika, cim vznikol deformacny priestor cca 60 mm
 
 pouzity navijak je Superwinch triedy EP 12V s taznou silou 4083 kg zapojeny cez elektricky odpojovac so signalizaciou zapnuteho stavu v kabine vodica
 
 pouzite disky su znacky 4MAD sirka 8" priemer 16" ET -40
 
 pouzite pneumatiky su celoplastove protektory od spanielskeho vyrobcu INSA TURBO v rozmere 285x75x16 co je pri tomto vzore dezenu ekvivalent cca 33,85 " skutocnej vysky pneumatiky 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.12.2011, 12:58 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 2 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |