Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav
Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)
Autor |
Správa |
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
Výstižná odpoveď! Myslel som že sa dozviem niečo viac, momentálne riešim túto istú vec a rád by som sa niečo dozvedel od skúsenejšieho.
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Sob, 05.04.2014, 11:51 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
ja mam napriklad naGR60 vzadu ironnman D a tie pruziny maju dlzku475mm a+ mam 40mm podlozky este cize dokopy 515mm a ked som skusal do kufra nalozit betonove kocky-jedna ma 50kila a dal som tam 10 tak auto sadlo dole o necely centimeter-skoro nic a keby som teraz vyhodil ironnman D z auta a dal tu 6" sadu ironmana tak pruzina 6" je dlha 590mm cize asi o 7cm by som bol vyssie ale otazka by bola o kolko by som si sadol dole keby som mal zase nalozene na skusku tych 500kg v kufri alebo pri beznom zatazeni? viem ,ze 6" pruziny su hrube 21mm materialu a D pruziny 22mm a C pre porovnanie maju 20mm hrubku. ono na tom 6" podvozku to bude maksie ako na tom napriklad D co mam teraz to mi je jasne ja mam sice este aj body lift 5cm tak napriklad zacinam spekulovat ci nevyhodim to D a nenahradim 6" sadou + upravy okolo toho ale mozno sa na to vyprdnem Ale ako hovori Kubik. Rado mohol by si to normalne rozpisat a poradit tak ako to rozpisu chlapci z ciech na ceskom fore-sak kazdy pozera dnes na biznis a knoh how nieco stoji -to je pravda ale zase forum je nato aby sa diskutovalo+poradilo a vysvetlilo lebo inak straca zase podstatu a zmysel Ale ako to je zvykom,ze clovek sa uci na vlastnych chybach a o mesiac mozno budu na predaj pouzite D a cpruziny -sada s tlmicmi alebo cela 6 sada minimalne pouzivana a ako som volal ,ze ironnman vraj isiel s cenou trochu hore zase
|
Sob, 05.04.2014, 13:12 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Vo veciach, o ktorych pisete ma Rado moju plnu doveru, tak ich neriesim. Rad by som poradil, ale neviem. Podstatne pre mna teraz je, ze je to Casom sa ukaze, ako sa to bude chovat.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Sob, 05.04.2014, 19:07 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Chovať sa to bude rovnako a to aj časom, tieto struny velmi neklesaju... Vobec sa nebojte založiť 6" struny na ťažké auto, totiž v skutočnosti na zadnú nápravu vacsina z nás nedáva tolko, kolko myslí... 6" je o dosť progresívnejsi, preto je t teréne taký príjemný, ja som sa kedysi presne tohto bál a vzadu som dal akoby ekvivalent 6" D sú vyrobené na mieru, ale po rokoch uvažujem, že dam klasický 6" nakoľko častejšie som vzadu do 250 kg-300 kg ako nalozeny na expedíciu... Pri ladení podvozku si hlavne treba uvedomiť, že predné a zadné struny sa ovplyvňujú, totiž váha vpredu pred nápravou cez páku odlahci zadné struny a naopak, preto napríklad andy nikdy nebude mať problém s nosnostou zadku, lebo vpredu má ťažší motor ako vacsina z nás...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 06.04.2014, 10:57 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Doktore dakujeme sam som zvedavy ako sa to prejavi na aute. A este jedna vec-ja tiez mam vpredu 4,2motor ale vzdadu mam aj permanetne plnu 120litrovu nadrz-cize asi90litrov plynu-ta sa vyjazduje +nosim aj plnu benzinu pre pripad - ako prirodzenu zataz okrem haraburdia v kufri a teraz mam auto nakopnute tak aby bol zadok o3cm vyssi .Bude aj pri 6 sade zadok vyssi alebo bude treba 3cm podlozku do zadu? -to len teraz ma tak z prezieravosti napadlo
|
Ned, 06.04.2014, 13:27 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Ak máš aj nárazník aj nosič, bude to podobné, ale skor trochu menej...
Dcka sú tvrdšie, ale menej prisposobive, s menšou záťažou bude podobne vysoko len v kľude... Akonáhle začne pracovať, pocítis rozdiel...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 06.04.2014, 14:20 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Kedze obcas sa stalo, ze pri urcitych situaciach vyrazilo tlakovu hadicu od turba do cooleru, tak som cooler otocil opacne a tym padom som hadicu od turba predlzil a vytvoril jej tak moznost ohybu, co pred tym nemala. Odvtedy cely Tisovec bez problemov. Teraz to mam takto
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.05.2014, 21:35 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Andy vyskospojku mas original alebo si ju uz menil?
|
Štv, 01.05.2014, 21:55 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Menil som uz..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.05.2014, 22:01 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Andy NM píše: Menil som uz.. Pytam sa preto,ze ja som menil a teraz uz mam elektriku a chalani z ciech co som s nimi hovoril tiez menili a zvyknu tie vyskospojky odchadzat po zaruke tak preto,ze ako ti ta vyskospojka drzi? moja odisla pri brodeni-asi bola ,,nacata,,
|
Štv, 01.05.2014, 22:07 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Mam znacku thermotec a zatial v pohode, ziadne ine nahrady sa neosvedcili a mali zivotnost cca 3 mesiace...
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.05.2014, 22:09 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
ja uvazoval ,,len,, o originale a nakoniec som dal elektriku ale ta ma 600w odber a to dost zahul na altik-uz 2 altiky v haji.
|
Štv, 01.05.2014, 22:13 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Elektriku by som nedaval, to radsej spojit viskospojku na pevno. Chystam sa tiez pred navigation rally prekopat chladenie. Ako prve vyberiem chladic a ocistim ho od bordelu, lebo su na nom pozostatky este z Dindajovej jamy, kedze klimu nemam a ani ju neplanujem, vyberiem chladic klimy, tym padom odstranim tien vodnemu chladicu a ventilator klimy necham pred vodnym chladicom a zapojim ho na zvlast vypinac. Tym padom by to malo byt vyriesene aj v dlhych tiahlych kopcoch na ceste, lebo v terene sa to nehreje vobec. V Tisovci sa teplota ani nepohla ale po ceste domov v kopcoch nad Handlovou to uz trochu stupalo..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.05.2014, 22:22 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
spojit vyskospojku co je odfajcena napevno tak to pri brodeni bude asi paseka! ja mam elektricku dvojrychlostnu na teplotne cidlo+oneskorovac + osobitny vypinac,ze mozem vypnut pri brodeni a teraz uvazujem ,ze dam vrtulu z mercedesu W220 -S500-rocnik98az2000 a ta ma na sahare hornej strane motor aten pohana cez remenicku vrtulu-cize pri ponoreni nie je ponoreny motor ventilatora a zpzeniem asi 120Amprevy dvojremenicovy original Altik-lebo povodny original mal len 75amperov a uvidim Hoci aj hrubsi chladic by nezaskodilo dat!
|
Štv, 01.05.2014, 22:29 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Pri hlbokom brodeni ti vrtulu oholi bez ohladu na to, ci je visko na pevno alebo nie. Aj ked nie je na pevno a voda sa dostane po vrtulu, listy vrtule ti urcite vylame.. S ohladom na moj lift vsak asi k takemu brodeniu, ze by sa voda dostala k vrtuli, nedojde.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.05.2014, 22:37 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|