Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
SUZUKI JIMNY by RADOFFROAD
Autor |
Správa |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Má ten jimnyk aj nejak spomalené prevody? Už na sériových 205/70x15 je to v teréne na redukciach dosť rýchle. To je problém aj u samuraja a spojka dostáva zabrať.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 18.02.2008, 12:09 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
nema , nech odpovie milan ako to slo, ja som nejazdil
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pon, 18.02.2008, 12:22 |
|
 |
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Ak bol suchý terén, celkom to šlo. Ak výrazný stupák, jedine na rozbehnutej krátkej jednotke. Dvojka neprichádza do úvahy. Ak bolo blato a rozmočený terén, bežne sa stalo že som udusil aj krátku jednotku. Pri stúpaní nad 40 stupnov to nešlo ani na vytočenej jednotke. Všetko hovorím o redukovanej. Pri triale a veľkých nerovnostiach dostala spojka zabrať, v Tisovci dokonca nie len smrdela, ale aj dymila. Výkonu sa dá jednoducho pomôcť športovým vzduch. filtrom napríklad KN resp. odstránením katalyzátora a nahradením za trubku. Obe veci som mal spravené a bolo to citeľné.
|
Pon, 18.02.2008, 15:04 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Z toho mi vychádza, že spomaliť prevody je nevyhnutnosť, ak chce niekto na jimny jazdiť na veľkých kolesách a netrápiť hnací agregát. Ale ako? Asi to u nás zatiaľ nikto nerobil.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 19.02.2008, 8:05 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
pejo píše: Z toho mi vychádza, že spomaliť prevody je nevyhnutnosť, ak chce niekto na jimny jazdiť na veľkých kolesách a netrápiť hnací agregát. Ale ako? Asi to u nás zatiaľ nikto nerobil.
...ale ano je v KE Jimny, ktory ma redukcnu prevodovku od RENDY
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Uto, 19.02.2008, 8:30 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
DanoDEF píše: pejo píše: Z toho mi vychádza, že spomaliť prevody je nevyhnutnosť, ak chce niekto na jimny jazdiť na veľkých kolesách a netrápiť hnací agregát. Ale ako? Asi to u nás zatiaľ nikto nerobil. ...ale ano je v KE Jimny, ktory ma redukcnu prevodovku od RENDY
Zaujímali by ma parametre tej prevodovky. Je to pôvodná upravená, alebo z iného auta. Tiež či má ten jimny uzávierky.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 19.02.2008, 14:48 |
|
 |
MilanBB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Pejo, oslov JaraKE, on prekopal jimny úúúplne do piky, všetko snáďmenil, robil, prerábal, dvíhal, rezal, montoval a taaaaak. On bude vedieť celkom presne že čo a ako.
|
Str, 20.02.2008, 17:19 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|