Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 23.05.2025, 23:54
Dnes je piatok 23. mája 2025, meniny má Želmíra a zajtra Ela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 80 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Wrangler RUBICON by RADOFFROAD 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pablo píše:
pekná práca, a auto ešte krajšie, , v pondelok som presne take iste videl v Púchove, na bratislavských značkách, :smt039 , , som len čumel :shock: lebo bolo fakt načo pozerať, 8)


Pablo to bol ten isty :D co je na fotkach len este nemal navijak, zastavil som Rudimu dat svetielka

Obrázok

tu uz ma aj nove botky

Dakujem Radovi a jeho tímu za skvelu pracicku, aj ked trochu pod tlakom, ale vravi sa ze vtedy to je lepsie :twisted:

_________________
Patrol 3,0 TDi


Štv, 21.02.2008, 23:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sak hned sa mi zdálo, , tak som ta teda videl, ( alebo koho ked nie teba ). :smt017 :smt017
a to tie svetielka co som chcel ja, , však, ,,, kuaaaa, :twisted: :twisted:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Naposledy upravil pablo dňa Pia, 22.02.2008, 0:14, celkovo upravené 1



Pia, 22.02.2008, 0:13
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado: bolo by to zlozite keby ste chceli dat winch do naraznika?
ak sa da tak ten stred vyrezat,vyrobit nejake osadenie aby bol trochu schovany a aby boli rolne nizsie:vpredu na narazniku.
podobne ako mal martino na XJ...
rozmyslal si aj nad tym alebo takto presne to zakaznik chcel?

diesel to urcite nejak vymysli... :wink:

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Pia, 22.02.2008, 0:13
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Pablo: bol som to ja :)

trosku to tu objasnim:
auto je pre klienta, ktory ho bude pouzivat v tazsom terene a z viacerych dovodov, ktore tu nebudem rozoberat, sme tam volili minimalny zasah pri maximalnom zachovani funkcnosti a dostupnosti winchu aj z hladiska cistenia a udrzby.cize zamer bol zachovat seriove prevedenie auta s doplnkami nevyhnutnymi pre tazsi teren- winch+pneu(Shaman:na upravy mozno pride cas :D )

_________________
Patrol 3,0 TDi


Naposledy upravil Tyky dňa Pia, 22.02.2008, 11:00, celkovo upravené 1



Pia, 22.02.2008, 0:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
k tomu autu par poznamok: videl som ho u rada v dielni. je krasne, ale...

ten kto sa chce na nom vozit, musi merat vyrazne menej ako 195cm. sadol som si tam a hlavou som sa dost neprijemne opieral o vrchny ram. na ceste to musi byt velmi nepohodlne a v terene by to pre mna znamenalo minimalne slusne modriny, ak nie rozbitu hlavu. to musel byt debil, kto to na tom aute tak navrhol...
nepochybujem o jeho kvalitach v terene, ale k defenderu mi pribudlo dalsie auto, ktore si zial urcite kupit nemozem. proste sa tam nezmestim...


Pia, 22.02.2008, 2:50
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
ten Wrangler Rubicon je vyborne auticko, ale urcite si zasluzi ine upravy ako navijak...

_________________
.--. .. -. .. -.


Pia, 22.02.2008, 8:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12
Príspevky: 509
Bydlisko: CR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak to jó, ja nevedel, ze to je venku tak vytlemeny kvuliva tezkemu terenu....
Pokud se majitel bude navijet velmi casto, pak ma asi takovato nehezka pozice navijaku opodstatneni.
Rusi (Ladoga treba) to na tech svych specialech mivaji taky tak, jak tento jeep.

Jenom, aby v tom tezkem terenu nebyl moc skody.......



Pozn.:

Radoffroud píše:
prievlak na ocelove lano nepatri ked to nie je nutnost, pretoze dost zmensuje ucinnost pri tahani pod uhlom



:shock:

------------- Ja uz na Tvoje vyrobky a nazory nebudu reagovat.
To je pod mou uroven vysvetlovat upravci, co upravil spatne a proc.

Majitel tohoto jeepa sam zjisti, kde je chyba.


Pia, 22.02.2008, 9:35
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
thunder píše:
k tomu autu par poznamok: videl som ho u rada v dielni. je krasne, ale...

ten kto sa chce na nom vozit, musi merat vyrazne menej ako 195cm. sadol som si tam a hlavou som sa dost neprijemne opieral o vrchny ram. na ceste to musi byt velmi nepohodlne a v terene by to pre mna znamenalo minimalne slusne modriny, ak nie rozbitu hlavu. to musel byt debil, kto to na tom aute tak navrhol...
nepochybujem o jeho kvalitach v terene, ale k defenderu mi pribudlo dalsie auto, ktore si zial urcite kupit nemozem. proste sa tam nezmestim...


v lete by ti bol dobry, ked das dole strechu :-D ti davali vela papat, ked si bol maly? :lol:

_________________
Patrol 3,0 TDi


Pia, 22.02.2008, 10:44
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[/quote]

v lete by ti bol dobry, ked das dole strechu :-D ti davali vela papat, ked si bol maly? :lol:[/quote]

... ale prd... bol to grazel ako ja ... preto sme take bakule... :-)

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 22.02.2008, 10:46
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Radoffroud napísal:
prievlak na ocelove lano nepatri ked to nie je nutnost, pretoze dost zmensuje ucinnost pri tahani pod uhlom





------------- Ja uz na Tvoje vyrobky a nazory nebudu reagovat.
To je pod mou uroven vysvetlovat upravci, co upravil spatne a proc.

Majitel tohoto jeepa sam zjisti, kde je chyba.


preco, len komentuj od toho tu sme

tak kde je chyba , nech sa poucim

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 22.02.2008, 10:54
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja osobne na montáži nevidím chybu. Skôr vidím chybu v prevedení toho origo nárazníka, na tom sa niekto poriadne vybláznil, to ako je pretiahnutý smerom dopredu to je fakt trocha veľa. Mať také Offrouďa, tak ten nárazník ide hneď dole a namiesto neho pekný pevnosťák, trebárs ako je na tom striebornom. Toť môj názor. :wink:

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Pia, 22.02.2008, 11:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12
Príspevky: 509
Bydlisko: CR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jako mentor moc dobry nejsem........
Budes se muset "poucit" nekde jinde.
Zkus treba manual k navijaku (jestli u Superwinčů nejaky maji).
Tam se doctes, ze tahani je treba vzdy realizovat tak, aby nedochazelo k pnuti na rolnach. Zejmena proto je dobre jezdit v terenu alespon 2, aby bylo mozne pristavit na spravne misto kamarada a k nemu se navijet - aby nedoslo k opreni lana o rolnu/pruvlak.
Rolny/pruvlak jsou dulezite jako voditko, nikoli operny pevnostni prvek. A takto poslouzi stejne i pruvlak.
Treci odpor rolny a pruvlaku nebude prilis (meritelne) odlisny. Naopak - myslim, ze mensi treci odpor bude na pruvlaku, nez na rolne (pokud tam teda nemas lozisko). Ale to asi nikdo nerozsoudi.

Ja jsem takovy divny patron. ==> Kdyz mi v manualu k navijaku napisou, ze by pri tahani v zatezi v zadnem pripade nemelo byt lano kontaktni s rolnama/pruvlakem, tak se to snazim respektovat. Ale to je kazdeho vec, jak se svym navijakem taha....

Stejne jako GaboSB ani ja na montazi nevidim chybu.
Vidim navijak postavenej na plastovym narazniku. Nic jineho videt neni. Jak moc zodpovedne je ulozeni te 10mm ( :shock: ) plotny pod navijakem a ke kterym prvkum a jak je prichycena - neni zrejme.

Pan pry jezdi "casto do terenu" - to je relativni - co je teren a co je casto......

Ale s timto vozem, rep. s touto vybavenosti, podel me do terenu nemuze vubec !!!


Pia, 22.02.2008, 13:51
Profil ICQ
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obavam sa ze musim oponovat. Ad 1, montaz bola vykonana podla poziadaviek zakaznika. Ked bude chciet zakaznik navijak hoci na strechu, ma ho mat, a ked bude chciet potahy z krokodila a ruzove pierka okolo pristrojovky, nech ich ma. Za Rada hovori technologicke prevedenie, ktore (po zhliadnuti inych jeho vyrobkov) verim ze je dobre. Je pravdou, ze na fotke je naozaj iba navijak polozeny na narazniku. Srofy nevidim. Ale mozna tam su.

Ad 2, mne sa to nepaci. Ja to ovsem tiez neplatim. Mne by sa pacil ten navijak v narazniku, a rolne na nom (na narazniku). Ale mne sa casto pacia podivne veci, takze to nie je mozne brat ako mierku.

Ad 3, rolne o ktore sa nesmie lano opriet su naco? Dekoracia? Pri vytahovani lana sa toto moze triet o cokolvek, aniz by mu to ublizilo. Prave pri navijani potrebuje rolnu, aby sa napnute lano netrelo len tak po hocicom. V maloktorom terene si totiz viem predstavit situaciu, ked je zapadnute auto mozne objet a zaparkovat sa na idealne miesto. Ked sa zapichnem nufakom do jarku, budem tahat nufak hore. Ked budem mat pred sebou roklinu... ? Alebo les? A pri vyprostovani sa tahane auto naklana (i pozdlzne), to mam pokaze prevazovat lano? Co ked zacuvam do pivnice? Mam uviazat lano o roztek mesiaca? To je blbost velicenstvo. V3S ma rolne na puzdrach, a kazda ma samostatnu maznicu. A to je profesionalny navijak, vyrobeny v dobe, ked sa este auta robili z toho, z coho sa maju robit, nie z toho, z coho sa ma robit linoleum a zubne kefky.

Rolne na ktore sa nesmiem ani skaredo kuknut su na chuja. A prievlak mi pride vhodnejsi na synteticke lano, nez na ocelove. A je mi nesympaticky.

Ad 4, prehlasenie, ze Jeep (4x4) s navijakom (mozno? nevhodne umiestnenym) nemoze do terenu, je zaujate a ucelove tvrdenie. Bolo by ziaduce definovat pojem teren. Ale na trabante som do terenu jazdil, a na terajsom patrole (na hladkych gumach a bez spulky) si teda tiez daleko netrufam.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 22.02.2008, 14:33
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diky Monst. = vystihol si to

to Saman: opät dakujem za odlahcenie temy , ty si taky nas zabavac :wink:

P.S. a dufam, ze ten navod na Warn mas zalaminovany a pripnuty na kapote ked navijakujes (az nieco nepokurvis :-D )

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 22.02.2008, 15:00
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12
Príspevky: 509
Bydlisko: CR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Respektuji Tvuj nazor i vkus.

Ale :
Jestli tento Jeep, tak jak je, vyrazí do terenu, lze ocekavat obrovske skody za hodne penez - predevsim kvuli absenci narazniku vpredu. Ani tem obrovskym lemum nepredpovidam velkou zivotnost. Ale pry jezdi terenem casto....jsou nejake fotky ? Predpokladam, ze kdyz navijak nebyl, tak jej obcas kamosi tahali - mela by tedy existovat fotodokumentace.

Neverim, ze tento vuz svuj navijak vyuzije drive, nez bude pevnostak.

urcite se poradny rolny daji pouzit na zmenu vektoru sily pri tahani (je-li to absolutne nezbytne). Zrovna tak pruvlak. Podle me je ztrata trenim stejna na rolnach, jak na pruvlaku. Nebo skoro stejna. Pri syntetickym lane neni o cem mluvit - to se asi shodneme.

Ano, pri tahani bys mel vzdy prevazat lano, pokud se nekde o neco (at uz rolny, nebo pruvlak) opira jinak, nez symbolicky. Je to pro dobro lana, navijaku i rolen/pruvlaku.
Pokud nelze zapadle auto objet, vetsinou je kam se chytit hakem tak, aby lano nedrhlo o rolny. Pokud ne, je lepsi auto neobjizdet a tahat kamaradovym navijakem zpatky. Nebo mas navijak vzadu.
Kdyz ani tak nelze, nastupuje riziko - taham spatnym vektorem a vim ze neco riskuju.
Ale hajit rolny zpusobem : "prievlak ............zmensuje ucinnost pri tahani pod uhlom" mi prijde neprofesionalni.



V hospode Ti renomovanej kuchar taky neudela halušky s levnym a hnusnym tavenym syrem, ani kdyz si to budes prat.

Na Harleye Ti zadny renomovany vyrobce/upravce nenamontuje dopredu svetlo z Mototechny za 500,- ani kdyz si to budes prat.

potahy z krokodila a ruzove pierka okolo pristrojovky - to je neco jineho. To je otazka vkusu.
Ale na takovy obrovsky a nizko polozeny (plastovy) naraznik nepatri navijak (leda by tam byl jednoucelove treba na vytahnuti lode z vody, nebo tak neco...).
A ja bych ho nemontoval za zadnou cenu.
Ani kdyz si to pan preje.
Protoze to je zbytecna prace.


Pia, 22.02.2008, 15:20
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 80 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: