Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)
Autor |
Správa |
MARF
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22 Príspevky: 319 Bydlisko: Šemša-KS
|
a kto povedal že ten ventilátor musí ten vzduch tlačiť? veď to by bolo aj tak málo účinné pretože by ťahalo teplý vzduch od motora takže jednoducho to bude vzduch ťahať cez intercooler a nie je problém
_________________ ARO M461-motor Zetor 5211 JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"
|
Pia, 21.02.2014, 18:33 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
jankarol píše: takze urcite aspon za pokus rozmerat to do prednej casti auta pod masku to stoji.... U Y61 bez sance, skoda casu a nervov....Jednoducho to tam nevlezie..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 21.02.2014, 18:40 |
|
|
žucha
Učeň
Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18 Príspevky: 48 Bydlisko: snežnica
|
koncepsia tohto auta je vlastne aká? Aký je vlastne konečny stav podla tvojej predstavy.
|
Pia, 21.02.2014, 20:56 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Ako sa dobre poznam, konecny stav u mna neexistuje....vzdy je co upravovat
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 21.02.2014, 21:52 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Takmer vsetko hotovo, zajtra dojde este jedno tlakove silikonove koleno na prepojenie z cooleru do vytlacneho potrubia a ostava uz len to zapojit a vyskusat. Som zvedavy, co to prinieslo... Nejaky velky zazrak od toho necakam, teoreticky by to malo hltat chladnejsi vzduch a menej sa to teda trapit v kopcoch ale som plny ocakavania, ci to vobec budem poznat...Inak nic narocne, akurat taka viac tvoriva a pomala robota. A konecne ten vyduch v kapote ma zmysel
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 26.02.2014, 22:39 |
|
|
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
Andy NM píše: Takmer vsetko hotovo, zajtra dojde este jedno tlakove silikonove koleno na prepojenie z cooleru do vytlacneho potrubia a ostava uz len to zapojit a vyskusat. Som zvedavy, co to prinieslo... Nejaky velky zazrak od toho necakam, teoreticky by to malo hltat chladnejsi vzduch a menej sa to teda trapit v kopcoch ale som plny ocakavania, ci to vobec budem poznat...Inak nic narocne, akurat taka viac tvoriva a pomala robota. A konecne ten vyduch v kapote ma zmysel chladnejsi vzduch - pri rovnakom objeme je ho viac - motor ide lepsie, o vela;-)
|
Štv, 27.02.2014, 9:15 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
cooler napr. na terrane, alebo 2,8 patrole spravi pri tom istom motore cca 20-30 konikov + nejaky krutiak, rozdiel by tam mal byt citelny
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 27.02.2014, 12:00 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Vyskusane, vsetko maka ako ma a na moje prekvapenie je to celkom citit. Ide to tak lahsie, pri drzani rovnakej rychlosti staci menej plynu, tym padom aj mensi tlak turba a je to take zivsie, lahsie to ide do otacok. Tlak turba som menit nemusel, toto turbo je totizto tak silne, ze ked tlak raz nastavim na urcitu hodnotu, nema problem to natlacit do hocicoho, ten cooler tomu netvori ziadnu prekazku. A pozitivne sa zmenil zvukovy prejav, viac to tak akoby hvizda pri pridani a v kombinacii s holou 60mm rurou od turba miesto vyfuku, zakoncenou pred zadnou napravou, je to celkom zaujimave. Takze pokracujem v skusani.. A konecne uz nemam vyduch v kapote len tak na verimboha Takze sumar mojich vytvorov: na zaciatku 2,8TDi, 4,2D, 4,2TD a teraz 4,2TDi (samozrejme, jedna sa stale o to iste jedno auto)
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 28.02.2014, 17:49 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Ze vyssi level uz moze byt len 2 x turbo ako v bmw ? si robim srandu Ale pekne napredujes dobre sa na to pozera
|
Pia, 28.02.2014, 18:02 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Samozrejme mam aj z tejto etapy fotodokumentaciu, len mi zrazu nejdu fotky sem davat..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 28.02.2014, 18:06 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
bull4x4 píše: cooler napr. na terrane, alebo 2,8 patrole spravi pri tom istom motore cca 20-30 konikov + nejaky krutiak, rozdiel by tam mal byt citelny opravim ta nejake kone a krutiaci moment 15-30% co je velmi citelne u tohto auta
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Pia, 28.02.2014, 23:49 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Neviem kolko % to islo hore, ani ma to nejak moc nezaujima. Vlastne ani neviem, aky mam teraz vykon. Podstatne pre mna je, ze oproti hladkej 4,2D je to osobak. Skratka kde pridam, tam sa to s tymi vyse 3 tonami robehne a viac neriesim. Ani na brzdu a na podobne blbosti nepojdem. Ked sa ma niekto opyta, za aky to ma vykon, odpoviem jasne- neviem. Ale viem jedno- urcite vyssi ako 2,8 alebo 4,2D A na margo blbovzdornosti- jasne hladka je urcite blbovzdornejsia ale na druhej strane, aj teraz je to urcite stale blbovzdornejsie nez povodna 2,8. Furt to predsa nema kurvitka ako hlinikova hlava, rozvodovy remen, hydrostely ventilov, elektronicky ovladane p.coviny, dvojhmotnostny zotrvak atd.. A v konecom dosledku tento motor bol na konci turbovany samotnym vyrobcom, takze pri takom tlaku turba, ako mam ja (max.0,9) si myslim, ze mu to nic nespravi..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Sob, 01.03.2014, 10:22 |
|
|
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Parada draku to je nazor,ktory som chcel pocut.Uplne s Tvojim nazorom suhlasim,podla mna to aj po oturbovani+IC je stale jednoduche a presne ako pises.Ak vsetko vyjde,urcite si urobim Y61 tiez takto.Mal son 4,2jku v mojej Y60 niesom ziadny pretekar,no zdalo sami to na ceste este lenivejsie oproti 2,8cke.Toto je presne to,co som potreboval pocut.Nazor cloveka,ktory mal 2,8 potom dal 4,2 a nakoniec turbo+IC.Dokazes to najlepsie posudit.Dakujem,nech sluzi ogare.Teraz sa mozem konecne stavit to testnut
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Sob, 01.03.2014, 10:52 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pon, 03.03.2014, 18:03 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Na nejaky ventilator plac nezostal?
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 03.03.2014, 18:19 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|