Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 04.06.2024, 22:20
Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22
Príspevky: 319
Bydlisko: Šemša-KS
Odpoveď s citáciou
a kto povedal že ten ventilátor musí ten vzduch tlačiť? veď to by bolo aj tak málo účinné pretože by ťahalo teplý vzduch od motora :) takže jednoducho to bude vzduch ťahať cez intercooler a nie je problém :)

_________________
ARO M461-motor Zetor 5211
JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"


Pia, 21.02.2014, 18:33
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
jankarol píše:
takze urcite aspon za pokus rozmerat to do prednej casti auta pod masku to stoji....


U Y61 bez sance, skoda casu a nervov....Jednoducho to tam nevlezie..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 21.02.2014, 18:40
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18
Príspevky: 48
Bydlisko: snežnica
Odpoveď s citáciou
koncepsia tohto auta je vlastne aká? Aký je vlastne konečny stav podla tvojej predstavy.


Pia, 21.02.2014, 20:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Ako sa dobre poznam, konecny stav u mna neexistuje....vzdy je co upravovat :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 21.02.2014, 21:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Takmer vsetko hotovo, zajtra dojde este jedno tlakove silikonove koleno na prepojenie z cooleru do vytlacneho potrubia a ostava uz len to zapojit a vyskusat. Som zvedavy, co to prinieslo... Nejaky velky zazrak od toho necakam, teoreticky by to malo hltat chladnejsi vzduch a menej sa to teda trapit v kopcoch ale som plny ocakavania, ci to vobec budem poznat...Inak nic narocne, akurat taka viac tvoriva a pomala robota. A konecne ten vyduch v kapote ma zmysel :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 26.02.2014, 22:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18
Príspevky: 515
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
Takmer vsetko hotovo, zajtra dojde este jedno tlakove silikonove koleno na prepojenie z cooleru do vytlacneho potrubia a ostava uz len to zapojit a vyskusat. Som zvedavy, co to prinieslo... Nejaky velky zazrak od toho necakam, teoreticky by to malo hltat chladnejsi vzduch a menej sa to teda trapit v kopcoch ale som plny ocakavania, ci to vobec budem poznat...Inak nic narocne, akurat taka viac tvoriva a pomala robota. A konecne ten vyduch v kapote ma zmysel :-D


chladnejsi vzduch - pri rovnakom objeme je ho viac - motor ide lepsie, o vela;-)


Štv, 27.02.2014, 9:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
cooler napr. na terrane, alebo 2,8 patrole spravi pri tom istom motore cca 20-30 konikov + nejaky krutiak, rozdiel by tam mal byt citelny

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Štv, 27.02.2014, 12:00
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Vyskusane, vsetko maka ako ma a na moje prekvapenie je to celkom citit. Ide to tak lahsie, pri drzani rovnakej rychlosti staci menej plynu, tym padom aj mensi tlak turba a je to take zivsie, lahsie to ide do otacok. Tlak turba som menit nemusel, toto turbo je totizto tak silne, ze ked tlak raz nastavim na urcitu hodnotu, nema problem to natlacit do hocicoho, ten cooler tomu netvori ziadnu prekazku. A pozitivne sa zmenil zvukovy prejav, viac to tak akoby hvizda pri pridani a v kombinacii s holou 60mm rurou od turba miesto vyfuku, zakoncenou pred zadnou napravou, je to celkom zaujimave. Takze pokracujem v skusani.. :smt162
A konecne uz nemam vyduch v kapote len tak na verimboha :D Takze sumar mojich vytvorov: na zaciatku 2,8TDi, 4,2D, 4,2TD a teraz 4,2TDi (samozrejme, jedna sa stale o to iste jedno auto)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 28.02.2014, 17:49
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2589
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Ze vyssi level uz moze byt len 2 x turbo ako v bmw ? :-D si robim srandu :) Ale pekne napredujes :smt023 dobre sa na to pozera


Pia, 28.02.2014, 18:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Samozrejme mam aj z tejto etapy fotodokumentaciu, len mi zrazu nejdu fotky sem davat..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 28.02.2014, 18:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
bull4x4 píše:
cooler napr. na terrane, alebo 2,8 patrole spravi pri tom istom motore cca 20-30 konikov + nejaky krutiak, rozdiel by tam mal byt citelny


opravim ta nejake kone a krutiaci moment 15-30% co je velmi citelne u tohto auta

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Pia, 28.02.2014, 23:49
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Neviem kolko % to islo hore, ani ma to nejak moc nezaujima. Vlastne ani neviem, aky mam teraz vykon. Podstatne pre mna je, ze oproti hladkej 4,2D je to osobak. Skratka kde pridam, tam sa to s tymi vyse 3 tonami robehne a viac neriesim. Ani na brzdu a na podobne blbosti nepojdem. Ked sa ma niekto opyta, za aky to ma vykon, odpoviem jasne- neviem. Ale viem jedno- urcite vyssi ako 2,8 alebo 4,2D :-) A na margo blbovzdornosti- jasne hladka je urcite blbovzdornejsia ale na druhej strane, aj teraz je to urcite stale blbovzdornejsie nez povodna 2,8. Furt to predsa nema kurvitka ako hlinikova hlava, rozvodovy remen, hydrostely ventilov, elektronicky ovladane p.coviny, dvojhmotnostny zotrvak atd.. A v konecom dosledku tento motor bol na konci turbovany samotnym vyrobcom, takze pri takom tlaku turba, ako mam ja (max.0,9) si myslim, ze mu to nic nespravi..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 01.03.2014, 10:22
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Parada draku :smt023 to je nazor,ktory som chcel pocut.Uplne s Tvojim nazorom suhlasim,podla mna to aj po oturbovani+IC je stale jednoduche a presne ako pises.Ak vsetko vyjde,urcite si urobim Y61 tiez takto.Mal son 4,2jku v mojej Y60 niesom ziadny pretekar,no zdalo sami to na ceste este lenivejsie oproti 2,8cke.Toto je presne to,co som potreboval pocut.Nazor cloveka,ktory mal 2,8 potom dal 4,2 a nakoniec turbo+IC.Dokazes to najlepsie posudit.Dakujem,nech sluzi ogare.Teraz sa mozem konecne stavit to testnut :-D

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Sob, 01.03.2014, 10:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Tak nejake foto z implantacie coolera pre inspiraciu pre toho, kto sa chce vydat podobnou cestou. Bolo dlho rozmyslania, kadial to ponapajat, aby to aj nejako vyzeralo a hlavne makalo a finalny produkt dopadol takto.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 03.03.2014, 18:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Na nejaky ventilator plac nezostal?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 03.03.2014, 18:19
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: