Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 23.05.2024, 11:36
Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3315
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
Asi tak nejak :-) A okrem toho, sme tu traja s motormi 4,2D, hoci ti dvaja zatial ziju v tom, ze tam turbo davat nebudu, ale to som hovoril aj ja a.... :-D Ja som taky testovaci pilot, prvy z nich som dal 4,2jku do Y61, oni dovtedy hovorili ze im staci 2,8..., potom sa to nahle rozplynulo a uz maju 4,2, teraz prvy davam turbo, oni hovoria, ze im staci hladka 4,2D, tak neviem, neviem... :-) Len sa bojim toho, ze ked si aj oni zmyslia turbo, neviem, co zas vymyslim ja....asi uz len ten 6,5TD :)


keď si oni zmyslia 4,2TD tak ty si zmysliš 4,2TDI :-D (ten dym ignoruj)


Štv, 01.08.2013, 23:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
Moj trol je stavany s ohladom na expedicne zameranie, ......, kde moze byt eventualne problem. ....


Tak mu práve montuješ možnosť budúceho problému aby si mal čo riešiť ďaleko od domova :smt151

Ale keď sa k nemu budeš správať slušne a starať sa o neho a vysvetlíš mu, že ho potrebuješ iba na presun po diaľnici a aby si mohol ísť prudké výjazdy ako ten Jeep V8 pred tebou teraz vyšiel tak azda vydrží :-D

Pekná práca, držím palce aby výsledok potešil :smt023

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pia, 02.08.2013, 5:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
kua, nikde nevidím intercooler :shock:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pia, 02.08.2013, 8:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
VladoKE píše:
Andy NM píše:
Moj trol je stavany s ohladom na expedicne zameranie, ......, kde moze byt eventualne problem. ....


Tak mu práve montuješ možnosť budúceho problému aby si mal čo riešiť ďaleko od domova :smt151

Ale keď sa k nemu budeš správať slušne a starať sa o neho a vysvetlíš mu, že ho potrebuješ iba na presun po diaľnici a aby si mohol ísť prudké výjazdy ako ten Jeep V8 pred tebou teraz vyšiel tak azda vydrží :-D

Pekná práca, držím palce aby výsledok potešil :smt023


Tak tragicky by som to nevidel, de facto pribudli len hadice na tlakove mazanie turba, odpad oleja z turba a hadice k olejovemu chladicu. V com vidis problem??? V turbe? Je fungl nove, v zaruke so zivotnostou 300000km. Hadice mam vsetky dvojmo, takze kazda jedna bude v aute nahradna, zmizlo z vrchu motora sanie s filtrom, takze hadice su pekne pristupne a ich vymenu zvladne si dovolim tvrdit hocikto. Motor ostane stale vzhladom na svoju konstrukciu vzdy o dost blbovzdornejsi ako trebars 2,8 TD, s ktorym som sa nastvaral toho dost a s turbom a vecami okolo toho nikdy problem nebol a to je tam ovela zlozitejsie a nepristupnejsie ako je teraz na 4,2. Nebudem to s tlakom turba hnat do extremu, tlak budem mat max. 0,8 bar, takze sa nebojim, ze by to motoru zobralo nejak moc z jeho blbovzdornosti... liatinova hlava, rozvod ozubenymi kolami, ventily bez hydrostelov, jednoduche chladenie, jednohmotnostny zotrvak su veci, vdaka ktorym bude mat v expedicnom zamerani stale navrch oproti 2,8. A tie uz tiez dost toho pobehali. Aaaa setrit, tak ako pises, ho urcite nebudem :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 02.08.2013, 16:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
romo11 píše:
kua, nikde nevidím intercooler :shock:


Ani nebude..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 02.08.2013, 16:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Tak, vyfukova cast od turba dolu zvarena, vytlacne potrubie komplet hotove aj s vystupom na budik tlaku turba a poistny pretlakovy ventil, ten je pouzity z Y60 z 2,8. Tento tyzden staci, pokracovanie v pondelok :-)

Obrázok

Obrázok

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 02.08.2013, 21:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
Je fungl nove, v zaruke so zivotnostou 300000km.
Aaaa setrit, tak ako pises, ho urcite nebudem :-)


Životnosť turba je AJ jeden víkend resp. deň resp.kratšie.
A záruka? Keď im prinesieš vysypané lopatky z výfuku ...
Keď prvé nebudeš šetriť, tak druhé už asi áno :smt006

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pon, 05.08.2013, 9:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Zas nerob z toho taku tragediu, ako by sa to malo hned po...t. Jazdil som uz na viacerych motoroch s turbom a doteraz som este ani jedno neodpalil, tak nemaj boja. Ale samozrejme, stat sa moze vsetko, ale to by sme sa potom mohli bavit aj o inych sucastiach motora, lebo odist moze hocico, a nie zrovna prave turbo. Viem trochu, ako s tym narabat, tak ziadne scenare typu vysypanych lopatiek a pod. ma nevystrasia. Pises, akoby sa to malo hned dokurvit a pritom je kolkokrat zivotnost turba taka ista, ako zivotnost celeho motora.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 05.08.2013, 16:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Dnes zas kusok vpred, vyfuk je nahotovo aj s omotavkou termoizolacnej pasky, sedi to akoby to bolo odtial :) Rozmyslam este, ci vyhodim tlmic alebo ho tam necham, ci to nebude moc revat. Na 2,8 som mal len ruru a pohoda a na 4,2 bez turba to bez tlmica revalo, ze sa az okna triasli :-D, tak som tam stredovy tlmic nechal. Teraz, ked je tam turbo, moze to byt v celku pohoda, vyskusam najskor bez tlmica a uvidim. Zostava doriesit budiky a pozapajat to a tu uz koncim, s elektrikou sa nekamaratim :-) Tento tyzden to mam v plane ozivit prvy krat s dopingom.

Obrázok

Obrázok

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 05.08.2013, 20:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
No super Andiško super už sa teším ked to vyskušam :-D kvoli tomu sa preveziem aj do NM :D

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Pon, 05.08.2013, 22:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Co sa tyka turbovania, vsetko hotove, zajtra este pozapajat budiky a vykonat dlho ocakavany start a prvu skusobnu jazdu. Som plny ocakavania :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 12.08.2013, 18:35
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Prvy start aj kratku 500 metrovu skusobnu jazdu mam za sebou, nechcel som ist dalej, ani som tomu moc nestupal, pretlaca mi olej cez podlozky tlakoveho mazania turba a stekalo to na zvody, takze zajtra musim kupit ine podlozky a poriadne to vyskusat. Inak ten rozdiel bol hned poznat aj na tom kusku, ked to zajtra vyriesim a nebude to tiect, musim este doladit tlak turba, lebo regulacnu klapku otvara uz pri 0,6 bar. Takze zajtra sa hadam dostanem aj dalej, ako len tych 500 m :) Ostatne sa zda vsetko zatial OK, takze ostatne je len na testovani.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 14.08.2013, 19:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
pretlaca mi olej cez podlozky tlakoveho mazania

Ak si dal medenne podlozky zakalil si ich?Kupovane su tvrdde a neprisposobia sa holendrom.Rozzerav ich nad plynakom a ponor do vody.Slabym tlakom sa musia ohnut a ostanu mekke.
Ak si ich mal zakalene tak nic :smt137

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 14.08.2013, 21:38
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
To som neskusal, dal som miesto nich hlinikove, trochu to pomohlo ale ked sa to zohrialo a pridal som tomu, tak to tieklo aj cez ne. Skusim tam dat tie s tymi zalisovanymi O kruzkami a uvidim, to uz je jedina vec, ktora brani v poriadnej testovacke.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 14.08.2013, 22:14
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Andy, urob to ako vravel Milan a bude to :smt023

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Str, 14.08.2013, 22:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: