Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 02.05.2025, 16:39
Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3297
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
dal som miesto nich hlinikove,

Aj tie su tvrde oproti zakalenym medennym podlozkam.Nedokazes ju dotiahnut nafest.O kruzkove medene podlozky nie su na tlak.Pouzivaju sa na naftu.A k tomu ked ju stlacis,budes mat malu stycnu plochu.
Co najsirsiu medennu podlozku a zakalit.Zmekne tak ze do nej vytlacis zuby ked do nej zahryznes.Ale casom zase stvrdne takze potom zas zakalit pri rozobrani.Ina moznost na tlak oleja nie je.
Pisal som o kaleni podloziek pretoze asi vsetci vedia co je kalenie.Kalenie a žihanie ale nie je uplne to iste.Spravne je to -žihanie-podlozky sa rozzeravia a hodia do vody .Ja ich rozzeravim 2x a pokazde do vody.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 14.08.2013, 23:57
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
No, v skutočnosti je to popustanie ...
Každopádne, nezdá sa mi to, ak by bolo všetko ok, zrovna na tých holendroch by som únik nečakal... Skontroluj to poriadne, či tam nie je grot od kluca alebo iné poškodenie..

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 15.08.2013, 15:55
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Dnes, vsetko vyriesene, podlozky som zakalil a tieklo to furt ale vzdy to tieklo medzi hadicou a adapterom, na ktory sa srobuje cidlo tlaku oleja, podlozky boli vzdy v tomto mieste zlisovane len do 3/4 obvodu, takze je krivo vyvrtana diera na prietokac v tom adapteri, adapter som dal do guli, dal som kratsi prietokac, dve podlozky, zatiahol som to a sucho, takze mam teraz hadicu mazania priamo na turbe, akurat som tym odpojil budik tlaku oleja, ale to budem riesit potom, hlavne ze to drzi a mohlo sa dnes konecne poriadne testovat. Takze tlak turba nastaveny na max. 0,8 bar, pridal som paliva na cerpadle a ide to fakt neskutocne, tak som to ani ja necakal. Je vlastne jedno, aka je tam rychlost, turbo tlaci prakticky od volnobehu, na 5 rychlost 60 km/h, pridas a normalne predbiehas, furt to chce ist, na kazdy pohyb plynu hned okamzita odpoved, ak idem trvalou rychlostou, bez nutnosti akceleracie, tak pedal plynu mam stlaceny cca do 3 mm a staci to, aj v kopcoch to drzi stale, pred tym kde trebalo podradovat, teraz sa tam da obiehat na 5. Skratka s tymi vyse 3 tonami to kurwa dobre hybe :smt023 Dalsia pozitivna vec, ze som si vlastne posunul cervene pole otackomera od 3000 ot/min, lebo tam to vobec tocit netreba, uplne staci do 2200 a radit vyssie, som prekvapeny v akych nizkych otackach to turbo nabieha, ziadna citelna turbodiera. Bol som fakt plny ocakavania, co to prinesie ale realita ma fakt zaskocila, to sa neda s tym, ako to islo pred tym vobec porovnat a este k tomu aj ten zvuk...., mam tam len ruru od turba az pred zadnu napravu a krasne to turbo pocut. Zostava doriesit teraz uz vlastne len pikacovinky a vozit sa, skusat, doladovat....

Takze turbovaniu je asi koniec :D Na zaver dlzim velke DAKUJEM par ludom tu z fora:
Alankovi za zohnanie hlavneho artiklu- noveho turba za super cenu :)
Honzovi S za veci okolo toho, zvody, srobenia, tesnenia a hlavne za cenne rady z jeho skusenosti s tymto typom turba
Radoffroadovi za jeho ochotu pri zhanani veci, ktore som nikde nemohol zohnat, za jeho rady, vyriesenie budikov, atd..
a vlastne aj dalsim, ktori fandili, radili, resp. ocakavali, ze to dobre dopadne.
Urcite to stalo za tu robotu a ked niekto bude vahat, ci sa do toho pustit, tak tym odkazujem, nevahat, fakt to ide ako svina :-D

Takto vyzera finalny produkt, tesne pred prvym, startom

Obrázok

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 15.08.2013, 18:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
ANDY vedel som že ty to zvlídneš na jedničku .....si naozaj borec :smt023 tak nech turbo riadne turbuje :smt162

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Štv, 15.08.2013, 18:50
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 11:58
Príspevky: 35
Bydlisko: Olomouc
Odpoveď s citáciou
Ahoj Draku jsem moc rad že jsi spokojený a splnilo to očekávaní a představy co jsem ti popisoval a říkal. Tak at slouží a děla jen a jen radost.


Štv, 15.08.2013, 20:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3297
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
a este k tomu aj ten zvuk...., mam tam len ruru od turba az pred zadnu napravu a krasne to turbo pocut.


Tak to by som si rad vypocul,skus nieco nahrat na yotube.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 15.08.2013, 22:03
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Milan píše:
Andy NM píše:
a este k tomu aj ten zvuk...., mam tam len ruru od turba az pred zadnu napravu a krasne to turbo pocut.


Tak to by som si rad vypocul,skus nieco nahrat na yotube.


No ja by som si to rad pozrel a vypocul aj na zivo :-)


Štv, 15.08.2013, 22:31
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Neni problem, kto ma zaujem to vidiet a pocut, rad predvediem, fakt to stoji za to, mal som pred tym kratku Y61 2,8 s mechanickym cerpadlom a vyfuk tak isto, zvuk super, aj tah celkom v pohode ale s tymto to nema absolutne nic spolocne, je to uplne ina dimenzia, oproti 2,8 toto turbo nabieha hned od volnobehu. Potestujem trochu po ceste a zamierim do terenu.
Vsetkym, ktori mi pomohli, co i len podpornymi prispevkami a zvazuju nieco podobne, tymto odkazujem, nevahajte, chodte do toho. A ja budem rad, ked budem moct zas pomoct z pozicie, ze uz to mam za sebou :D :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 15.08.2013, 23:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Andy NM píše:
... Skratka s tymi vyse 3 tonami to kurwa dobre hybe :smt023 Dalsia pozitivna vec, ze som si vlastne posunul cervene pole otackomera od 3000 ot/min, lebo tam to vobec tocit netreba, uplne staci do 2200 ..., ziadna citelna turbodiera. ... realita ma fakt zaskocila, ... a krasne to .. pocut.



Keď som to prečítal tak si zažil to čo zažijú asi všetci čo majú V8 od Jeepa. Len tam to je všetko v sérii, netreba nič upravovať :smt151.
A otáčky od 1500 do 1800 na bežné vozenie.

Pekná, zmysluplná a tvorivá práca. Tak nech slúži a nekazí sa :smt133

Ešte by to chcelo návod s fotkami krok za krokom aby si to každý patrolista mohol zrealizovať :smt023

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pia, 16.08.2013, 6:27
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 11:58
Príspevky: 35
Bydlisko: Olomouc
Odpoveď s citáciou
Seznam Věcí k oturbovaní motoru 4,2D

Základem je mít rotační čerpadlo a nechat zachovaný olejový chladič od turba třeba z 2.8 TD

1. Výfukové sběrné potrubí – cca 5000 Kč
2. Přírubová sada – cca 500 Kč
3. Turbo C13-71 ( C13-171) od 5000 – 12 000 Kč
4. Adaptér pod olejový filtr 3/4-16UNF – 790 Kč
5. Termo izolační páska Thermotec 50mm x 4,5m grafitově černá – 650 Kč
6. Tlakoměr turba 52mm – 350 Kč
7. Držák pro přídavné přístroje 52mm – 150 Kč
8. Olejový filtr 2Ks – cca 700 Kč
9. Vzduchový filtr – cca 350 Kč
10. Přetlakový pojistný ventil – od 200 Kč a víš jak se sežene
11. Jinačí filtr box – cca 200 Kč a víš jak se sežene
12. Přetlaková regulace turba cca 600 Kč a víš jak se sežene
13. Modré hadice na vzduch cca 1000 - 2500 Kč dělali se na míru
14. Hadička na tlakový olej do turba cca 250 Kč a víš jak se sežene
15. Hadice k olejovému chladiči od cca 1000 – 1500 Kč a víš jak se sežene
16. Olej 10W-40 cca 13 litru cena cca 2500 Kč zaleží na typu samozřejmě
17. Samozřejmě se nesmí zapomenout na práci která se pohybuje od cca 10 000 Kč a víš.
18. Regulator tlaku paliva cca 2500 Kč a víš jak se sežene

Snad jsem na nic nezapomněl a doufám že pro případného zájemce co uvažuje o oturbovaní je to dostatečný přehled . Jako bonus maš to vč. cen


Pia, 16.08.2013, 7:28
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
U Y61 nemusis zhanat olejovy chladic, je tam v serii, filterbox som pouzil tiez seriovy. Cast veci, ktore pisal Alanek treba na Y60 tku, ja som to mal trochu ine. Ale to najdolezitejsie je, mat tam motor 4,2 D :-D :-D, ktore vsak zavratne rychlo dochadzaju ale kto chce, urcite ho zozenie... a treba hlavne pevne nervy :D Komplikacii bude urcite vzdy dost :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 16.08.2013, 9:20
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6666
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Jemne off-top (Ale nesledujem to nonstop, takze mozno mi nieco uslo, a pytam sa zbytocne).
Co tie 6.5 litre (GM koncern ?) z polska ?
Myslim, ze to prvy implantoval robocop ?
Su s tym problemy, alebo je to drahe, alebo ... ???
Lebo tu vtedy vsetci mali z toho orgazmus .. :-D
V porovnani so 4.2 mozno drahsie (naozaj ?) ale ... Ma to vobec okrem ceny nejake ale .. ?


Pia, 16.08.2013, 9:35
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Tiez som potom pokukoval isty cas ale kvoli cene som to zavrhol. A ta 4,2 je predsa len Nissan. Neviem, ako je to u tych GM s dielmi, elektrikou okolo a pod. Robocop ma myslim ze 6,2D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 16.08.2013, 10:01
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 11:58
Príspevky: 35
Bydlisko: Olomouc
Odpoveď s citáciou
Jinak pro porovnaní takhle to vypada v mé Y60 pro inspiraci


Prílohy:
3.jpg
3.jpg [ 72.31 KiB | Zobrazené 5636 krát ]
Pia, 16.08.2013, 13:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Kazdy tu turbuje tu 4,2diezel asi budem musiet aj ja objednat z ebay neaky kompresor kit na moju 4,2benzin-v australii to bezne :-D aby som bol IN :mrgreen: Ale pekna praca :smt023


Pia, 16.08.2013, 18:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: