Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 19:01
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Hummer H1 by Radoffroad & Mike corporation (1) 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
tato H1tka mala takuto montaz navijaka Warn 12000

Obrázok

najazdovy uhol bol zly a navijak udajne uz stary a asi nefunkcny (majitel chcel skratka novy a silnejsi)

pouzili sme Superwinch EP 16500 (cca 7,5 t)
prerobili sme sasi aby sa vosiel dozadu koli najazdovemu uhlu
komplet novy silnejsi ram PRV
spodny ochranny plech PRV
predny ochranny plech PRV

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 15.06.2010, 15:13
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 08.09.2009, 11:52
Príspevky: 44
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pekny stroj......

_________________
pajero leštenka


Uto, 15.06.2010, 16:16
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
noo, vyriešili ste problém s ktorým si asi ani výrobca nevedel rady. Si pamätám, že v prospekte udávali u H1 predný nájazdový uhol pri použití navijaka výrazne nižší. Naviják trčal dopredu ako ,,kloun" antickej galéry. Celkovo to pôsobilo divným dojmom.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 16.06.2010, 8:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Celkove mu viac pristane ten nový rám........... a aj menej svetiel na ňom. Čo sa mi zdá praktickejšie. Neverím , že by majiteľ chcel hneď auto rozbíjať o stromy, ale v prípade že bude ten ochranný rám skrivený, bude sa dať ľahko odmontovať?

Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu :-( Možno je tam potom lepší prístup k motoru alebo čo, ale podstatne jednoduchšie riešenie na Patrole a podobných pracantoch je kvalitnejšie a praktickejšie.

Škoda že si to neodskúšam na svojom H1 (.........nemám :D)

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Str, 16.06.2010, 8:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ked sa ten "nefunkcny" warn rozhodne vyhodit niekomu z nas by sa asi hodil
edit: v garazi si ho asi vystavovat nebude


Str, 16.06.2010, 9:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
otváranie kapoty dopredu je výhodnejšie, lebo H1 má motor posunutý hodne dozadu. To dovolilo použiť vpredu dlhé ramená na IFS. Týmpádom H1 kríži, aj ked má nápravy typu IFS doplnené diferenciálmi Thorsen a portálmi. Spredu by motor nebolo možné dočiahnuť, len z boku a potom by kapota zavadzala. Pri väčšej oprave ide kapota aj tak dole. Je to dobre vyriešené auto, ale na úkor vyváženia a dlhých ramien je menší vnútorný priestor.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 16.06.2010, 9:33
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
K comu je dobry ten pas zeleza na disku ?

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 16.06.2010, 9:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chranic mechanizmu centralneho dofukovania kolies?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 16.06.2010, 9:45
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30
Príspevky: 275
Bydlisko: NM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jj, je to chranic na vzduchovu hadicku s ventilom. Inak pekna praca,ale nesuhlasim s tym , ze by vyrobca nevedel ako tam dat navijak. Tie prvsie modely to mali tak predsunute ako u majitela tejto H1. Ale neskorsie modely, tusim od roku 2000 maju navijak pekne ulozeny.
My mame na H1 neskorsi model origo warn a najazdovy uhol je taky isty ako pri tejto uprave.

_________________
Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it.
Ex Wrangler TJ 4.0

Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk
Old Duty Trucks : www.odt.sk


Str, 16.06.2010, 10:16
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu Sad Možno je tam potom lepší prístup k motoru alebo čo, ale podstatne jednoduchšie riešenie na Patrole a podobných pracantoch je kvalitnejšie a praktickejšie.


Podľa mňa je to ideálne riešenie pre off, ľahký prístup k motoru a aj podblatníkom sa dostane zaslúženej údržby tlakovou vodou, aj keď H1 má plastovú kapotu a blatníky a tak hrdza nehrozí.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Pia, 18.06.2010, 12:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja pre porovnanie pripojím foto originálu z Kazachstanu z minulého mesiaca...
Obrázok

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pia, 18.06.2010, 13:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, pokrok nezastavíš, tak aj výrobca sa naučil montovať navijáky tak, aby neprekážali. Ja som videl H1 pred asi 15rokmi vo Sverepci. Testoval ho tam vtedajší výhradný importér. Ten navijak, údajne od výrobcu tam bol namontovaný úplne diletantsky. Možno ak niekto vyhrabe prospekty z toho obdobia, mi dá za pravdu.
A len tak na okraj, na tom obrázku je HUMMWV a nie H1.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 18.06.2010, 19:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 752
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee).

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Sob, 19.06.2010, 0:23
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 19.10.2006, 7:52
Príspevky: 76
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fotku tej H1 zo Sverepca 1998, ked sa tam konala 1.offroad ofcialna akcia na Slovensku mam, ale ten nemal navijak.
Obrázok

_________________
Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI


Ned, 20.06.2010, 11:37
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zdeno píše:
Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee).


Pejo, Zdeno má recht a tiež na okraj ťa opravím, že to na obrázku nie je HUMMWV ale HMMWV (tiež hovorovo Humvee) vo verzii komunikačné vozidlo, po starom rádiovoz. A v 1992 som sa v ňom vozil po Lešti. Ale to je iná história :-D

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Ned, 20.06.2010, 13:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: