4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Hummer H1 by Radoffroad & Mike corporation (1) http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=10894 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 15.06.2010, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | Hummer H1 by Radoffroad & Mike corporation (1) |
tato H1tka mala takuto montaz navijaka Warn 12000 ![]() najazdovy uhol bol zly a navijak udajne uz stary a asi nefunkcny (majitel chcel skratka novy a silnejsi) pouzili sme Superwinch EP 16500 (cca 7,5 t) prerobili sme sasi aby sa vosiel dozadu koli najazdovemu uhlu komplet novy silnejsi ram PRV spodny ochranny plech PRV predny ochranny plech PRV ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | CAJO [ Uto, 15.06.2010, 16:16 ] |
Predmet príspevku: | |
pekny stroj...... |
Autor: | pejo [ Str, 16.06.2010, 8:11 ] |
Predmet príspevku: | |
noo, vyriešili ste problém s ktorým si asi ani výrobca nevedel rady. Si pamätám, že v prospekte udávali u H1 predný nájazdový uhol pri použití navijaka výrazne nižší. Naviják trčal dopredu ako ,,kloun" antickej galéry. Celkovo to pôsobilo divným dojmom. |
Autor: | Tunki [ Str, 16.06.2010, 8:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Celkove mu viac pristane ten nový rám........... a aj menej svetiel na ňom. Čo sa mi zdá praktickejšie. Neverím , že by majiteľ chcel hneď auto rozbíjať o stromy, ale v prípade že bude ten ochranný rám skrivený, bude sa dať ľahko odmontovať? Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu ![]() Škoda že si to neodskúšam na svojom H1 (.........nemám ![]() |
Autor: | rustycj [ Str, 16.06.2010, 9:07 ] |
Predmet príspevku: | |
no ked sa ten "nefunkcny" warn rozhodne vyhodit niekomu z nas by sa asi hodil edit: v garazi si ho asi vystavovat nebude |
Autor: | pejo [ Str, 16.06.2010, 9:33 ] |
Predmet príspevku: | |
otváranie kapoty dopredu je výhodnejšie, lebo H1 má motor posunutý hodne dozadu. To dovolilo použiť vpredu dlhé ramená na IFS. Týmpádom H1 kríži, aj ked má nápravy typu IFS doplnené diferenciálmi Thorsen a portálmi. Spredu by motor nebolo možné dočiahnuť, len z boku a potom by kapota zavadzala. Pri väčšej oprave ide kapota aj tak dole. Je to dobre vyriešené auto, ale na úkor vyváženia a dlhých ramien je menší vnútorný priestor. |
Autor: | finder [ Str, 16.06.2010, 9:43 ] |
Predmet príspevku: | |
K comu je dobry ten pas zeleza na disku ? |
Autor: | masurko [ Str, 16.06.2010, 9:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Chranic mechanizmu centralneho dofukovania kolies? |
Autor: | nemo [ Str, 16.06.2010, 10:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Jj, je to chranic na vzduchovu hadicku s ventilom. Inak pekna praca,ale nesuhlasim s tym , ze by vyrobca nevedel ako tam dat navijak. Tie prvsie modely to mali tak predsunute ako u majitela tejto H1. Ale neskorsie modely, tusim od roku 2000 maju navijak pekne ulozeny. My mame na H1 neskorsi model origo warn a najazdovy uhol je taky isty ako pri tejto uprave. |
Autor: | Tomrs [ Pia, 18.06.2010, 12:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu Sad Možno je tam potom lepší prístup k motoru alebo čo, ale podstatne jednoduchšie riešenie na Patrole a podobných pracantoch je kvalitnejšie a praktickejšie. Podľa mňa je to ideálne riešenie pre off, ľahký prístup k motoru a aj podblatníkom sa dostane zaslúženej údržby tlakovou vodou, aj keď H1 má plastovú kapotu a blatníky a tak hrdza nehrozí. |
Autor: | jenki [ Pia, 18.06.2010, 13:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja pre porovnanie pripojím foto originálu z Kazachstanu z minulého mesiaca... ![]() |
Autor: | pejo [ Pia, 18.06.2010, 19:59 ] |
Predmet príspevku: | |
no, pokrok nezastavíš, tak aj výrobca sa naučil montovať navijáky tak, aby neprekážali. Ja som videl H1 pred asi 15rokmi vo Sverepci. Testoval ho tam vtedajší výhradný importér. Ten navijak, údajne od výrobcu tam bol namontovaný úplne diletantsky. Možno ak niekto vyhrabe prospekty z toho obdobia, mi dá za pravdu. A len tak na okraj, na tom obrázku je HUMMWV a nie H1. |
Autor: | zdeno [ Sob, 19.06.2010, 0:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee). |
Autor: | mirko [ Ned, 20.06.2010, 11:37 ] |
Predmet príspevku: | |
fotku tej H1 zo Sverepca 1998, ked sa tam konala 1.offroad ofcialna akcia na Slovensku mam, ale ten nemal navijak. ![]() |
Autor: | jenki [ Ned, 20.06.2010, 13:35 ] |
Predmet príspevku: | |
zdeno píše: Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee). Pejo, Zdeno má recht a tiež na okraj ťa opravím, že to na obrázku nie je HUMMWV ale HMMWV (tiež hovorovo Humvee) vo verzii komunikačné vozidlo, po starom rádiovoz. A v 1992 som sa v ňom vozil po Lešti. Ale to je iná história ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |