4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Mitshubishi L200 by Radoffroad (7) http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=13482 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 10.08.2011, 19:01 ] |
Predmet príspevku: | Mitshubishi L200 by Radoffroad (7) |
na tomto prisne pracovnom vozidle sme robili montaz navijaka, resp. prerabali koli tahaniu dreva v lese navijak SUPERWINCH EP9 zadna uzavierka 4MAD ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pablo [ Štv, 11.08.2011, 20:16 ] |
Predmet príspevku: | |
hmmm, aj nájazdový uhol ste mu vylepšily ![]() |
Autor: | finder [ Štv, 11.08.2011, 20:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Co sa ti nezda ? Poznas konstrukciu L200-viek, aby si vedel, ci ti nezavadza nejaky chladic klimy voci posunutiu viac vzad ? Ak je to tak ako to je, asi to ma dovod. Mimochodom ja tam vidim pracovne vozidlo, nie trialove a tam sa kriteria posudzuju trochu inac ... |
Autor: | pejo [ Štv, 11.08.2011, 21:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Však práveže pracovné. Predpokladám, že to drevo nebudú ťahať pred Tescom. Nájazdový uhol je o dosť zmenšený. Predpokladám, že to nevymyslel Rado, ale na umiestnení navijaka trval zákazník. A proti gustu žiaden dišputát. |
Autor: | finder [ Štv, 11.08.2011, 22:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Predstav si jarok, cez ktoru chces preliezt s tymto autom. Je uplne jedno ci tam navijak mas alebo nie, vdaka zadku sa s tymto autom v tom potoku proste sprajcnes. Je to dlhe auto, a to kde ma navijak v tomto pripade hra minimalnu rolu. A vratim sa k svojmu prispevku, ze nepozname dovody umiestnenia, zakaznik na tom trvat mohol a nemusel, tipujem ze ked to Rado pustil do sveta takto ako to je, tak to ma svoje opodstatnenie. Mimochodom, ja som este nevidel tahat drevo odtial, kde je problem odist. Kazdy taha po takom dobrom terene ako sa len da. |
Autor: | medal41 [ Štv, 11.08.2011, 23:06 ] |
Predmet príspevku: | |
ked je pracovne asi klíma nebude ale je tam určite chladič oleja tak som musel aj navyjak podobne riešiť najhoršom pripade trochu rolnami ryjem ako diviak ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 12.08.2011, 9:03 ] |
Predmet príspevku: | |
chlapci nemudrujte, viete, ze nie som pako, L200 ma konstrukciu ako hovori Tibor, navijak je podobne ako na inych autach, klame vas, ze seriovy naraznik je prilis utly, na inych autach je viac dopredu, takze najazdovy uhol je tu celkom dobry, dokonca o dost lepsi lepsi ako na Y61 ... ...a pracovny znamena, ze potrebujes aj totalne otvorenu montaz koli rychlemu servisnemu zasahu a ziadny zavazny OFF to nejazdi, ked neratam hlboke blato |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |