4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Navara D40 by Radoffroad (8) http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=13485 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 10.08.2011, 19:52 ] |
Predmet príspevku: | Navara D40 by Radoffroad (8) |
tato Navara dostala zatial len podvozok IRONMAN, ale vela ludi sa pyta ci dozadu listy C alebo B a takto to vypada s B ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 05.12.2011, 16:55 ] |
Predmet príspevku: | |
dostal som cez PM otazku, kolko listov ma zadne listove pero a kedze mam jednu nepodarenu foto, pastnem ju sem ![]() su to listy tvrdosti B |
Autor: | ORC [ Pon, 05.12.2011, 20:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Pocet listov: NISS041B - 5+1 NISS041C - 6+1 NISS041D - 7+2 (novinka od roku 2012 pre extra vysoke zatazenie) Pri rozhodnuti ci B alebo C plati to co hovori vyrobca a katalog (u D40 obzvlast). Cize C len v pripade trvalej zataze korby ! P.S. sorry Rado ze odpovedam za teba ale ja sa k D40 vzdy rad vyjadrujem kedze je to moja srdcovka ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 05.12.2011, 20:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Dik ja som upravoval foto tak som dal len co som stihol ... |
Autor: | fajer [ Pon, 05.12.2011, 20:42 ] |
Predmet príspevku: | |
DURI , RADO ; ako riesite u D40 "skrucanie" zadnych pier??? take to klasicke zvlnenie, (vyrobca dal pera nad napravu ako standart) D40 po cca 8mesacnej prevadzke - poskodeny kardan, po vymene na zaruku po 2 mesiacoch znova.. samozrejme neodstranena zavada , nakolko problem nieje v kardanke.. auto pouzivane na lahku zataz - sadenice stromkov, jazda max. po lesnej strkovke, ziaden tazky teren. riesenim by bol pozdlzny stabik, existuje na to neaky UP?? (auto nieje pretazovane ani hmotnostne ani terenne, nechcem riesenie IM a tvrdy zadok) |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 06.12.2011, 8:51 ] |
Predmet príspevku: | |
kazdy zadok s listami do urcitej miery "skruca" listy, koniec koncov su tam aj aby drzali napravu namiesto ramien, ale s podobnym problemom som sa este nestretol a to si myslim, ze zopar zakaznikov pouziva D40 aj na vacsie hardcore ako sadenie stromcekov, je fakt, ze maju zosilene podvozky, ale princip je rovnaky... ...mozno by stalo za to blizsie popisat, kolko je ta "mensia zataz" napriek tomu si nemyslim, ze to je zasadny problem... co presne ako prve odislo na tom kardane ? upresni napr. aj to, ci predna alebo zadna cast |
Autor: | ORC [ Uto, 06.12.2011, 10:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Tzv "skrucanie" pier na Navare neriesime, pretoze ani pri extremne pretazovanych zadkoch na D40 sa s tym nestretavame. Malym pomocnikom tohto problemu maju byt podla Nissanu do kriza umiestnene zadne tlmice. Ano, ak niekto pretazi povodne listy, tak to nemusia zvladnut a ohnu sa alebo sa polamu. Up na pozdlzny stabik som zatial nevidel ani u takych vyrobcov ako Fabtech alebo Calmini, ktori na D40 davaju 10cm vysoky blok pod listy. Kardanove krize na D40 neodchadzaju v nejakej vacsej miere ako na inych autach. Ak vam odchadza castejsie ako je zdrave a ste si isty ze korbu nepretazujete skus si skontrolovat silenblok prevodovky. Ten je velmi slaby a casto zdrojom roznych problemov. Este som nevidel jazdenu Navaru ktora by ho mala v poriadku ![]() Nasa zavodna Navara ma po 40tis cisto zavodnych kilometroch povodny kardan a krize ale uz asi treti upgrade silenbloku. A samozrejme IM listy. Na zaruku vam menili len kriz alebo cely kardan? Uz som sa stretol aj s vadnym hlinikovym kardanom. Nissan sa opat vracia k ocelovym, hlinik asi nebol najstastnejsie riesenie. Btw, ci sa skrucaju povodne listy v zasade nemam ako vediet, lebo vsetky Navary ktore prejdu nasimi dialnami odchadzaju na IM a povodne listy koncia v srote (tam sa mozu skrucat kolko chcu). Pri spravnej volbe IM nie je dovod na obavy z tvrdeho zadku. |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 06.12.2011, 10:52 ] |
Predmet príspevku: | |
este by mozno stalo za zmienku, ze IM listy maju spodny "pretazovaci" list dlhsi a silnejsi a teda tiez vyrazne napomaha zabraneniu skrucania |
Autor: | fajer [ Uto, 06.12.2011, 11:21 ] |
Predmet príspevku: | |
kardanka isal cela nova, v TN nevedeli vymenit solo kriz.. musim lahnut pod tu navaru a pozriet prip. odfotim. Ta prevodovka ma vobec nenapadla. , akurat som hladel na tie pera ako na samikove.. ![]() |
Autor: | ORC [ Uto, 06.12.2011, 12:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Sielnblok na prevdovke je dost nestastne rieseny a ked sa odtrhne tak nic nedrzi prevodovku do boku. Na rychlostnej pake si takmer nic nevsimnes ale prevodovka na konci lieta 10 cm napravo a nalavo. |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 06.12.2011, 12:59 ] |
Predmet príspevku: | |
a to je na prevodovku, kedze nema kridla pomerne dost |
Autor: | marcek4x4 [ Uto, 06.12.2011, 23:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie kardanové kríže trošilinka slabina sú-nedajú sa namazať.Mne vydržal cca 60tis. km.Začal cvrlikať a bol horúci,že sa chlap na ňom popálil.Ten kardan je vážne hliníkový? ![]() Keď som prvýkrát kukol pod auto,tak som bol uveličený,že aký mocný kardan tam súdruhovia namontovali |
Autor: | Gotrek [ Str, 07.12.2011, 8:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Zdravim vsetkych, nie som odbornik, som len normalny uzivatel. mam v Navare D40 IM podvozok "C" asi mesiac. Som s nim velmi spokojny. Mal som trocha obavy z tvrdeho zadku, lebo nechodim stale nalozeny no moje obavy sa nenaplnily. Samozrejme podvozok je trochu tvrdsi, ale zaroven je stabilnejsi, auto lepsie sedi a menej sa naklana v zakrute. Mne islo hlavne o zdvihnutie podvozku, no celkovy vasledok je nad ocakavanie. Urcite odporucam, je to dobra investicia, netreba sa bat. |
Autor: | ORC [ Str, 07.12.2011, 11:37 ] |
Predmet príspevku: | |
marcek4x4 píše: Tie kardanové kríže trošilinka slabina sú-nedajú sa namazať. Ten kardan je vážne hliníkový? Nissan pouziva krize Spicer ktore by mali patrit k tym kvalitnejsim. Maznicky uz dnes malokto pouziva. Ano kardan je sice mohutny ale lahucky a hlinikovy ![]() My mame v ponuke (skladom) nahradne krize pre D40 ktore vsak maznicky maju a stoja podstatne menej ako Spicer v krabicke Nissan ![]() Gotrek píše: Som s nim velmi spokojny. Sme radi a nech dlho sluzi. Podvozok a aj vsetko ostatne ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |