Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 14:51
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (27) 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
zaciname
- podvozok IRONMAN
- disky 4MAD 8x15 ET -25
- pneu Cooper STT 33x12,5x15
- samozrejme komplet GO prednej napravy a dalsia udrzba

pracuje sa na naslapoch atd

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 05.12.2011, 15:52
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
.. taka pateticka otazka :
prestavoval si Y61 uz aj s inou sadou tlmicov a strun ako IM??


Pon, 05.12.2011, 16:22
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano, dokonca som to kedysi aj niekolkokrat skusil a vysledok bol neuspokojivy a dnes uz mi celkom staci, ak pride na dielnu patrol s OME alebo trailmastrom a po vymene za IM mi zakaznik vola niekolkokrat ake je to bohove a neda sa to porovnat so stavom predtym...

samozrejme kombinujeme cca 6 typov zadnych strun a 3 typy prednych strun a celkovo 3 rozne dlzky tlmicov, co je suma sumarum celkom slusne cislo kombinacii, ale vzdy je to IRONMAN a FOAM CELL tlmice (pri patrole), tiez na to ma vlvyv vyber diskov a ich ET, rozmer pneu atd atd , ale to sem uz nepisem, len ak sa niekto pyta, napr. na mojom aute sme mali podvozok dole asi 12x kym som prisiel na to, co presne chcem a co mi najviac chuti...

niekedy je aj pri tom istom aute vyvoj, ked sa zakaznik neodhadne a silou mocou ma presviedca, ze na aute uz nic dalsie nebude a pouzitie je jasne, casto sa ukaze, ze o par mesiacov, rokov, sa niekolkokrat vrati po dalsiu upravu a stava sa, ze po case musim niektore komponenty zmenit za este silnejsie, kedze auto priberie na hmotnosti a pousitie sa zvrhne viac na offroad a expedicie

preco si fajnsmekri a ludia znali kupuju xxx rokov stale LEATHERMAN naradie, alebo ZIPPO zapalovace, alebo ine desiatky rokov neprekonane vyrobky ? lebo je to najlepsie riesenie, kym niekto nevymysli lepsie...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 05.12.2011, 16:39
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no v tvojom pripade by sa dalo povedat ze "zvyk je zelezna kosela" :-D
alebo skor je to take zovseobecnovanie ,
OME je na prd., lebo neznesie tolko dalsieho zeleza na aute a samozrejme "padne" o par cm
TRAILMASTER nema nic spolocne s cestou,., ale to musi vediet zakaznik vopred a ten to mnohokrat nevie., mnoho zakaznikov ani len netusi ze ich zvierac zvladne menej ako ich auto "v zaklade"
DOBINSON je drahy.. to nikto nezaplati.. radsej 2xIM...

cakal som od teba trochu viac popisat , mozno nie v tomto vlakne , ale uz by sa patrilo pri tolkej prezentacii cinnosti ALLMETALu trochu viac aj o inom ako IM.


Pon, 05.12.2011, 19:43
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sa tí zdá, že som malo popísal ? A zvyk to nie je, skrátka montujem rád to co funguje najlepšie...

A OME versus IRoNMAN nie je len o tom koľko železa znesie a s robinson sa mylis...

Celkom nerozumiem co si chcel vlastne povedať alebo počuť, myslíš, že ľudia necítia ako im IDE auto ? Asi by sa nepredávali toľko IM na patroly, keby nefungoval...

Kľudne daj priame otázky alebo argumenty, preberieme, co tí nie je jasné. Od toho som tu

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 05.12.2011, 20:33
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tazko si clovek vytvory obraz o neakom inom podvozku ked jedine co sa tu vdaka tebe na fore objavuje je IM., keby som ja s palom nekopal za RE tak dodnes na SK jazdia wrany iba na IM od teba.. casom sa ukazalo ze to je daleko komplexnejsi podvozok.
snazim sa ti naznacit, aby to nebolo len zavedene ako vlak na kolajniciach a mozno dat patrolu aj trochu ine vlastnosti ako "zatazovy".
je spusta patrolov postavenych ako trialovych a niesu na IM, FUNGUJU...
ale ALLMETAL stava IM ako dogmu pre NISSAN. Taka panhardka je pre IM velkou neznamou.. ani RAZ som nevidel riesenie od IM. To ze ty na to nezabudas a panhardku ci jej relokaciu riesis je samozrejme pochvalne.
A co brzdove hadice?? tiez standartne maju sluzit ako spodny doraz??
Sak to trochu roztahaj ., skalny vieme ze na aute riesis aj kopu inych veci ako CC od IM (tlmice a struny , nic vic...) ale nechces nic a nic napisat , povedat, sem tam nieco niekde malo..
napr. : http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=11483&highlight=


Pon, 05.12.2011, 21:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
Taka panhardka je pre IM velkou neznamou..

:shock: :shock: :shock:
Fajer, kedy si neposledy videl katalog IM?

Podla tohto nikdy, alebo v minulom storoci :D

IM samozrejme pozna aj nastavitelne panhardky (najnovsie aj na JK), predlzene brzd hadice (nie len relokaciu), nastavitelne tycky stabilzatorov, podlozky prevodovky, caster kity 2°, 2.5°, 3.5°, 5°, a kompletne sady poly puzdier.
V najnovsom sortimente aj komplet hardware kit pre 4" lift na JK, caster kity pre Land Rover, A ramena pre Mazdy, alebo nastavitelne "stuchacky" pre Y61 na zrovnanie volantu.
Malo?
Kolko vyrobcov ma taku siroku ponuku pre tolko znaciek?

Casto sa tu o IM, ale aj OME hovori ako o "zatazovych" podvozkoch. Vacsina off-raod aut je oproti serii doplnena o dalsie prislusenstvo t.j. sa zvysuje ich vaha je samozrejme je potrebne zosilnit pruzenie. IM ponuka na kazde auto niekolko verzii tvrdosti a je vzdy dolezite vybrat taku, ktora zodpoveda zvysenej vahe. Je pekne dat na hole auto tzv "nezatazovy" podvozok ale co potom ak tam chcem dat napr navijak, alebo pridavnu nadrz. Ako toto riesi napr RE?
Nepausalizoval by som to ze IM je zatazovy a tvrdy.
Vsetci autorizovany predajcovia vedia zakaznikovi poradit a odporucit taku sadu aku potrebuje. Ak je zakaznik nespokojny je to vo vacsine pripadov nespravnou volbou a kombinaciou.
Sportove sady od IM (4" a 6") su aj bez pridanej nosnosti.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Uto, 06.12.2011, 10:52
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to Kajo aha, chapem, chces aby som siel do hlbky...

...no, najskor ti budem trochu oponovat, sice RE je komplexnejsia sada, ale viacmenej len preto, lebo JEEP potrebuje komplexnejsiu sadu, inymi slovami, to co je na patrole bez problemov, sa musi na Jeepe upravit (zvlast na wrangleri) samozrejme ide aj o velkost vozidla, resp. pomery stran a dlzok na podvozku, tymto je napr. wrangler znevyhodneny oproti patrolu vagon...

relokaciu priamo na patrole netreba pri beznom zdvihnuti riesit a dlzky panhardiek IRONMAN riesi nastavitelnymi panhardkami v ponuke (napr. aj na mojom aute)

nie je to dogma, ide o to, ze patrol je dedikovany skor pre expedicne a pracovne ucely, preto drviva vacsina upravenych aut ma prave podvozok Ironman, ktory je rovnako pre tento ucel vyvinuty

ak by sme sa bavili o sportovom vyuziti, napr. TRIAL, potom patrol v beznom stave nie je uplne idealny kandidat koli hmotnosti, nakolko pouzitie "krizivejsieho podvozku" je sice v zaujme pouzitia na mieste, ale bije sa s hmotnostou samotneho vozidla, niekto mi moze oponovat, ze na druhej strane patrol disponuje dalsimi vlastnostami, ktore su zas pre tento ucel idealne napr. pomer sirky a dlzky (kratky patrol) , pomer hmotnosti naprav a sasi versus budka (koli tazisku) rozlozenie hmotnosti, tuha predna naprava, atd. takze z uvedeneho vyplyva,ze upravit patrol s poddajnesim podvozkom sa pre trialove pouzitie da, avsak je podla mna nevyhnutne odlahcit ho minimalne o cca 300 kg, dalsi priklad je napr rychlostny pretek ako su napr. BAJA a tu je patrol uz vhodnejsim kandidatom, skoro by som pouzil slovo idealny, ale zas sa dostavame k problemu hmotnosti, ktora na jednej strane vdaka dobremu rozlozeniu pomaha k stabilite, ale odtlmit vacsie kolesa pri rychlych prejazdoch trate a rychle zakruty potrebuju skor tuhsi podvozok, tu by som zvolil zas IRONMAN, ale paradoxne uz nie FOAM CELL, nakolko je tento tlmic sice perfektny z pohladu niekolkohodinoveho maratonu (pretoze sa Foam Cell technologia stara o to aby sa tlmic "neunavil") , ale na druhej strane je v tomto pripade negativum jeho dlhsi reakcny cas, co pri beznom ani dynamickom offroade vodic nepostrehne, preto je idealnejsie riesenie pouzit viac tlmicov NITRO GAS , potom podla danej trate sa voli rozmiestnenie a urcenie funkcie danym tlmicom na jedno koleso = vysvetlim na priklade :

rychla trat malo zakrut, skor dlhsie a kratsie skoky s rychlymi prejazdmi, tu sa da nastavit draha tlmicov tak, ze rychlejsi a "slabsi" tlmic bude mat na starosti beznu drahu kolesa a silnejsi a tuhsi tlmic bude mat inu paku na uchyt a bude sa starat o doskok a odraz vozidla... pri pouziti beznej trate typu Baja (vsetko mozne v primeranej miere, rychla trat) by som zvolil dva rovnake tlmice so skoro identickou drahou (pripadne cez paku jedna draha kratsia blizsie kratsia, druha v inom bode = toto prispieva k stabilite tuhej napravy) , podstatne je , ze oba by boli Nitro Gas a teda pomerne rychle, ale dohromady by ich ucinok bol priblizne o 1/3 vyzsi ako u jedneho Foam Cell a pri rychlejsej reakcii, ak by sme ale taketo riesenie chceli pouzit v beznej praxi v snahe vyladit vozidlo co najlepsie uz sa bavime skoro o 2,5 nasobne vyzsich nakladoch na upravu a to za predpokladu, ze zakaznik v praxi vyuzije vozidlo v rezime, kde citit rozdiel mozno raz za rok...

na druhej strane pri expedicnom vozidle je snahou co najviac stabilne vozidlo pri relativne dlhom a rychlom cestovani po dialniciach, pricom bezny naklad na dvojtyzdnovu expediciu mimo civilizacie pre dvoch ludi je bez problemov 250 kg (vratane chladnicky plnej masa a chlastu) a nezriedka to byva viac, napr. nasa jazda v alpach na skoro 14 dni jeden z patrolov (4 ludia) mal na parkovisku bez ludi skoro 3,5 t , takze poriadny podvozok je na mieste a to nehovorim, ze v mieste urcenia sa vozidlo dostane do rezimov offroad v takomto zatazeni a narok na utlmenie podvozku exponencialne rastie

samozrejme komplexnost podvozku je priamo umerna jeho cene a tu je napr. RE na wranu podstatne drahsie ako IM na trola, ale dalsou vecou je, ze ked wrangler potrebuje povedzme unibaly do ramien (ktore mimochodom nie su bezudrzbove a treba sa o ne starat), patrol taketo riesenie nepotrebuje, nakolko ma ramena dlhsie, cele auto ma ine rozlozenie drah a geometrie chodu naprav a ramien, a preto mu staci prelisovat kvalitnejsie bezudrzbove silenty do povodnych ramien = pre porovnanie moj patrol ma zdvihnutie zadku cca 24 cm (cca 9,5") a okrem relokacie panhardky, dlzkovo nastavitelnej panhardky a upravy hadiciek a odvetrania nemam ziadnu dalsiu upravu dlzky ramien (samozrejme som ich vystuzil, ale to nijako nevplyva ani nezlepsuje samotnu funkcnost) a krizivost napravy s tlmicmi Foam Cell LF1 je brutalna a to ju este limituje doraz...

k strunam : v skutocnosti je celkom alchymia zladit vozidlo aby nebolo ani makke ani prilis tvrde, zaroven musi byt odolne a neklesat pri preperovani prilis nizko, atd atd...

zatazove struny od Ironman su stavane vzdy na istu pridanu zataz oproti seriovemu stavu, rozdiel povolenej zataze "navyse" a skutocnej zataze navyse potom urcuje nepriamo aj zdvihnutie vozidla, ide o to, ze vela zakaznikov sa cuduje, preco je zatazova struna casto rovnako dlha ako seriova (v kludovom stave demontovana z vozidla), je to preto, ze vyrobca Ironman zachoval charakteristiku, aku urcil na dane vozidlo vyrobca a zmenil "len" tuhost struny, potazmo priemer pouziteho drotu a v niektorych pripadoch zmena stupania skrutkovice pruziny, v mojom pripade som prave zadok, kedze som dost tazky a nechcem skokana, ale zaroven ho trapim v naozajstnom terene a rata sa s vysokou zatazou predovsetkym na zadok bral velky zretel a vyskusali sme naozaj dost typov strun a kombinacii s podlozkami kym som sa dostal na uroven, ktora mi vyhovuje, totiz pri prilis silnej a dlhej strune do bolo tvrde, tak sme dali kratsiu a podlozku, vtedy to bolo lepsie, ale pri kratkom skoku (prejazd nizkej prekazky vo vyzsej rychlosti) nedokazal tlmic reagovat dostatocne rychlo a citil som vrchny doraz, potom sme dali maksiu dlhsiu, zas to bolo makke v zakrutach, atd atd, nakoniec som dozadu dal struny vyrobene na mieru, ktore som mal na sklade niekolko rokov a nikomu nikdy nepasovali lebo boli prilis dlhe a prilis silne a mam pocit, ze teraz je to to prave orechove = to je v podstate jediny komponent, ktory na podvozku nie je IRONMAN

tolko na zdovodnenie, preco pcham na kazdeho patrola nejaky IRONMAN, skratka z dostupnych produktov IRONMAN na patrol viem skoro vzdy bez problemov usit patrolu spravny fungujuci a bezproblemovy podvozok bez toho aby som musel doobjednavat alebo vyrabat xxx dalsich komponentov

...netvrdim, ze toto plosne plati pre vsetky auta, ale postupne sa aj inzinieri z IRONMAN snazia uvadzat do praxe dalsie produkty a priamo komunikuju s upravcami z celeho sveta o poznatkoch a skusenostiach (firma ORC a ALLMETAL nie je vynimkou) a vyvijaju modifikovane dalsie produkty a samozrejme podvozky pre nove auta (napr teraz ide do ponuky novy podvozok na JK) a aj pre patrol prichadzaju novinky (v roku 2005 zadne struny D, v roku 2009 sportove podvozky 4" a 6") atd atd

jasne, ze sa najdu aj problemy, napr. problem s malym zdvihom pri vozidle Lada Niva (tu sa ale cudujem, ze vobec australska firma vyvinula na toto auto vobec nejaky podvozok) podobny problem pri Suzuki JIMNY (uz prisla modifikacia novych strun) kazdy vyvoj chce svoj cas a kazda firma ma svoje primarne zameranie, IRONMAN vyraba predovsetkym zatazove podvozky, ktore su idealne pre expedicne ucely, Nissan Patrol je primarne expedicne auto a firma Allmetal upravuje predovsetkym Patroly, z uvedeneho vyplyva, preco je u nas pouzitie IRONMANU take caste...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 06.12.2011, 12:28
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt158 "dobra" vec sa podarila a dostal som s teba viac nez len :

- podvozok IRONMAN
- disky 4MAD 8x15 ET -25
- pneu Cooper STT 33x12,5x15
- samozrejme komplet GO prednej napravy a dalsia udrzba

stalo to za to .. pevne verim, ze aj k dalsim veciam (upravam) das viac info, a foto podrobnejsie, mozno nie az tak podrobne ako hore, no pobral si to SPRAVNE.

Este ma napadlo , co tak obcas sa vratit k uz realizovanej uprave povedzme po 1r. a potom po 2r.. To je doba"zarucna" a mnoho veci sa odhaluje, aj na strane kvality vyrobku ci prace a samozrejme aj na strane poziadaviek ci schopnosti zakaznika. Taka recenzia by bola urcite vhodnym doplnkom vetvy "by RADOFFROAD"


Uto, 06.12.2011, 13:05
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
som rad, ze som to pochopil spravne, ono ty dobre vies, ze takychto obsiahlych informacii pisem denne vela zakaznikom, ale casu je malo davat to ku kazdemu autu, ale posnazim sa polepsit

co sa tyka recenzii po par rokoch, samozrejme tym sa horlivo zaoberame a kedze dnes uz mame cez 500 "stalych zakaznikov" mame pomerne slusne recenzie

paradox je, ze som to radsej nikde nepisal, lebo mi to nikto neuveri :lol:

poruchovost podvozkov IRONMAN je minimalna a vacsina patrolov aj po 3-4 rokoch jazdi stale na tych istych tlmicoch, maximalne sa sem tam vymeni nejake gumene puzdro v uchyte tlmica, alebo caster kit, ked to tak zhrniem, reklamacia na tlmic ironman bola za cca5 rokov co si ako tak pamatam asi 6x z toho 3x slo o vyrobnu chybu a 3x sme privreli obe oci a zreklamovali tlmic aj s nejakym mechanickym poskodenim a z toho len 1x to bol patrol a prave ten bol mechanicky poskodeny, tak nie som si 100% isty, ci to nebolo skor obsluhou , bavime sa o cca 2000 ks tlmicov za to obdobie predanych len cez nasu firmu

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 06.12.2011, 13:23
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Fuuu Rado toto si napísal fakt super!!!Vela vecí som si z toho zobral do hlavy :wink:

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Uto, 06.12.2011, 18:16
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dalsia etapa za nami

naslapy PRV
predny naraznik
navijak

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 02.03.2012, 10:17
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Lano na navijaku je wi-fi ? ;-) :-D

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Pia, 02.03.2012, 11:13
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D cakal som , kto sa spyta :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 02.03.2012, 12:08
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46
Príspevky: 42
Bydlisko: Sydney, Australia
Odpoveď s citáciou
Poslať 
som docela prekavapeny lebo tu ironman nema zas az take dobre meno. specialne od kedy ich veci zacali vyrabat v azii. OME je tu ovela vychytenejsia znacka. a vo vsetkych testoch takychto obycajnych strun a tlmicov vacsinou vyhrava tough dog. ale moze to mat nieco s inymi podmienkami tu a v europe.

_________________
Nissan Patrol Y60 TB42s


Pia, 02.03.2012, 22:31
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: