Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:39
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Andyho novy Patrol , tentokrat vagon...

zaciname podvozkom Ironman, vzadu sme pouzili struny NISS 020 D, tlmice samozrejme Foam CELL

pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV

zvysene sanie,
predna uzavierka,
kompresor,
pneu Cooper STT 35x12,5x15
zdruzene svetla
zosilena tyc riadenia
atd atd atd


zadny pevnostny naraznik PRV s navijakom Superwinch

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Naposledy upravil RADOFFROAD dňa Pia, 03.08.2012, 8:51, celkovo upravené 2



Štv, 19.07.2012, 18:48
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak sa Andy dockal a pred par dnami dostal noveho milacika...

nechyba predna uzavierka Double Red
podvozok sme zvlili Niss 020 D teda najtvrdsi zadok od Ironmanu
pneumatiky Cooper STT 35"x12,5x15
disky Double Red 8x15 ET -25
zvysene sanie koli Andyho brodeniam, ktore nie su ojedinele :-D
predny naraznik Double Red so zosilnovacou sadou PRV s taznymi okami
zadny naraznik PRV
navijaky Superwinch EP9
pevnostne naslapy PRV
a vela dalsich "drobnosti"


Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 02.08.2012, 11:18
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kua konecne dlhy, zakratko dostane 4,2D s rotacnym cerpadlom. Rado vsetko uz vyskusane, uz vyzera inak ako na tych fotkach, teda nie tak cisto :-D maximalna spokojnost :smt041 uz cakam na druhu etapu.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 02.08.2012, 20:53
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3315
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten predný nárazník sa mi začína páčiť :D , ale aj tak by som si dal radšej aj dopredu PRV ako číňana :wink: ináč :smt023


Štv, 02.08.2012, 22:44
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ten cinan sa mi ale osvedcil na mojej byvalej kratkej Y61, ked dostal poriadnu jebu, bol som prekvapeny kolko toho zniesol.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 03.08.2012, 17:40
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 10:46
Príspevky: 40
Bydlisko: Ruzomberok, Liskova
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na jaa zer schon, fakt moc pekný patrolik, tesim sa s andym

_________________
boby patrol


Pia, 28.09.2012, 8:32
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...ale treba pozorne citat

Citácia:
RADOFFROAD
PríspevokZaslal:
pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 28.09.2012, 8:40
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dufam, ze coskoro tu zosilenu montaz vyskusam :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Ned, 07.10.2012, 13:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14
Príspevky: 1250
Bydlisko: Lednické Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No krása. Poslednú dobu uvažujem nad kúpou Patrola je to fakt krásne auto a po takýchto úpravách je to fantázia . Len musím presvedčiť Manželku že to vôbec nieje večie ako Jeep že sa to len tak zdá lebo ona nechce obludu :D

_________________
Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .


Ned, 07.10.2012, 14:05
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
treba na Patrol pozerat z väčšej dialky :-D potom je mensi :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 07.10.2012, 15:32
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak dalsi level za nami. Patrol podstupil zdlhavu transplantaciu motora z 2,8 Td na 4,2D a dnes pred pol hodinkou po prvy krat prebehol slavnostny start aaa......vrci :smt041 Kua keby ze nie som marod tak uz som ozraty :-D Nastava teda dalsia etapa-testovanie noveho agregatu.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 18.12.2012, 19:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy potom daj dáke info ako ti to chodí s tým motorčekom.A chystáš sa to aj oturbovať alebo nie???

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Uto, 18.12.2012, 21:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35
Príspevky: 352
Bydlisko: púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:D gratulujem dalsia 4.2 , to rad pocujem

_________________
patrol gr y60,2.8, 1990


Uto, 18.12.2012, 21:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jasne dam, sam som na to zvedavy aky to bude rozdiel oproti 2,8. Aj ked pred tym ako som ho vybral z darcu organov, tak som sa na nom vozil, bol povodne v kratkej Y60 tke a hlavne ten spodok bol neporovnateny. Preto som zvedavy, co to bude robit s 2,8 difmi, ktore su viac do pomala oproti 4,2kovym. Ale zas tam mam 35 pneu, tak uvidim. Inak sparoval som ho s prevodovkou z 3,0Di, ktora ma okrem spiatocky tusim rovnake prevody ako 4,2jkova ale tu som tam nechcel davat, lebo je vysoka a musel by som upravit tunel alebo dat bodylift. A tiez ta 3,0Di je o dost lahsia takze som ho az tak vyrazne nepretazil. Taktiez vsetky konektory su rovnake ako na 2,8 ckovej, takze s prevodovkou neboli ziadne extra patalie, akurat som musel prehodit prirubu zo 4,2jkovej. A silentbloky motora som neprevaral, vyrobili sme relokacie drziakov, co su na bloku motora, tak keby sa niekto rozhodol pre to iste, s relokaciami viem pomoct.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 18.12.2012, 22:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aaa turbo tam zatial nemam v plane davat, aj ked u mna si nikto nemoze byt isty, co ma napadne :D A este velka vdaka patri samozrejme Radoffroadovi, Honzovi S, Jojovi GR a dalsim inym, ktori sa doteraz na transplantacii podielali, ci uz radami, ochotou pomoct zohnat nejake diely atd... :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 18.12.2012, 22:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: