Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 21:09
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Dam aj jedno negativum prestavby na TD42. Dnes som ostal zhrozeny pri pokuse zodvihnut predok pomocou hi-liftu, bolo to takmer nemozne, musel som sa doslova zavesit na paku a este aj nohami sa odtlacat od narazniku a az potom to ako tak slo, ale trpol som, ze ci to ta vecicka vobec udrzi. :smt017 A to bolo v dielni na rovine. Ani si nechcem predstavit, robit to v inych podmienkach. Asi dam do vybavy air jack, s tym to bude asi jednoduchsie.

neviem čo máš za hi lift ale ten moj kopia zažil už kadečo a stále drží :-D síce je pravda že ho pravidelne premazávam potom ide jak nový :smt020

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 19.04.2013, 22:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Nepredpokladam, ze by to bolo hi-liftom, tiez ho premazavam a je skoro novy, skratka na tu hmotnost asi chudak nestiha :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 20.04.2013, 9:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 752
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
A už vieme z čoho Ťa jeblo do krížov :smt126 .
P.S.: Andy, chýbal si!!!

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Sob, 20.04.2013, 22:55
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Zdendo, ani mi nehovor, to bol stav akurat tak na gulu, asi som moc bral vazne pripravu.. :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 20.04.2013, 23:12
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
nabuduce sup sup k nam den dopredu, my ta tu uz poliecime, no nebolo ti minule dobre ?

...aj s hiliftom pomozeme a moji mladi vitalni mechanici ti aaj frajerku vedia postrazzit, no skratka komplexne sluzby :-D :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 21.04.2013, 0:24
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Rado dohodnute, buduci rocnik pridem uz utorok k tebe, ubytujete ma, mozte ma strazit, ja zas mozem mechanikom frajerky postrazit a spolu od teba odideme do Tisovca. A som zvedavy, ci potom nebude lepsia ta varianta, ze nech ma radsej jebne v krizoch :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Ned, 21.04.2013, 11:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Tak, turbo je doma, uz cakam na dalsie komponenty a mozem zacat. Varianta bez intercooleru, turbo CZ C13-171 :-) A to som hovoril, ze tam turbo davat nebudem. Rozhodli tie dlhe tiahle kopce a dialnica a v neposlednom rade vaha mojho trola, ktora je cez 3 t.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 30.05.2013, 18:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35
Príspevky: 352
Bydlisko: púchov
Odpoveď s citáciou
no to som zvedavy na vysledok:D dufam ze to uvidim aj nazivo

_________________
patrol gr y60,2.8, 1990


Štv, 30.05.2013, 19:59
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
No to aj ja :-D :-D :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 30.05.2013, 22:10
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
viem, ze to sem nepatri, ale vcera sme kratko testovali novu upravu motora 2,8 TD (specialna uprava vykonu, nastavitelneho v rozmedzi cca 35%)...

predbezne hodnotenie = masaker :-D

vytvorim na to solo vlakno, hned ako vymenime spojku, ktora nevydrzala po prvom dni (podozrievam ju, ze nebola OK uz predtym)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 31.05.2013, 7:03
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Robili ste aj nejaký zásah do komôrok?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 31.05.2013, 10:08
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
:roll:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 31.05.2013, 12:21
Profil ICQ WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
RADOFFROAD píše:
viem, ze to sem nepatri, ale vcera sme kratko testovali novu upravu motora 2,8 TD (specialna uprava vykonu, nastavitelneho v rozmedzi cca 35%)...


Rado ako je to merane? Mas nejaky graf? 35% je skoro 40 z tych cca 115 koni co to ma v serii.
A to uz je celkom dost narast. Zvlast na obycajny komorkovy TD motor.
A nastavitelny - predpokladam ze myslis nastavitelny pocas tej upravy a potom fix. Alebo sa to nejak plynule "nastavuje" ?

Nerypem. Len ma to zaujima

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 31.05.2013, 12:34
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
verím tomu, že sa to dá, aj že to ide viac ako dobre, ale čo na to povie životnosť, resp. hinníková hlava 2,8 cky???? Tam už by som si až taký istý nebol.
Mne ide hlavne o to, urobiť 4,2jku príjemnejšiu na cestách, hlavne v kopcoch a na diaľnici, pri zachovaní jej blbovzdornosti a životnosti. Preto varianta bez intercooleru a tlak turba max. na 0,8 bar.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 31.05.2013, 13:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Rado, nepochopil som tvoju odpoveď na úpravu komôrok. Smajlík môže znamenať, si blbý? Samozrejme že áno, alebo aj, si blbý?? komôrky sú predsa nedotknuteľné. Možno je ešte tretia odpoveď, ale nič ma momentálne nenapadá. Každopádne 40% nárast výkonu a asi aj krútiaceho momentu pri komôrkovom motore v amatérskych podmienkach je veľmi pekný výsledok.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 31.05.2013, 13:42
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: