4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Defender by Radoffroad (5) (N)
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=15831
Stránka 2 z 2

Autor:  kakes [ Sob, 23.02.2013, 10:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

RADOFFROAD píše:
sice to obhajovat nemusim, ale neovladnem sa, tie zvary su v pohode, skresluje to debilna leskla foto

Ale joooo. Ved tiez som sa neovladol a musel si rypnut. :smt058

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 24.02.2013, 8:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

Danko, prestudovali, predovsetkym som hovoril o pomere cena versus riesenie a na druhej strane, ten dural tam nie je zo srandy , je to teraz prave zaroven schodik...

Jenki, dovodom je pracovne vyuzitie, dokonca sme vpredu mali najskor synteticky a sme ho premotali (a par percent rozhodovania bola tusim aj cena)

Autor:  DanoDEF [ Ned, 24.02.2013, 10:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

RADOFFROAD píše:
Danko, prestudovali, predovsetkym som hovoril o pomere cena versus riesenie

... ved prave preto je tazke to hodnotit ako "high end"
RADOFFROAD píše:
a na druhej strane, ten dural tam nie je zo srandy , je to teraz prave zaroven schodik...

... je pravda, ze ja mam nejakych 170cm vysky a z mojho pohladu sa to schodikom nazvat neda skor prahom alebo hranou kufra.

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 24.02.2013, 10:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

..a o co vlastne ide ? ze ty by si to spravil inak ? ci ?

skratka sa nam so zakaznikom zdala blbost zafinancovat riesenie, ktorym ziskame cca par cm apustenia navijaka...

mimochodom po par dnoch prace sa ma jeden z mechanikov, ktoremu som dal defender na starosti spytal : "Rado, to mam za trest ? co som spravil ?"

Autor:  DanoDEF [ Ned, 24.02.2013, 10:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

RADOFFROAD píše:
..a o co vlastne ide ? ze ty by si to spravil inak ? ci ?

... o diskusiu o nic ine.
RADOFFROAD píše:
mimochodom po par dnoch prace sa ma jeden z mechanikov, ktoremu som dal defender na starosti spytal : "Rado, to mam za trest ? co som spravil ?"

... tak by si mu ich mal dohodit viac nech nebera skusenosti aj v tejto oblasti nielen v tuctovych offroadoch :-D

Autor:  komin [ Ned, 24.02.2013, 21:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

Tiez si neviem predstavit vyberat nieco co je hlbsie v kufry cez ten navyjaknie stale je clovek v monterkach a chce sa mu liezt do vnutra.

Autor:  teslo [ Štv, 28.02.2013, 14:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

Rado, budete vymyslat aj nejaky system pre tazne zariadenie? Miesta kde su uchytene zadne kotevne body ste nejako spevnovali? Seriova priecka totiz nieje nejako super pevna.

Autor:  OFFroad4wd [ Uto, 01.10.2013, 23:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5)

ja tu ďalšia etapa tohto LR Defendera
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  janotifo [ Štv, 25.12.2014, 23:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Len reakcia na Vaše komentáre. Ja som bol zadávateľ aj užívateľ daného auta. Zadný navijak vyzeral spočiatku divne pokiaľ tam nebolo koleso na dverách. Koleso nakoniec trčalo viac ako navijak. Zapustiť sa to neoplatilo, lebo by to muselo byť celé nižšie a nájazdový uhol by bol horší. Vzhľadom na jeho hardcore využite išlo o účel. Nikdy však nepôsobil ako zadná kotva. Rado ma presvedčil, nech to tak spravíme a bola to správna voľba. Využil som ho častejšie ako predný. Koleso ostalo po úprave uchytenia na dverách a nie streche, lebo pracovné využite auta to nedovolilo. Rovná plocha na streche je na nezaplatenie....a ono dostať zase koleso na strechu pri defekte nie je nič príjemné. Autom som z 90% chodil len ja a pes a potreboval som byť nezávislý od iných. Samozrejme ak bolo v záchrannej akcii, auto bolo plné ľudí, psov a náradia.Zadný navijak ma nijako neobmedzoval pri nakladaní....bol skôr na osoh....zrušil som rebrík, lebo to bol prvý schodík, koleso druhý, záhradka a si hore....a potreboval som samozrejme aj odľahčiť, čiže všetko zbytočné šlo dole a bolo toho nakoniec celkom dosť. S navijákom bola jednoduchá manipulácia a čistenie. Zo spodku navijaka bola príprava na ťažné, lebo pôvodné muselo byť demontované. Čo sa týka lana, tak v záchranarčine jedine oceľové lano....ale to tu nebudem riešiť. Kryt bol na moju požiadavku, no bol fakt veľmi dobrý a pevný. Predný navijak bol schovaný úplne, a urobené to bolo fakt pekne.
Ono celé auto malo ešte viac etáp...pevnostné poloosi,HK, tyč riadenia, pangh. týč, uzávieka ARB v predu a vzadu, rampa,kamera,LED svetlá, navi, CBR, púzdra, chip.....a hlavne motor dostal čo potreboval. Ináč po čase som jazdil len na extém gumách čo sú na fotkách. Po prvotnej nedôvere to boli fakt bomba pneu pre toto auto. Ostatné som už potom ani neriešil. Čo Rado spravil bolo OK, niektoré veci by už som síce robil ináč, ale len skrz výmeny iných dielov, nech sa človek potom nenarobí ako kôň....ale bol som spokojný, aj keď sme sa vždy nezhodli bolo to v konečnom dôsledku OK. A mechanici nadávali, lebo Defíkov moc nerobia, predsa sú to Patolisti....a tam to majú už ako rutinu. Ja som mal individuálne požiadavky. Defík 110 je bezkonkurenčný na kufor a ložnú plochu na streche, a preto jeho využite bolo maximálne.....človek síce nasype do neho viacej peňazí ako do Patrola, no miesto si nekúpiš. Zadná uzávierka bola montovaná s obojstrannou obavou...no fungovala na 100%.
Dnes už behá síce inde, ale bolo a je to fakt dobré auto.

Autor:  tomato [ Pia, 26.12.2014, 10:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Ano pravdu mas, to miesto pre sofera nekupis :)
Inak vsetko dobre, vsetko schvalujem, len nechapem preco na "zasahove" auto sa pri takych investiciach nezainvestuje o par eur viac za normalne pneu, nie protektory...

Autor:  Luther [ Pia, 26.12.2014, 10:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Myslis, ze by nechceli kvalitnejsie? Ako to na Slovensku byva, tam kde treba, niesu peniaze a naopak.

Autor:  bull4x4 [ Pia, 26.12.2014, 10:57 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Pri investicii do auta, ktora prebehla je poznamka o cene za pneu uplne bezpredmetna. Rozdiel by ani nepoznali.

Autor:  janotifo [ Štv, 01.01.2015, 22:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Len pre vysvetlenie auto nebolo "štátne" ale súkromné...nie že, by som neriešil peniaze, ale pri kúpe pneu som nevidel dôvod dávať iné.....nebol s nimi vôbec problém....Fedima bola ťažká, BF MT OK tak na expedíciu no nie terénu, zimné Kumho OK v zime no nepoužiteľná do terénu....a táto bola celkom fajn, hlavne relatívne ľahká......autu sadla, netriaslo to autom, na ceste síce hučala ako MIG 21, ale nebol problém ani 140km/hod ak to bolo potrebné. S autom sa chodilo mimo cesty hlavne na zozmočenom a prudkom teréne, kde iný vzor nespĺňal moje potreby. Auto 90% malo len tieto pneu. Jediné čo sa stalo bolo, že pri ráfiku sa odlúpil nadbytočný kus gumeného límca na pneu. Ale na funkčnosť to nemalo vplyv. Nevravím ani netvrdím, že to je najlepšia guma, ale Rado to podľa mňa zvolil dobre. Samozrejme dostal som od neho asi 100 otázok, na čo to potrebujem...kde budem s tím chodiť....čo od toho očakávam....aký bude rádius pri zásahu......ale tak to má predsa byť...či? Dôležité bolo auto , ľudí a psov dostať čo najbližšie k výjazdu pri akcii.

Autor:  Luther [ Štv, 01.01.2015, 22:10 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Len informativne, kde auto operuje/operovalo?

Autor:  janotifo [ Štv, 01.01.2015, 22:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Defender by Radoffroad (5) (N)

Žilina....teraz Starý Tekov tuším

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/