Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 07.05.2024, 22:47
Dnes je utorok 7. mája 2024, meniny má Monika a zajtra Ingrida




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 MERCEDES G 400 CDI by RADOFFROAD (2) 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Luky píše:
Pocul som, ze niekde v oblasti Gemera jazdi kratke G270CDI r.v. 03, zdvihnute a na 35kach.


Potvrdzujem jazdil som s nimi na jednej klubovej akcii. Pokial viem tak ich maju uz 2. Myslim ze patria organizatorovi akcii v Tornali. Na G - ečkach sa urcite chodi aj do terenu.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 27.12.2007, 16:15
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 15.11.2006, 0:57
Príspevky: 45
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Tak toto je to dobré kríženie? Doteraz som si pod tým predstavoval niečo iné, ale rád sa nechám poučiť.
Obrázok Obrázok Obrázok
[/quote]

"G" čko má uložený nápravy na 2 spodních ramenech to znamená, že je dost limitovaný při křížení, prostě tahle skutečnost mu nedovoluje křížit ... to samý GR ko, ale to má zadek dobrej, předek horší ... :wink:


Štv, 27.12.2007, 17:49
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Masurko... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ..mne to nevrav ja do terenu vobec nechodim....

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Štv, 27.12.2007, 20:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ludo píše:
Masurko... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ..mne to nevrav ja do terenu vobec nechodim....

no ja som bohuzial zatial jeden s tych mudrlantov :smt121 bo nemam momentalne nic co sa tyka 4x4 akurat sikmooke 4x2 :-D ale ja len tolko ze pre mna je Gcko synonymom offu :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 27.12.2007, 21:57
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
často som rozmyšlal nad tym ,že prečo ,,Vojenska policia,, použiva G-čkove Mercedesy? :smt017 cenova vyhoda to asi nebude :smt102 tak prečo? :smt139


1. bude to asi tým, že to auto je v podstate odolnejšie ako autá s manuálnou prevodovkou, tj. lamela, spojkové ložisko

2. zamknutie medzinápravy-G 270 CDI, 280 CDI, 320, 400 CDI, 500 , resp. u G 290 DT priraďovanie predného náhonu sa dá bez problému za jazdy, prídavná, resp. redukčná prevodovka sa dá zapnúť tiež za jazdy do 40 km/hod.

3. aké iné terénne auto v EU by bolo vhodné pre armádu, servis 24 hod, náhradné diely do 72 hod. ?


Ned, 20.01.2008, 0:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ok nepopieram kvalitu ,ale zaujimalo by ma realne využivanie všetkych tychto ,,terrennych technickych vymoženosti,, v realnom živote Vojenskej policie :oops:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 20.01.2008, 1:03
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... obávam sa, že by bolo naivné domnievať sa, že autá do štátnych služieb sú vyberané na základe nejakého reálneho a kvalifikovaného zhodnotenia úžitku a ceny zaň zaplatenej. Na to sú úúúúúplne iné kritériá, ktoré sú rovnako pochopiteľné ako nemorálne... že ano. Čiže hľadať nejaké technicky zdôvodniteľné pohnútky je bezpredmetné.

Všetky autá ktoré nemajú pána (=všetky autá na ktorých sa obsluha strieda) sú až na velmi vzácne výnimky prevádzkované velmi brutálnym a neľútostným spôsobom. To extra platí u áut prevádzkovaných v náročných podmienkach (viz. osud Defenderov na východnej hranici.. policajti na nich dodrbali všetko čo sa dalo a ešte aj zopár vecí čo sa nedalo a ešte ich ohovorili aké sú to šmejdy... )

Policajti a vojaci pokazia aj nákovu. Preto je ku každému kusu výstroja naplánovaná životnosť (nie moc velká) a ak ju dovtedy nezničí nepriateľ, tak sa zahodí. A preto majú všetky veci vo výstroji len takú kvalitu, aby vydržali tú plánovanú životnosť. Dlhšia životnosť nemá zmysel... aj tak to rozbijú.

Géčka u MP majú to jediné šťastie, že do terénu pôjdu len výnimočne... takže možno budú nejakú chvíľu fungovať.

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 20.01.2008, 1:24
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
ok nepopieram kvalitu ,ale zaujimalo by ma realne využivanie všetkych tychto ,,terrennych technickych vymoženosti,, v realnom živote Vojenskej policie :oops:



Ťažko mi zdôvodňovať kedy a kde, nie všetky veci idú von, ale napríklad pád lietadla Hejce - reletívne ťažko prístupný terén v závislosti na počasí, vojenské cvičenia vo VVP, ochrana a sprevádzanie VIP osob, voj. pozorovateľov, pridelencov počas voj. cvičení, to sú len príklady, je toho dosť. Občas sa ozaj použijú všetky tie technické vymoženosti, vrátane navijáku. Totiž VP sa nehrá na vojakov ako väčšina OS SR, ale reálne plní úlohy podľa zákona aj v mierovom živote.


Ned, 20.01.2008, 12:05
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... obávam sa, že by bolo naivné domnievať sa, že autá do štátnych služieb sú vyberané na základe nejakého reálneho a kvalifikovaného zhodnotenia úžitku a ceny zaň zaplatenej. Na to sú úúúúúplne iné kritériá, ktoré sú rovnako pochopiteľné ako nemorálne... že ano. Čiže hľadať nejaké technicky zdôvodniteľné pohnútky je bezpredmetné.


Tieto G-čka fakt boli vyberané na základe reálneho zhodnotenia úžitku a ceny aj keď to na prvý pohľad tak nevyzerá. Odpoviem otázkou, ktoré auto by bolo potom to najlepšie ? A potom môžeme pokecať.

Martin 4 píše:
Všetky autá ktoré nemajú pána (=všetky autá na ktorých sa obsluha strieda) sú až na velmi vzácne výnimky prevádzkované velmi brutálnym a neľútostným spôsobom. To extra platí u áut prevádzkovaných v náročných podmienkach (viz. osud Defenderov na východnej hranici.. policajti na nich dodrbali všetko čo sa dalo a ešte aj zopár vecí čo sa nedalo a ešte ich ohovorili aké sú to šmejdy... )


V armáde má každé auto pána, resp. realne človeka, ktorý za to auto zodpovedá( už to nieje ako za čias VZS) Dnes si každý rozmyslí, že ak si doje..e auto, či bude chodiť peši alebo nie, všetko je to v ľudoch. O tých Defendroch viem svoje - ľudský faktor, ako vždy.

Martin 4 píše:
Policajti a vojaci pokazia aj nákovu. Preto je ku každému kusu výstroja naplánovaná životnosť (nie moc velká) a ak ju dovtedy nezničí nepriateľ, tak sa zahodí. A preto majú všetky veci vo výstroji len takú kvalitu, aby vydržali tú plánovanú životnosť. Dlhšia životnosť nemá zmysel... aj tak to rozbijú.


S týmto tvrdením nesúhlasím, veľa vecí funguje aj po svojej dvojnásobnej životnosti, ale prečo hádžeš všetko a všetkých do jedného vreca. Veľa vojakov a policajtov sú veľmi inteligentný a zručný ľudia a naopak veľa ich je s diagnózou - k.....t, ale taký su všade, bohužiaľ.
ano.



Martin 4 píše:
Všetky autá ktoré nemajú pána (=všetky autá na ktorých sa obsluha strieda) sú až na velmi vzácne výnimky prevádzkované velmi brutálnym a neľútostným spôsobom. To extra platí u áut prevádzkovaných v náročných podmienkach (viz. osud Defenderov na východnej hranici.. policajti na nich dodrbali všetko čo sa dalo a ešte aj zopár vecí čo sa nedalo a ešte ich ohovorili aké sú to šmejdy... )


V armáde má každé auto pána, resp. realne človeka, ktorý za to auto zodpovedá( už to nieje ako za čias VZS) Dnes si každý rozmyslí, že ak si doje..e auto, či bude chodiť peši alebo nie, všetko je to v ľudoch. O tých Defendroch viem svoje - ľudský faktor, ako vždy.

Martin 4 píše:
Géčka u MP majú to jediné šťastie, že do terénu pôjdu len výnimočne... takže možno budú nejakú chvíľu fungovať.


Nie je to výnimočne, je to dosť často, ale tým že chodia po celom Slovensku, musia sa presúvať aj po ceste, potom to vzbudzuje názor, že v teréne vôbec nejazdia.


Ned, 20.01.2008, 12:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Eddef, tá obrana a LM, Ty budeš určite uniformovaný!!! :smt036

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Ned, 20.01.2008, 12:55
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
michi píše:
Eddef, tá obrana a LM, Ty budeš určite uniformovaný!!! :smt036



A dosť dobre, ale nikomu nehovor. :-D


Ned, 20.01.2008, 14:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Eddef píše:
michi píše:
Eddef, tá obrana a LM, Ty budeš určite uniformovaný!!! :smt036



A dosť dobre, ale nikomu nehovor. :-D


To je dobre, ze sa vyjadri aj druha strana... este by mohli prispiet svojim nazorom aj chlapci z "ciary".

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Ned, 20.01.2008, 14:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Eddef píše:
1. bude to asi tým, že to auto je v podstate odolnejšie ako autá s manuálnou prevodovkou, tj. lamela, spojkové ložisko


...to urcite ano ale co ked "zdochne" automat v terene...

Eddef píše:
2. ... prídavná, resp. redukčná prevodovka sa dá zapnúť tiež za jazdy do 40 km/hod.


... noo to by ma zaujimalo k comu je to dobre a co to narobi s posadkou

Eddef píše:
3. aké iné terénne auto v EU by bolo vhodné pre armádu, servis 24 hod, náhradné diely do 72 hod. ?


... tych znaciek je viacero
... to je obchodna zalezitost

... pri vybere na "ciaru" bola jedna z podmienok servis do 20km od "ciary"

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Ned, 20.01.2008, 14:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dobre parkuje

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Ned, 20.01.2008, 14:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Eddef píše:
Ťažko mi zdôvodňovať kedy a kde, nie všetky veci idú von, ale napríklad pád lietadla Hejce - reletívne ťažko prístupný terén v závislosti na počasí.....


..a nakoniec tam prešli len PV3S .. :-D ale to len na odlahčenie temy :oops:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 20.01.2008, 15:41
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron