4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=2652
Stránka 5 z 7

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 18.01.2008, 9:51 ]
Predmet príspevku: 

asi som zabudol, kde si sa na to pytal, sorry

takato medzera sa vyreze ak sa dava ARB

Obrázok

a tuto vystuhu dorabame k origo ARB narazniku

Obrázok

Autor:  dlabos [ Pia, 18.01.2008, 14:59 ]
Predmet príspevku: 

rado ja si idem naraznik zvarať zo 4.ky plechy osranenej..len rozmýšlam či mam platz na navuijak nechať medzi šasami alebo hore v narazniku.....porad.dik

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 18.01.2008, 23:44 ]
Predmet príspevku: 

malo informacii na relevantnu odpoved

1) pouzitie auta ?

-tahanie seba = co najnizsie sa da
-vyprostovanie druhych = co najvyzsie sa da

2) vseobecne väcsinou medzi sasmi

3) sirka navijaka (vojde medzi sasi ?)

4) spojenie platne s naraznikom nie je negativum, pokial je dostatocne tuha a pripevnena k sasom (v podstate moze tvorit aj drziak naraznika)

Autor:  dlabos [ Pia, 18.01.2008, 23:52 ]
Predmet príspevku: 

no navijak je otazka buducnosti........aky je na partol dopbry navijak???jeden mi radil že aj koli blatu je navijak dať dobre hore do narazkika ale tam zas vznika paka:-(počuj a kasnu od šasov mam riešiť podložkami alebo njie radšej???ja rozmašlam 10cm kasnu a 10cm podvozok podložkami........čo ty na to???

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 18.01.2008, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

preboha BODYLIFT :roll: :roll:

nieeee

som znamy odporom k tejto "uprave"

kvalitnemu navijaku blato nijak zvlast nevadi, pokial mu po jazdeni venujes truchu ucty a energie (10 min. ocista)

doporucujem EP 9 alebo EPi9 alebo EPi 9,5 od SUPERWINCHU alebo nejaku kvalitnejsiu cinu 4,5-5,5 t zalezi od pouzitia, ja davam najcastejsie na Patroly SUPERWINCH = dovody su jasne , popozeraj moj web , a precitaj aj specifikacie a parametre

Autor:  dlabos [ Sob, 19.01.2008, 0:27 ]
Predmet príspevku: 

a kde najdem tvoj web???allmetal???a čo je bodylift???

Autor:  dado [ Sob, 19.01.2008, 7:26 ]
Predmet príspevku: 

dlabos píše:
a kde najdem tvoj web???allmetal???

Nad tvojim prispevkom- 4 - ta ikonka z lava nad slovickom "Predmet" trochu do prava. :D

Autor:  OFFroad4wd [ Str, 20.11.2013, 1:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

Patrol po výmene pružín a nové kolesá
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 20.11.2013, 8:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

Tak Haldir konvertoval na pneu 35" CC od Maxxis...

Dopredu sme dali struny 4" Ironman (tlmiče IM zostali 2" tak nutná úprava uloženia tlmicov a dorazy)
Dozadu sme dali struny Ironman 020 D teda najtvrdšie 2" tiež nutná úprava dorazov +40mm podlozky

Dôležitý postreh : najskor sme skúsili nové predné struny IM2" ako tam boli a zistili sme velmi prijemne fakty, jeho pôvodný Ironman po 7 rokoch na aute ťažkom 2850 kg pri dosť ťažkej čisto offroad prevádzke klesol vpredu o 5 mm ! Vzadu sme merali len orientačne podla našej databázy, tam nám vychádza pokles cca 12 mm !

To na margo famam o tom, či IM struny klesajú alebo nie...

Aby som nezabudol, samozrejme bola nutná úprava brzdovych hadíc a odvzdusnenia difu...

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 20.11.2013, 8:04 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

Ešte som zabudol, nutné je tiež doladit zaklon závislého capu prednej nápravy

Autor:  Haldir [ Str, 20.11.2013, 9:24 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

RADOFFROAD píše:
Tak Haldir konvertoval na pneu 35" CC od Maxxis...

Dopredu sme dali struny 4" Ironman (tlmiče IM zostali 2" tak nutná úprava uloženia tlmicov a dorazy)
Dozadu sme dali struny Ironman 020 D teda najtvrdšie 2" tiež nutná úprava dorazov +40mm podlozky

Dôležitý postreh : najskor sme skúsili nové predné struny IM2" ako tam boli a zistili sme velmi prijemne fakty, jeho pôvodný Ironman po 7 rokoch na aute ťažkom 2850 kg pri dosť ťažkej čisto offroad prevádzke klesol vpredu o 5 mm ! Vzadu sme merali len orientačne podla našej databázy, tam nám vychádza pokles cca 12 mm !

To na margo famam o tom, či IM struny klesajú alebo nie...

Aby som nezabudol, samozrejme bola nutná úprava brzdovych hadíc a odvzdusnenia difu...

zas taka tazka prevadzka v terene nebola :D :D :D ,auto vazi 2960 kg

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 20.11.2013, 9:52 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

...ano Peto, my vieme :-D

Autor:  Andy NM [ Str, 20.11.2013, 19:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

Kua tie maxxisy maju fakt asi bulharsky meter, aj na foto vidiet, ze su v skutocnosti mensie ako 35....Velmi sa mi paci tato pneu, hlavne kvoli silnej bocnici, ale prave pre ten ich meter som ich zavrhol. 37 mi tam asi nevojdu,lebo su v skutocnosti o cosi vacsie ako skutocnych 35 a mensie ako skutocnych 35 nechcem, lebo by mi to zbytocne tocilo vysoke otacky...Ked to zacnu robit poriadne, ze budu mat v skutocnosti tolko, kolko maju mat, hned ich beriem...

Autor:  Jojo GR [ Str, 20.11.2013, 22:07 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

Maxxis Creepy super pneu :smt162 a ten bok neskutocný :smt023
PS: tie ich velkosti v reale :smt017 ja som mal naposledy 37 vid foto

Obrázok

Autor:  Andy NM [ Str, 20.11.2013, 23:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD

No ved prave maxxisa 37 ma v skutocnosti nieco viacej cez 35 ale zas nema ani 36. A prave pre to nieco viacej, sa mi tam uz nevojdu, nic vacsie ako 35 sa mi tam nevojde bez dalsich uprav (vyssi lift, resp. plastove lemy dolu....) Maxxisovy romer 35 je zas v skutocnosti moc maly...

Stránka 5 z 7 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/