4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Grand Vitara XL7 by Radoffroad http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=7488 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Rudy-Vitara [ Ned, 22.03.2009, 16:33 ] |
Predmet príspevku: | |
velmi pekna robota, vyzera tak robustne. Mozem sa Ta spytat ako velmi skuseneho upravcu,ake mas skusenosti s rozsirovacimi podlozkami pod kolesa?vidim ze aj tu ste pouzili tak asi dobre. trpi nieco velmi alebo je to ako sa hovori "v norme"?dakujem |
Autor: | gatier [ Štv, 26.03.2009, 1:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Rudy-Vitara píše: velmi pekna robota, vyzera tak robustne. Mozem sa Ta spytat ako velmi skuseneho upravcu,ake mas skusenosti s rozsirovacimi podlozkami pod kolesa?vidim ze aj tu ste pouzili tak asi dobre. trpi nieco velmi alebo je to ako sa hovori "v norme"?dakujem ak mi dovolis, som sice iba ucen a mam o nieco menej prispevkov ako ty tym padom vierohodnost mojeho prispevku bude velmi nizka. rad by som ale napisal ze do 1cm by to malo byt ok. v kazdom pripade je naprava konstruovana na urcite zatazenie a akekolvek posuvanie kolies do stran ju viac namaha, zalezi od stylu jazdy na asfalte a v terene, mozu ti skor odist loziska pripadne nieco prasknut. ale to by hrozilo snad az pri vacsich odchylkach. osobne by som rozsirenie riesil diskami s mensim backspace, lebo je to kompaktnejsie a cenovo porovnatelne. ostatne, zagoogluj si, mas toho plne fora ![]() |
Autor: | GaboSB [ Štv, 26.03.2009, 8:43 ] |
Predmet príspevku: | |
gatier píše: Rudy-Vitara píše: velmi pekna robota, vyzera tak robustne. Mozem sa Ta spytat ako velmi skuseneho upravcu,ake mas skusenosti s rozsirovacimi podlozkami pod kolesa?vidim ze aj tu ste pouzili tak asi dobre. trpi nieco velmi alebo je to ako sa hovori "v norme"?dakujem ak mi dovolis, som sice iba ucen a mam o nieco menej prispevkov ako ty tym padom vierohodnost mojeho prispevku bude velmi nizka. rad by som ale napisal ze do 1cm by to malo byt ok. v kazdom pripade je naprava konstruovana na urcite zatazenie a akekolvek posuvanie kolies do stran ju viac namaha, zalezi od stylu jazdy na asfalte a v terene, mozu ti skor odist loziska pripadne nieco prasknut. ale to by hrozilo snad az pri vacsich odchylkach. osobne by som rozsirenie riesil diskami s mensim backspace, lebo je to kompaktnejsie a cenovo porovnatelne. ostatne, zagoogluj si, mas toho plne fora Nó, tak ty si teda KADET ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 26.03.2009, 8:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Rudy, je to tak, vzdy ked posuvas koleso von , zvysujes paku na ulozenie naboja... samozrejme , ze zatazenie lozisk prispieva k opotrebeniu, ale to iste sa deje ak zavesis na auto dalsich 300 kg vybavy... na druhej strane , pri pouzivani auta v tazkom terene a po uprave niejak nepocitujem enormne zvysenie potreby vymeny lozisk a dalsich sucasti naboja, skratka menia sa podla potreby a neda sa relevantne povedat, ze po rozsireni auta o tolko a tolko ti vydrzia loziska menej o povedzme 20000 km, totiz sice tietoauta dostavaju zabrat celkovo viac, ale zas 90 % ludi ich vyuziva celkovo menej, pretoze na bezne jazdenie maju ine auta, cize jednoducho povedane, najazdia menej km, tak sa ten interval vymeny vyrovnava priblizne normalu to Gatier :neexistuje ziadny vypocet alebo vzorec, kde by sa dalo pri jednotlivych autach povedat, ze toto mozem rozsirit o tolko atoto beztrestne o tolko (cize teoria 1 cm je nezmysel) ... a disky na tomto aute maju ET -25, nepoznam ziadne disky na suzuki s mensim ET pri sirke 7" = totiz konstrukcia disku to realne ani neumoznuje, jednoducho to matematicky nejde posunut stred disku dalej lebo uz nie je kam (a to si dovolim tvrdit, ze mam celosvetovy prehlad) |
Autor: | masurko [ Štv, 26.03.2009, 9:02 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: ...to Gatier :neexistuje ziadny vypocet alebo vzorec, kde by sa dalo pri jednotlivych autach povedat, ze toto mozem rozsirit o tolko atoto beztrestne o tolko... Rado by si sa cudoval na co vsetko existuju vzorce a toto sa urcite tiez da vypocitat samozrejme s patricnymi znalostami matematiky a potrebnych vzorcov a udajov ![]() |
Autor: | jogistar [ Štv, 26.03.2009, 9:16 ] |
Predmet príspevku: | |
mo musim uznat ze je to veeeelmi pekna GV a to nehovorim preto ze by som bol zaujaty ![]() Pacia sa mi tie lemy z akeho su materialu a popripade kolke € stoja. A este jedna otazocka je nutne pri lifte o cca 5 cm popustit predny dif dole? Dikes. A este raz pekna praca ![]() |
Autor: | fiberopt [ Štv, 26.03.2009, 13:45 ] |
Predmet príspevku: | ... |
... noooo peknucke. Mam Rado nejaku otazocku... ![]() Zaujimala by ma svetla vyska (ak ste merali) pod zadnym diferakom a v predu pod krytom motora. Dalej by ma zaujimalo, ked ste dali IM kolko to slo hore, ked ste dokladali podlozky.... A este jednu ![]() ![]() D A K U J E M... |
Autor: | gatier [ Štv, 26.03.2009, 17:20 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: to Gatier :neexistuje ziadny vypocet alebo vzorec, kde by sa dalo pri jednotlivych autach povedat, ze toto mozem rozsirit o tolko atoto beztrestne o tolko (cize teoria 1 cm je nezmysel) nebral som to z nijakej brozury ale skor podla toho co sa da zohnat. 1cm som mal na mysli klasicku podlozku, viac tam takcitak nenapchas ak vobec, bez zasahu do uchytu- sroubou. mne sa na XJ nezmesti ani 2mm. potom su podlozky ktore sa uchycuju pomocou matiek na stavajuce srouby na naprave a na prirube su nove- sucast podlozky. tam sa da ist potom do vacsich sirok, plus zmenit pocet/ roztec sroubou, podobne ako pri diskoch (ET, BS) co sa mi zda ako stastnejsie riesenie, koli kompaktnosti celku. toto ty samozrejme vies, takze skor pre niekoho, kto by uvazoval nad rozsirenim auta ako ja pred mesiacom a chel sa hrat na mudreho ![]() treba este pripocitat ze alu disky su lahsie o 1/3 proti ocelovym, cize sa to premietne do spotreby, akceleracie a brzdenia. |
Autor: | Josse [ Štv, 26.03.2009, 19:12 ] |
Predmet príspevku: | |
fiberopt: vitary tie hranate mali ET 40, 45 a 30 tieto novsie maju od 0 po -15 mozno -25 niesom isty. rado dal navyse podlozky 40mm. Cize celkovo rozsiril XL7 o cca 5cm na koleso. co pri zdvihnuti cca. 7-9cm je super nakolko sa jeho stabilita o dost zvysila. Pri tomto zdvihnuti by mozno stacilo rozsirit kazde koleso o cca. 2 cm aby sa pomer vyska taziska a sirka telesa zachovali. Ale su tu mnohy ktory by vedeli rozpravat aj o tom ze zdvihli auto o 5cm a rozsirili o 16 na kazdu napravu a predsa to nestacilo. Istota je istota. Inak rozsiruje aj samotna sirka kolies. Kuprikladu donedavna som bol rozsireny o 14cm na kazdu napravu. A ak mi vyde par veci tak pojdem este trosku viac. Pripadne odporucam nastudovat stabilitu telesa, alebo ako sa dostane teleso zo stabilnej polohy do polohy vratkej. |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 26.03.2009, 21:17 ] |
Predmet príspevku: | |
odpoviem globalne IM zodvihlo cca 5 vpredu a 7 vzadu , ale boli to struny na V6 a nie na XL7 (nedali sa zohnat v realnom case) tak sme dolozili este 30 mm podlozku , cize vysledok cca 8 vpredu a 10 vzadu rozsirene bolo podmienene vyrezanim podlahy a zaklepanim casti vnutorneho blatnika a plastu to Josse : sa mi ezda ze by seriofka mala menej ako ET +20 krizenie sme skusali, ale tieto auta zas az tak nekrizia, cize celkovo je to omnoho lepsie , ale brutal tereniak to nie je, ale zas tou dynamikou si vo vyjazdoch zada s hocicim |
Autor: | gatier [ Štv, 26.03.2009, 23:42 ] |
Predmet príspevku: | |
este tu je nieco o podlozkach: http://www.support-agency.sk/foto/displ ... m=12&pos=1 podrobnosti neviem, treba zistit... |
Autor: | mirko [ Pia, 27.03.2009, 9:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Josse píše: fiberopt: vitary tie hranate mali ET 40, 45 a 30 tieto novsie maju od 0 po -15 mozno -25 niesom isty. rado dal navyse podlozky 40mm. Cize celkovo rozsiril XL7 o cca 5cm na koleso. co pri zdvihnuti cca. 7-9cm je super nakolko sa jeho stabilita o dost zvysila. Pri tomto zdvihnuti by mozno stacilo rozsirit kazde koleso o cca. 2 cm aby sa pomer vyska taziska a sirka telesa zachovali. Ale su tu mnohy ktory by vedeli rozpravat aj o tom ze zdvihli auto o 5cm a rozsirili o 16 na kazdu napravu a predsa to nestacilo. Istota je istota. Inak rozsiruje aj samotna sirka kolies. Kuprikladu donedavna som bol rozsireny o 14cm na kazdu napravu. A ak mi vyde par veci tak pojdem este trosku viac. Pripadne odporucam nastudovat stabilitu telesa, alebo ako sa dostane teleso zo stabilnej polohy do polohy vratkej. Grand Vitary majú na sériových kolesách štandardne ET +5 |
Autor: | jogistar [ Pia, 27.03.2009, 9:28 ] |
Predmet príspevku: | |
to rado: prosim ta este by ma zujimala jedna vec. nakolko islo to auto o cca 9 cm hore co vsetko ste museli menit predlzovat alebo podkladat??? alebo sa to zaobyslo aj bez toho??? dakujem |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |