|  | 
	| Hľadať  • Registrovať • 
		FAQ •
		Anjeli •
		Pravidlá •
		Rapid Link
		
		 • Prihlásenie | 
	| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 2 ] |  |   Patrol GR Y61 by Radoffroad (22) 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | Tento Patrol dostal v podstate uz rutinnu ale osvedcenu upravu
 podvozok IRONMAN
 navijak SUPERWINCH EP9
 pevnostny naraznik 4MAD
 disky 8x16 ET-40
 pneu Insa Turbo 34"
       _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pia, 01.04.2011, 14:03 | 
					
					       |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   |  trochu rozvediem na zaklade poziadaviek v inom threade...
 predne struny Ironman sme pouzili NISS 009C pretoze maju moznost pridanej zataze do 110 kg a dali sme mu cca 94 kg (naraznik+navijak)
 
 zadne struny sme pouzili sadu NISS 020 D, pretoze maju  moznost pridanej zataze viac ako 400 kg a sice sme zatialdalsiu zataz dozadu nedavali, toto auto prevaza vzadu dost tazky naklad a tiez je perspektiva zadneho naraznika, kazdopadne dlhy patrol akceptuje aj tieto silne struny bez zavaznejsich sprievodnych javov ako su kopanie zadku = toto plati predovsetkym pri pouziti diskov s minimalnou sirkou 8" a minimalnym ET -25 (idealne je vsak ET -40)
 
 pouzite tlmice su Ironman serie Foam Cell v standardnej dlzke prveho stupna predlzenia (cca seriovy tlmic + 50 mm)
 
 vpredu je koli spravnemu zaklonu zvisleho capu pouzity Caster kit
 
 koli vacsim kolesam sme pouzili silnejsi tlmic riadenia od IRONMAN triedy Foam Cell
 
 predny naraznik je od vyrobcu 4Mad a montaz navijaka je realizovana na sasi pomocou montaznej platne nezavisle od naraznika, cim vznikol deformacny priestor cca 60 mm
 
 pouzity navijak je Superwinch triedy EP 12V s taznou silou 4083 kg zapojeny cez elektricky odpojovac so signalizaciou zapnuteho stavu v kabine vodica
 
 pouzite disky su znacky 4MAD sirka 8" priemer 16" ET -40
 
 pouzite pneumatiky su celoplastove protektory od spanielskeho vyrobcu INSA TURBO v rozmere 285x75x16 co je pri tomto vzore dezenu ekvivalent cca 33,85 " skutocnej vysky pneumatiky
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Uto, 06.12.2011, 12:58 | 
					
					       |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 2 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |