| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 8 ] |  |   Mitshubishi L200 by Radoffroad (7) 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | na tomto prisne pracovnom vozidle sme robili montaz navijaka, resp. prerabali koli tahaniu dreva v lese
 navijak SUPERWINCH EP9
 zadna uzavierka 4MAD
     _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Str, 10.08.2011, 19:01 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pablo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
 Príspevky: 1375
 Bydlisko: Púchov
   | hmmm, aj nájazdový uhol ste mu vylepšily   _________________
 ~`<| _________ oooo __
 ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
 ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
 ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
 
 Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
 Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
 
 
 |  
			| Štv, 11.08.2011, 20:16 | 
					
					     |  
		|  |  
			| finder Support 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
 Príspevky: 6667
 Bydlisko: PB
   | Co sa ti nezda ? Poznas konstrukciu L200-viek, aby si vedel, ci ti nezavadza nejaky chladic klimy voci  posunutiu viac vzad ? Ak je to tak ako to je, asi to ma dovod. Mimochodom ja tam vidim pracovne vozidlo, nie trialove a tam sa kriteria posudzuju trochu inac ... 
 
 |  
			| Štv, 11.08.2011, 20:37 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pejo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
 Príspevky: 1810
 Bydlisko: Lúky
   | Však práveže pracovné. Predpokladám, že to drevo nebudú  ťahať pred Tescom. Nájazdový uhol je o dosť zmenšený. Predpokladám, že to nevymyslel Rado, ale na umiestnení navijaka trval zákazník. A proti gustu žiaden dišputát. _________________
 Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
 Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
 
 
 |  
			| Štv, 11.08.2011, 21:30 | 
					
					   |  
		|  |  
			| finder Support 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
 Príspevky: 6667
 Bydlisko: PB
   | Predstav si jarok, cez ktoru chces preliezt s tymto autom. Je uplne jedno ci tam navijak mas alebo nie, vdaka zadku sa s tymto autom v tom potoku proste sprajcnes. Je to dlhe auto, a to kde ma navijak v tomto pripade hra minimalnu rolu. A vratim sa k svojmu prispevku, ze nepozname dovody umiestnenia, zakaznik na tom trvat mohol a nemusel, tipujem ze ked to Rado pustil do sveta takto ako to je, tak to ma svoje opodstatnenie.
 Mimochodom, ja som este nevidel tahat drevo odtial, kde je problem odist. Kazdy taha po takom dobrom terene ako sa len da.
 
 
 |  
			| Štv, 11.08.2011, 22:06 | 
					
					   |  
		|  |  
			| medal41 Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
 Príspevky: 478
 Bydlisko: Partizanske
   | ked je pracovne asi klíma nebude ale je tam určite chladič  oleja tak som musel aj navyjak podobne riešiť najhoršom pripade trochu rolnami ryjem ako diviak   _________________
 L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
 
 
 |  
			| Štv, 11.08.2011, 23:06 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | chlapci nemudrujte, viete, ze nie som pako, L200 ma konstrukciu ako hovori Tibor, navijak je podobne ako na inych autach, klame vas, ze seriovy naraznik je prilis utly, na inych autach je viac dopredu, takze najazdovy uhol je tu celkom dobry, dokonca o dost lepsi lepsi ako na Y61 ...
 ...a pracovny znamena, ze potrebujes aj totalne otvorenu montaz koli rychlemu servisnemu zasahu a ziadny zavazny OFF to nejazdi, ked neratam hlboke blato
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pia, 12.08.2011, 9:03 | 
					
					       |  
		|  |  
			| peterr2000 Učeň 
					Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:10
 Príspevky: 23
 Bydlisko: Moravsky sv. Jan
   | Ja som sa tiež teraz toška trapil....Vďaka Rado(aj keď si na mňa trocha pozabudol s tou Ep9-iatkou...8o))
 Riešil som jak ho dostať hore a dozadu....
 Lebo čo som tam mal orig. platňu uchytenú o spodné ťažné oká, tak tá bola tak na bruchoplaz....8O(
 Presunul som olejový chladič a zrušil kúsok prednej výstuhy zámku kapoty a celkom tam zapasoval.
    dostať ho hlbšie sa mi viac nepodarilo....
 
 
 |  
			| Pon, 26.09.2011, 15:20 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 8 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |