Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Hummer H2 EXTREM by Radoffroad & Mike corporation (1)
Autor |
Správa |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
RADOFFROAD píše: to Pito : mensia spotreba na H1 ? si snad robis srandu... kazdopadne k tomu este harvestor na jazdenie u nas a kybel kinedrilu na jazdenie expedicii
Mame H1 a viem o com hovorim. Nic v zlom, ale jazdil si vlastne s H1? Daleko pohodlnejsie ako defender alebo wrangler. Lepsie auto na expediciu si ani neviem predstavit. Harvestor? Fakt neviem o com tocis. Pretoze o tomto aute sa tak vyjadruju tí, co s tym nikde nikam nesli. Je sice sirsie ako vsetky ostatne,no ma to svoje dovody a vyhody. A rozmermi je to veeelmi podobne k H2.
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Uto, 20.04.2010, 21:46 |
|
|
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
Auto vyzeralo uzasne jazdit som ho nevidel ale bol som pri tom ked Piťo zacinal prestavbu riesit a vravel som mu ze je to skoda penazi videl som krasne urobenu H2 v Krnove presla cez jednu jamku a isla na odtahovke inac co sa tyka komfortu jazdy jednoznacne super.Urcite amici maju nejaku pevnostnu vychitavku treba ist do toho
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Str, 21.04.2010, 6:32 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
to Nemo : jazdil, ale kratko, len test, je to delo, ale mal som z toho trochu taky vetrieskovy pocit (defik je samozrejme este horsi, wrangler ako ktory podla upravy) , ale rozpraval som z clovekom, co ju ma (H1) a tie "mudrosti" su skor od neho, mne osobne to az tak nevadilo, ja mam rad take monstra a bez mihnutia oka by som do H1 siel... tot na vysvetlenie
harvestor = tocim o tom, ze u nas v lesoch ta sirka velmi neprospieva, ale zas na pustach, skalach atd. je jasne , ze z nej tazi... nemyslel, som to tak, ze ho ma tahat
to Laci : dobry tah s tym jazykom, a tu druhu cast vety objasni, majitel aj rolo tu pisu , ze radosti je pomerne dost (zeby zas len podrypkujes ?)
to Robo : ty predsa vies, ze 100 ludi 100 chuti a Pito nie je nejaky mlady neskuseny zaciatocnik, ktory nevie co chce...
rolo posli PM telefon pls
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 21.04.2010, 8:49 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
RADOFFROAD píše: to Palo : poradit ako minut 10000 € mihnutim oka je jednoduche, mas aj ine napady ?
veď hovorím - vymeniť stále prevody v difoch.
To nie je Nissan, má to normálne Chevy/GM nápravy. Takže neviem kde si zobral tých 10.000€
a ostatné veci tiež nie sú nič dramatické
no a keďže ti popoloček zasypal letenky, tak to môžeme prebrať pri káve
|
Str, 21.04.2010, 11:57 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
zasa budete brblat a hulit celel poobedie..
--------
Muhehehe. Dobre Kajo, za 100 bodov. F.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 21.04.2010, 12:51 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
doprcic tolko kavy
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 21.04.2010, 15:59 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
no, dnes som telefonoval dlhsie s clovekom co ma H2 dlho a tiez mal H1 jazdil s tym off a potvrdil vsetky moje predpoklady a skusenosti...
H1 nema urcite mensiu spotrebu ako H2, to je prvy poznatok
pridavka mu odisla aj na H1 aj na H2 ale pri zaobchadzani ako povedal, ze presne vie, preco ich zlomil
kazdopadne sme sa zhodli na tom, ze pevnostne poloosi treba a prevody nie, pretoze sily to ma dost aj bez nich a poloosiam tym aj tak neulahcime
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 22.04.2010, 12:10 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
RADOFFROAD píše: kazdopadne sme sa zhodli na tom, ze pevnostne poloosi treba a prevody nie, pretoze sily to ma dost aj bez nich a poloosiam tym aj tak neulahcime
Nebavime sa teraz o tom, ze ci to niekto pocitovo vnima na dynamike auta alebo nie. To je velmi individualny parameter bez akejkolvek vypovednej hodnoty.
poloosiam sice asi neulahcite, ale prevodovke, pridavke a kardanom ano.
A v pripade AT prevodovky to plati dvojnasobne. Hlavne pri tych pneu, co tam su. Ono totiz ani tak nejde o "pocitove" hodnotenie sily a vykonu, ale o elektroniku prevodovky. A tu tak lahko neojebes.
elektronicky riadena AT prevodovka sa rozhoduje na zaklade udajov z roznych cidiel. Ak si odmyslime cidla teploty motora, okolia a AT samotnej, cidlo otvorenia skrtiacej klapky a cidlo polohy redukcnej prevodovky , tak primarnym udajom zostava cidlo vstupnych otacok prevodovky , cidlo vystupnych otacok prevodovky, cidlo finalneho nahonu (aka rychlomer), plus cidla otacok kolies (inak abs snimace). A pocita sa to takym zahadnym sposobom, ze je softwarovo definovana vzdialenost, ktoru ma prejst auto na jednu otacku kolesa (resp, kolkokrat sa ma otocit koleso na prejdenie danej vzdialenosti) Co logicky pri vacsich gumach sediet nebude.
Porovnavanim udajov z tychto cidiel sa prevodovka rozhoduje, kedy ma co zaradit. Zakladny pomer je prednastaveny softwarovo. U novsich prevodoviek existuje aj adaptivna mapa - prevodovka sa "nauci" na tvoj sposob jazdy. Ale stale vychadza z rovnakych udajov.
Takze ked zmenis ktorykolvek z parametrov na vstupe, tak nastava zmena na vystupe.
Moderna prevodovka to do urcitej miery dokaze "pobrat" a ciastocne sa prisposobit pomocou adaptivnej mapy. Ale akonahle si mimo prednastaveny rozsah, tak to robi problemy.
Najcastejsie to zacnes vnima vtedy, ked zacnes sledovat body, v ktorych prevodovka preradzuje (tzv shifting points). Prides na to, ze tam, kde v seriovom stave auto islo povedzme na 4ke, a to povedzme ze v tretinovom rozsahu zosliapnutia plynu (pomale plynule zosliapnutie, nie kickdown!!!) tak zrazu preradzuje do 3.
Alebo naopak, posunie sa ti hranica, kedy preradi vyssie.
Cele je to proste dane tym, ze prevodovka sa snazi vypocitat, aku vzdialenost prejde auto pri danom prevodovom stupni, rychlost a otackach, ale to uz som napisal vyssie.
A tu je prave ten problem, pretoze najvacsia zataz pre prevodovku je radenie samotne. Cim castejsie sa radi, tym viac sa zohrieva olej, opotrebuvaju lamely....
A ked je uplne zle (ze prevodovka radi rychlo za sebou a velmi casto, alebo su uz velmi zodrate lamely) tak sa v extremnych pripadoch moze stat aj to, ze nebude stihat. Pretoze (veeeelmi laicky povedane) mechanizmus radenia at funguje na principe vysuvania piestov pomocou tlaku oleja. A cim horucejsi olej a dlhsia draha piestu (opotrebene lamely) tym dlhsie trva preradenie
|
Štv, 22.04.2010, 13:07 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
velmi vycerpavajuca a fundovana odpoved to ma logiku, kazdopadne nikdy nehovor nikdy, co pises ma hlavu aj patu, uvidime ako sa vyvinie situacia, s upravou sme este neskoncili ani zdaleka
P.S. za tu odpoved ti davam 1 s hviezdickou
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 22.04.2010, 13:37 |
|
|
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
RADOFFROAD píše: H1 nema urcite mensiu spotrebu ako H2, to je prvy poznatok pridavka mu odisla aj na H1 aj na H2 ale pri zaobchadzani ako povedal, ze presne vie, preco ich zlomil
Snad sa tu nebudeme handrkovat o spotrebe Je len viem ze mam na H1 kombinovanu spotrebu 20 litrov, v terene samozrejme vyssie,ale nemam sajnu,nakolko som nikdy vela km naraz v terene nenajazdil. H2 som este nepocul,ze by isla pod 20, skor 25. A v terene benzin si potiahne urcite viac. To je jednoducho fakt. Dalej krutiaci moment u dieselu, kazdemu offroadakovi by malo byt jasne, ze koniky nie su dolezite, skor krutiaci moment. A ten je daleko vacsi pri dieseloch.
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Štv, 22.04.2010, 13:54 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
H2ka uspesne dokoncila rally BUDAPEST = BAMAKO a pribudlo par uprav
zasuvkovy system (stefanove dielo)
system vodnych nadzri na streche (stefanove dielo)
nejake to usporiadanie stresneho nsica a dalsich doplnkov (stefanove dielo)
foto neskor
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 25.02.2011, 12:13 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|