Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 22:38
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 problem SW - EPi 9,5 12v 
Autor Správa
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ma drazdis... mal som tu 4 SW a vsetky o tom istom..

tot nakres ako je to v reale (snad zrozumitelne) :
Obrázok

rado kludne pred tebou otvorim ktorykolvek SW co ma neaky majitel na voze aspom rok a je tam pristupna voda v zime.
kedykolvek zavolaj , dones, pridi a zober si fotak.
znacne poskodenie je aj na trecich puzdrach , pokial sa uzivatel taha tak ako je standartom u nas - bez kladky a prilepeny na bruchu.
samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane.

Doplnam: Rado princip jednosmerneho motora sa neda zmenit znackou..
stale to zostava v tom istom zapojeni akurat v dnesnich zapojeniach je solenoid implementovany 2v1 a vzhladom k vykonu(a zhasaciemu polu v ochrannej atmosfere solenoidu) je lepsie odpajat to v dvoch castiach zapojenia (odpajaci prud rozdeleny na dva kontakty v jednej polarite) ako v jednej pretacat polaritu.(dvojnasobok napatia vhladom k indukcii vinutia).

podla nakresu hore je R1 - pol trvalo pripojeny na stator motora (standartne so spodu) hore na motore pri uhlikoch sa nachadza druhy kontakt zberaca rotora R2 (SW oznacenie A) , ten sa pripaja cez solenoid s jednym s kontaktov A+(SW oznacenie F1) alebo B+(SW oznacenie F2) a na nezapojeny pol (B+/A+) sa pripaja solenoidom + pol. tymto zapojenym sa dosiahne zmena toku prudu v statorovom vinuti = zmene magnetyckych polov statora = opacny smer otacania rotora. Tolko o teorii .
Dano postacuje tak o jednosmernom motorceku do auticka??
ND si somnou spokojen?? panacku??

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Naposledy upravil fajer dňa Str, 21.04.2010, 21:41, celkovo upravené 1



Str, 21.04.2010, 20:57
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane.


Prosím, začni používať interpunkciu.

Priznám sa, som úplne mimo, nestíham sledovať tok Tvojich myšlienok.


Str, 21.04.2010, 21:24
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skus menej toho chorvatskeho hlastu..

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 21.04.2010, 21:46
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
ND si somnou spokojen?? panacku??


No dobre, možno tomu trochu rozumieš, ale nikdy nikomu nič nevysvetľuj.
Radšej.

Alebo to skús s rakijou. Možno sa Ti uvoľní jazyk.


Str, 21.04.2010, 21:55
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ach ty... ked furt len slubujes, keby som nezabudol na tu flasu v mrazaku co tam mam uz druhy rok, tak by som bol len o vode a chlebe..
ale fakt ste ma riadne nastartovali ked som aj kreslil.. :-D

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 21.04.2010, 21:58
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak zahada sa nekona, boli to povolene kontakty, David si dotiahol sam za lahkej telefonickej asistencie

kazdopadne tazko namahane navijaky solou (dlhodobe pouzivanie auta na cestach a zaroven ak su navijaky nepouzivane a nezakryte) mozu sposobit jav, ktory popisuje Kajo, ale ako som povedal, velmi male percento navijakov tymto trpelo, kazdopadne aj toto vieme v ramci odborneho servisu riesit

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 22.04.2010, 15:50
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak navijak opraveny na 5 minut, dotiahol som srobky na selenoide tak ze jeden nevydrzal , to sa fakt oplati :smt130

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Štv, 22.04.2010, 18:31
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, niekedy je menej viac, solenoid ti uz riesim, neboj

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 23.04.2010, 7:20
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No a tomu sa vraví prístup :D

-ka-

PS: a popísalo sa toľko, že ako a čo tu "raz" bude, samozrejme sorradž za offftopííííč

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 23.04.2010, 7:30
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak vdaka Rado problem vysrieseny SW-cko uz fici :-D

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Sob, 01.05.2010, 19:11
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
za malo, aj nabuduce, len uz tolko sily nepouzivaj na dotahovanie kontaktov :wink:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 02.05.2010, 12:54
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
beriem na vedomie a v pondelok ti brnknem lebo potrebujem vyriesit zahadu disku

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Ned, 02.05.2010, 13:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: