4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

problem SW - EPi 9,5 12v
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=109&t=10561
Stránka 3 z 3

Autor:  fajer [ Str, 21.04.2010, 20:57 ]
Predmet príspevku: 

ma drazdis... mal som tu 4 SW a vsetky o tom istom..

tot nakres ako je to v reale (snad zrozumitelne) :
Obrázok

rado kludne pred tebou otvorim ktorykolvek SW co ma neaky majitel na voze aspom rok a je tam pristupna voda v zime.
kedykolvek zavolaj , dones, pridi a zober si fotak.
znacne poskodenie je aj na trecich puzdrach , pokial sa uzivatel taha tak ako je standartom u nas - bez kladky a prilepeny na bruchu.
samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane.

Doplnam: Rado princip jednosmerneho motora sa neda zmenit znackou..
stale to zostava v tom istom zapojeni akurat v dnesnich zapojeniach je solenoid implementovany 2v1 a vzhladom k vykonu(a zhasaciemu polu v ochrannej atmosfere solenoidu) je lepsie odpajat to v dvoch castiach zapojenia (odpajaci prud rozdeleny na dva kontakty v jednej polarite) ako v jednej pretacat polaritu.(dvojnasobok napatia vhladom k indukcii vinutia).

podla nakresu hore je R1 - pol trvalo pripojeny na stator motora (standartne so spodu) hore na motore pri uhlikoch sa nachadza druhy kontakt zberaca rotora R2 (SW oznacenie A) , ten sa pripaja cez solenoid s jednym s kontaktov A+(SW oznacenie F1) alebo B+(SW oznacenie F2) a na nezapojeny pol (B+/A+) sa pripaja solenoidom + pol. tymto zapojenym sa dosiahne zmena toku prudu v statorovom vinuti = zmene magnetyckych polov statora = opacny smer otacania rotora. Tolko o teorii .
Dano postacuje tak o jednosmernom motorceku do auticka??
ND si somnou spokojen?? panacku??

Autor:  rado nd [ Str, 21.04.2010, 21:24 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane.


Prosím, začni používať interpunkciu.

Priznám sa, som úplne mimo, nestíham sledovať tok Tvojich myšlienok.

Autor:  fajer [ Str, 21.04.2010, 21:46 ]
Predmet príspevku: 

skus menej toho chorvatskeho hlastu..

Autor:  rado nd [ Str, 21.04.2010, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
ND si somnou spokojen?? panacku??


No dobre, možno tomu trochu rozumieš, ale nikdy nikomu nič nevysvetľuj.
Radšej.

Alebo to skús s rakijou. Možno sa Ti uvoľní jazyk.

Autor:  fajer [ Str, 21.04.2010, 21:58 ]
Predmet príspevku: 

ach ty... ked furt len slubujes, keby som nezabudol na tu flasu v mrazaku co tam mam uz druhy rok, tak by som bol len o vode a chlebe..
ale fakt ste ma riadne nastartovali ked som aj kreslil.. :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 22.04.2010, 15:50 ]
Predmet príspevku: 

tak zahada sa nekona, boli to povolene kontakty, David si dotiahol sam za lahkej telefonickej asistencie

kazdopadne tazko namahane navijaky solou (dlhodobe pouzivanie auta na cestach a zaroven ak su navijaky nepouzivane a nezakryte) mozu sposobit jav, ktory popisuje Kajo, ale ako som povedal, velmi male percento navijakov tymto trpelo, kazdopadne aj toto vieme v ramci odborneho servisu riesit

Autor:  david [ Štv, 22.04.2010, 18:31 ]
Predmet príspevku: 

tak navijak opraveny na 5 minut, dotiahol som srobky na selenoide tak ze jeden nevydrzal , to sa fakt oplati :smt130

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 23.04.2010, 7:20 ]
Predmet príspevku: 

no, niekedy je menej viac, solenoid ti uz riesim, neboj

Autor:  Karlito [ Pia, 23.04.2010, 7:30 ]
Predmet príspevku: 

No a tomu sa vraví prístup :D

-ka-

PS: a popísalo sa toľko, že ako a čo tu "raz" bude, samozrejme sorradž za offftopííííč

Autor:  david [ Sob, 01.05.2010, 19:11 ]
Predmet príspevku: 

tak vdaka Rado problem vysrieseny SW-cko uz fici :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 02.05.2010, 12:54 ]
Predmet príspevku: 

za malo, aj nabuduce, len uz tolko sily nepouzivaj na dotahovanie kontaktov :wink:

Autor:  david [ Ned, 02.05.2010, 13:34 ]
Predmet príspevku: 

beriem na vedomie a v pondelok ti brnknem lebo potrebujem vyriesit zahadu disku

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/