|
Hľadať • Registrovať •
FAQ •
Anjeli •
Pravidlá •
Rapid Link
• Prihlásenie
|
Dnes je štvrtok 16. mája 2024, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Vdaka
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 23.03.2015, 21:30 |
|
|
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 145 Bydlisko: Malacky
|
Podľa tej tabuľky sú riešené asi šróby aby si nestrhol závit. Lebo pri tom istom rozmere su rôzne uťahovacie momenty ( napr M 10 pri 8.8 - 50Nm a pri 12.9 - 84 Nm. ) Ja si myslím či je to 8.8. alebo 12.9 pri 50Nm šrób tlačí na pätky navijáka takou istou silou. Čo sa týka navijáku tak pätky sú z plného materialu tam by podľa mňa nemal hrať uťahovací moment rolu ( snaď nikto nemá takú silu aby stlačil liatinu a tá by sa rozmačkla pod šrobom.)
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Uto, 24.03.2015, 11:09 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|