Dnes je utorok 12. novembra 2024, meniny má Svätopluk a zajtra Stanislav
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
UAZ 469 2.5 Turbo (benzin)
Autor |
Správa |
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
Zdravim uazistov, gazikarov, aristov a podobne postihnutych paciantov Tak reku dam po hodne dlhej dobe do placu zasa mojho uaza a hlavne akymi zmenami medzicasom presiel. Original motor presiel totalnou prestavbou. Presnejsie povedane, original motor sa vyskladal z prevaze novych prvocinitelov od zakladu novy s tym rozdielom, ze karburator a rozdelovac sa nahradil stvorbodovym vstrekovanim a turbom. Cely tento zazrak riadi univerzalna riadiaca jednotka DTA Fast S40. Takto upraveny agregat si uz priam pytal aj lepsiu prevodovku, tak som mu vyhovel a dostal fungel novu 5 stupnovu plnosynchronizovanu prevodovku samozrejme ruskej vyroby (montovana do novsich typov uazov). Toz tak. Takto upraveny uz jazdim treti rok cca 25 000 km. Vsetko funguje, vsetko drzi a je na tom teraz radost jazdit. Prikladam zopar fotiek.
|
Pon, 05.06.2017, 21:54 |
|
|
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
este zopar dalsich fotiek...
|
Pon, 05.06.2017, 21:56 |
|
|
pajko
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.03.2015, 21:18 Príspevky: 79
|
Tak to je parada...cumim...
|
Uto, 06.06.2017, 12:20 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1889 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Nuz priatelu,vyhral si sa,pekna praca.
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Uto, 06.06.2017, 14:40 |
|
|
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
Este par detailov: motor bol cely prerobeny z klinoveho remena na plochy 6-drazkovy remen, bol pridany klimakompresor na fukanie kolies s primazavanim, ECU ma moznost pripojit samozrejme okrem pc cez ktory sa daju nastavovat vsetky mozne aj nemozne parametre riadenia motora aj "palubny pocitac" - coho som aj vyuzil a namontoval som ho. V uaze to vypada dost divne ale co uz.
|
Uto, 06.06.2017, 15:05 |
|
|
ManoM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10 Príspevky: 513 Bydlisko: Ružomberok
|
Blazon do motorov, myslene v dobrom.. chvalim robotu a ak.to aj tak dobre ide, tak klobuk dole Odoslané z MI 5 pomocou Tapatalku
_________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |
|
Uto, 06.06.2017, 19:34 |
|
|
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
Pred dvomi rokmy ked som to doladoval uz nahodene v aute som s tym bol na valcovej brzde este doladit a optimalizovat davkovanie paliva a hodnoty predzapalu v urcitych rezimoch zatazenia. Najprv som to mal bez intercooleru. No bolo to take nemastne-neslane. A cez leto v horucavach to bolo cele zle. Skusil som napojit intercooler a bol som az zdeseny, co to s tym motorom spravilo. Vyrazny narast vykonu. Tu je video z tej brzdy jak sme zrovna merali konecne parametre po vyladeny. https://youtu.be/yJo1DUH4wfsOproti hodnotam ake ma ten povodny motor udavany vyrobcom je narast vykonu aj krutiaceho momentu cca +50%
|
Uto, 06.06.2017, 19:51 |
|
|
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
a to nalievace hrdlo, pekny detail
|
Uto, 06.06.2017, 21:06 |
|
|
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
par fotiek po skompletovani pred nahodenim do auta
|
Pon, 19.06.2017, 11:10 |
|
|
Psiho
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 20:23 Príspevky: 35 Bydlisko: PN
|
"upgrade" na drzazkovy remen
Prílohy:
IMG_7306_resize.JPG [ 140.11 KiB | Zobrazené 37301 krát ]
IMG_7302_resize.JPG [ 140.86 KiB | Zobrazené 37301 krát ]
|
Pon, 19.06.2017, 11:13 |
|
|
MilanTS
Učeň
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 12:19 Príspevky: 18
|
Psiho píše: Zdravim uazistov, gazikarov, aristov a podobne postihnutych paciantov Tak reku dam po hodne dlhej dobe do placu zasa mojho uaza a hlavne akymi zmenami medzicasom presiel. Original motor presiel totalnou prestavbou. Presnejsie povedane, original motor sa vyskladal z prevaze novych prvocinitelov od zakladu novy s tym rozdielom, ze karburator a rozdelovac sa nahradil stvorbodovym vstrekovanim a turbom. Cely tento zazrak riadi univerzalna riadiaca jednotka DTA Fast S40. Takto upraveny agregat si uz priam pytal aj lepsiu prevodovku, tak som mu vyhovel a dostal fungel novu 5 stupnovu plnosynchronizovanu prevodovku samozrejme ruskej vyroby (montovana do novsich typov uazov). Toz tak. Takto upraveny uz jazdim treti rok cca 25 000 km. Vsetko funguje, vsetko drzi a je na tom teraz radost jazdit. Prikladam zopar fotiek.
|
Ned, 30.07.2023, 19:43 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|