Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 15.06.2024, 22:11
Dnes je sobota 15. júna 2024, meniny má Vít a zajtra Blanka




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 235 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Ďalší
 UAZ 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18
Príspevky: 309
Bydlisko: Humenné
Odpoveď s citáciou
Poslať 
david píše:
no ale ak slzne aspon vies ze tam olej mas :-D


Horsie by bolo, ak uz by netieklo.


Ned, 13.07.2008, 1:17
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59
Príspevky: 146
Bydlisko: Seč, okr. PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne aj tieklo a odišlo olej čerpadielko a následne aj motorček takže 0,0000000000 bodov. :smt022 :smt022 :smt022 :smt022 :smt022


Uto, 15.07.2008, 6:04
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 03.12.2007, 16:21
Príspevky: 494
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Odvzdusnovali ste uz niekto brzdy na Uazoch? Radsej sa spytam ako sa to to robi... Chyta mi brzda uz len po 3tom vytlaceni, este pred dvoma mesiacmi chytala po dvoch.. Dakujem ;-)


Uto, 12.08.2008, 18:34
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 17:33
Príspevky: 205
Bydlisko: Mačák:D
Odpoveď s citáciou
Poslať 
snipera píše:
Odvzdusnovali ste uz niekto brzdy na Uazoch? Radsej sa spytam ako sa to to robi... Chyta mi brzda uz len po 3tom vytlaceni, este pred dvoma mesiacmi chytala po dvoch.. Dakujem ;-)

každý kto má uaza si myslím že brzdy už odvzdušnoval...ale bohuzial ja ti presne neporadim ako sa to robí na to sú tu kompetentnejší uazisti..ale neboj je to hračka...mozno sa troska nanadávaš kým dáš nazad struny len neviem či ich naozaj treba dat dole :smt017 ale neboj tu ti nietko poradí

_________________
Uaz-moja srdcovka(aj keď má svoje muchy)-veď je to ruský stroj


Uto, 12.08.2008, 20:02
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
struny netreba dávat dolu , stačí zhodit koleso a od najvzdialenejšieho kolesa od šoféra povolit vzadu ovzdušnováky, pár krát našpat , a však to dalej už viete, :-D

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Uto, 12.08.2008, 21:33
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Edit: netreba ani koleso dávať dolu.

Brzdy sa odvzdušňujú snáď na všetkých autách stejne. :-)

Sú dva spôsoby:

1./ potrebujeme 2ks človeka, flašku brzdovej kapaliny, polmetrový kus priesvitnej hadičky do ostrekovača a príslušný klúč na odvzdušňovák.

Spravidla odvzdušňujeme od najbližšieho prasata od hlavného brzdového valca k najdalekejšiemu.

1 ks človeka sedí za volantom, šlape na brzdový pedál tak 3-6x a potom ho drží zatlačený. V tomto momente 2 ks človeka leží pri prvom brzd. prasati, na odvzdušňováku má navlečenú priesvitnú hadičku a povoluje odvzdušňovák, vypúšťa kapalinu a v okamihu odvzdušňovák zaťahuje. Toto sa opakuje do tej chvíle, kým neprestanú vychádzať bublinky v kvapaline a ide čistá kapalina bez vzduchu. Potom sa takto postupuje pri všetkých kolesách.

Po správnosti po našlapaní pedálu tento stvrdne a po uvolnení odvzdušňováku sa "prepadne". Pušťa sa až po dotiahnutí odv. a vtedy hlavný ´valec nasaje čistú kapalinu z nádobky. Odvzdušnená brzda je tvrdá aj na prvý krát.

Pozor! Treba stláčať správny pedál a treba dopĺňať priebežne kapalinu do nádobky. Niekedy sa tiež lúbi odvzdušňovák hnusák odlomiť, keďže je dutý, tak opatrne.

2./ spôsob je, že na odvzdušňovák natiahneme hadičku a s podlakom kapalinu vyťahujeme. Niekedy mi to funguje aj bez toho podtlaku.

Ostatné je prax. Uff. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 12.08.2008, 21:51
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18
Príspevky: 309
Bydlisko: Humenné
Odpoveď s citáciou
Poslať 
4x4fo píše:
cawte co je lepsie uaz alebo gazik? lebo gaz je lahsi je lepsi? :-)


Gaz je lepsie sprevodovany nez uaz. Uaz ma len zapinanie redukcie a predneho nahonu. Gaz ma zapinanie redukcie a medzinapravovej uzavierky asi ako ma niva (ak sa mylim opravte ma prosim). To je len na tebe co si vyberies. Zalezi co sa ti viac paci uaz alebo gaz?


Uto, 12.08.2008, 21:53
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
4x4fo píše:
cawte co je lepsie uaz alebo gazik? lebo gaz je lahsi je lepsi? :-)


Panda bude asi potom najlepčia, né? :-D

Mamipeg, táraš. :evil:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 12.08.2008, 21:53
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18
Príspevky: 309
Bydlisko: Humenné
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Mamipeg, táraš. :evil:


Ak taram tak ma oprav.


Uto, 12.08.2008, 22:06
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18
Príspevky: 172
Bydlisko: Dolna Poruba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a este pri ovzdusnovani pozor!! ked ovzdusnujete posledne koleso tak bacha aby ste nestrhli zavit ozdusnovaku vo valceku.. potom padne vela nadavok a je to aj dost prace ked sa nedari :-D

_________________
UAZ 469...


Uto, 12.08.2008, 22:24
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mamipeg píše:
4x4fo píše:
cawte co je lepsie uaz alebo gazik? lebo gaz je lahsi je lepsi? :-)


Gaz je lepsie sprevodovany nez uaz. Uaz ma len zapinanie redukcie a predneho nahonu. Gaz ma zapinanie redukcie a medzinapravovej uzavierky asi ako ma niva (ak sa mylim opravte ma prosim). To je len na tebe co si vyberies. Zalezi co sa ti viac paci uaz alebo gaz?


Okrem tej detskej otázky je tomu hodna aj tá odpoveď. Odporúčam samoštúdium. :wink:

Gaz aj Uaz majú stály náhon zadnej nápravy. Gaz má hlavnú prevodovku 3 stupňovú a starší uaz 4 stupňovú. Prídavná prevodovka je sice rozdielna výzorovo, ale funkčne je nastejno. To znamená, že sa pripája predný náhon a potom je tam ešte redukcia.
Takže žiadny medzinápravový dif a tak.

Jo, pri tom odvzdušňovaní je lepšie si predom povoliť odvzdušňováky ...

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 12.08.2008, 22:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
prevody a ovzdusnovanie doplnil spravne Kapo ja len pridam ze gaz nie je vobec lahsi je to presne to iste + - par kil no a kedze maju zhodny podvozok a uaz ma silnejsi motor + 4 prevodovy stupen+ o trosicku lepsie brzdy /na prednej naprave po 2 valceky popripade posilovac/ tak urcite je uaz lepsi

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Str, 13.08.2008, 0:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 03.12.2007, 16:21
Príspevky: 494
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Som zufaly z brzd.. Odvzdusnili sme ho ale stale sa nam nedari na 1 zoslapnutie.. p. Straka povedal ze to moze byt hlavny valec, alebo tam stale je vzduch, nalial som tam dve nadoby kvapaliny a odvzdusnili sme ho 2 krat.. Volnobezky nahodene, auto ide ako ma, len ma desia brzdy, bez toho sa jazdit na ceste hlavne neda :(


Uto, 16.09.2008, 18:52
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano, mohol by to byť ten hlavný valec. Máš jednookruhové, alebo dvoj?

A možno by to chcelo poštelovať aj excentre, aby nemaly pakne velký chod. V tedy nestíha množstvo kapaliny v hlavnom valci vytlačiť na jeden krát valčeky natolko, aby zabrzdily.

Skús si počítať aj tu:
http://www.gazklub.cz/diskuze/viewtopic ... 51&start=0

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 16.09.2008, 19:03
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 03.12.2007, 16:21
Príspevky: 494
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jednookruhove.. excentre ked dotiahnem viac, uz mi brzdi koleso su akurat, troska skrtia, ale este sa toci.. Skusim pohladat precitat.


Uto, 16.09.2008, 19:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 235 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron