Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Autor |
Správa |
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
Caute Uazisti, potreboval by som odbornu radu, mam v plane mozno pouzit napravy z Uaza 469 pod moje auto a potreboval by som pocut ako su na tom s pevnostou co sa tyka terennych pneu, lebo som sa docital nejake nedobre veci o tom, ze sa lamu poloosi uz na seriovych gumach a podobne...
Ake mate s tym skusenosti? Ja by som tam chcel dat T3 v rozmere 31x10,5 15 alebo az 33x10,5 15, co myslite znesie to take inteligentne jazdenie v terene, nejaky Tisovec a podobne bez toho, aby som po kazdom jazdeni zhanal poloosi?
Samozrejme ratam s tym, ze aj najpevnejsia naprava sa da znicit ked sa zadari, ale ide mi o to ci to je vobec realne a normalne pouzitelne na takych pneu...
Vopred dakujem za fundovane odpovede 
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Pon, 02.07.2012, 22:10 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
byť tebou šiel by som skôr cestou z patrola, španela, alebo japonca, teraz neviem ktorý z nich má zadnú nápravu z diferákom v strede,
1. kotúče vpredu
2. nemusíš nápravu rozhadzovať celú von keď niečo pototo.. v diferáku
3. lahšie zohnatelné ND
4. pevnejšie?
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 02.07.2012, 23:23 |
|
 |
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
pablo píše: byť tebou šiel by som skôr cestou z patrola, španela, alebo japonca, teraz neviem ktorý z nich má zadnú nápravu z diferákom v strede, 1. kotúče vpredu 2. nemusíš nápravu rozhadzovať celú von keď niečo pototo.. v diferáku 3. lahšie zohnatelné ND 4. pevnejšie?
Akurat to riesim, patrol260 by vyhovoval, okrem prevodu, ale v CR su nejake z 260ky s prevodom 5,12 co je to iste ako Uaz, takze mozno bude aspon nejaka alternativa k uazovym na rozhodovanie...
Ale stale privitam info ohladne Uazovych
Dik
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Pon, 02.07.2012, 23:49 |
|
 |
dusan
Koumák
Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18 Príspevky: 172 Bydlisko: Dolna Poruba
|
ja mám na uaze už cca 4roky sipove pneu 10,0/75 R15,3, zatial musim zaklopať žiaden problém.. a to na nom stahujeme celé stromy, vozime na drevo, proste dostavaju zabrat ale zatial drzia.. dufam ze aj budu..
_________________ UAZ 469...
|
Uto, 03.07.2012, 7:47 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
no napravy z uazu by som vylucil uplne, dovody ako napisal Matias + maju slabucke a kazove brzdy, neviem na ake auto to chces hodit ale musel by si prerabat uchytenie na pruziny- uaz ma listove pera a tie poloosi by nezvladli 33-ky, maju problem sami so sebou
ak napravy z uazu tak jedine portalove
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Str, 04.07.2012, 13:04 |
|
 |
Liwas
Učeň
Registrovaný: Pon, 26.07.2010, 23:23 Príspevky: 27 Bydlisko: Kvetoslavov
|
tak, tak, pokial mas motor do vykonu cca 100 koni a pouzijes 31" kolesa, tak v pohode, inac musis ist do portalov. Ja jazdim bez problemov 31"kolesa. 
_________________ Čím ďalej zájdeš v teréne, tým dlhšie pôjdeš po traktor UAZ 469 TLC BJ 42 TLC HJ 60
|
Str, 04.07.2012, 15:27 |
|
 |
korba123
Čumil
Registrovaný: Sob, 16.06.2012, 12:33 Príspevky: 2 Bydlisko: ZIAR NAD HRONOM
|
zdravim,ja by som sa tiez priklonil k nazoru,ze napravy z uazu nie su ktovie co...to uz radsej aro m461..nejake by aj boli na predaj.
|
Štv, 05.07.2012, 16:49 |
|
 |
kentus
Frajer
Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49 Príspevky: 243 Bydlisko: okolie Žiliny
|
Tiež by som zvolil tie patrolácke nápravy, ak by si predsa išiel do tých uazových počítaj s tým že prerábke na kotúče sa nevyhneš.
K tej pevnosti sa neviem vyjadriť, napr. Psiho má na uaze Simex 35x11,5 a torchu silnejí motor, na 4x4nazoroch je aj popísané ako sa mu podarilo "zlomiť" poloos.
Mne sa zatiaľ za 6 rokov podarila jedna zadná polos, vymenená bez rozoberania nápravy. Striedam gumy 10,00/75-15,3 šípy z UNC a 8,40-15 + 15kg reťazí na každej, vzadu mám rok vačkový samoser (na Ukrajine stál vtedy 230€). Ten samosvor má tú výhodu (teda aspoň pre mňa) že po vybratí poloos zostane náprava priechodná, nezavadzajú tam kolíky satelitov ako v klasickom diferáku. Je to dobré hlavne na vyrazenie zvyšku zlomenej poloosi z druhej strany.
A ešte jedna vec uaz má oproti patrolu menší rejd.
_________________UAZ 469 2.3D  Kde zatočím, tam ide.
|
Sob, 07.07.2012, 11:04 |
|
 |
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
Dakujem Vam vsetkym za rady a nazory  takze mam v tom jasnejsie, pokusam sa zohnat radsej patrolacke napravy takze sa uvidi ci na nieco natrafim, ak nie tak asi budem musiet ist do uazovych a davat trochu pozor na ne  Este raz dik
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Ned, 08.07.2012, 22:43 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|