4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Pevnost naprav UAZ469 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=15226 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mattias [ Pon, 02.07.2012, 22:10 ] |
Predmet príspevku: | Pevnost naprav UAZ469 |
Caute Uazisti, potreboval by som odbornu radu, mam v plane mozno pouzit napravy z Uaza 469 pod moje auto a potreboval by som pocut ako su na tom s pevnostou co sa tyka terennych pneu, lebo som sa docital nejake nedobre veci o tom, ze sa lamu poloosi uz na seriovych gumach a podobne... Ake mate s tym skusenosti? Ja by som tam chcel dat T3 v rozmere 31x10,5 15 alebo az 33x10,5 15, co myslite znesie to take inteligentne jazdenie v terene, nejaky Tisovec a podobne bez toho, aby som po kazdom jazdeni zhanal poloosi? ![]() Samozrejme ratam s tym, ze aj najpevnejsia naprava sa da znicit ked sa zadari, ale ide mi o to ci to je vobec realne a normalne pouzitelne na takych pneu... Vopred dakujem za fundovane odpovede ![]() |
Autor: | pablo [ Pon, 02.07.2012, 23:23 ] |
Predmet príspevku: | |
byť tebou šiel by som skôr cestou z patrola, španela, alebo japonca, teraz neviem ktorý z nich má zadnú nápravu z diferákom v strede, 1. kotúče vpredu 2. nemusíš nápravu rozhadzovať celú von keď niečo pototo.. v diferáku 3. lahšie zohnatelné ND 4. pevnejšie? |
Autor: | mattias [ Pon, 02.07.2012, 23:49 ] |
Predmet príspevku: | |
pablo píše: byť tebou šiel by som skôr cestou z patrola, španela, alebo japonca, teraz neviem ktorý z nich má zadnú nápravu z diferákom v strede, 1. kotúče vpredu 2. nemusíš nápravu rozhadzovať celú von keď niečo pototo.. v diferáku 3. lahšie zohnatelné ND 4. pevnejšie? Akurat to riesim, patrol260 by vyhovoval, okrem prevodu, ale v CR su nejake z 260ky s prevodom 5,12 co je to iste ako Uaz, takze mozno bude aspon nejaka alternativa k uazovym na rozhodovanie... Ale stale privitam info ohladne Uazovych ![]() Dik |
Autor: | dusan [ Uto, 03.07.2012, 7:47 ] |
Predmet príspevku: | |
ja mám na uaze už cca 4roky sipove pneu 10,0/75 R15,3, zatial musim zaklopať žiaden problém.. a to na nom stahujeme celé stromy, vozime na drevo, proste dostavaju zabrat ale zatial drzia.. dufam ze aj budu.. |
Autor: | david [ Str, 04.07.2012, 13:04 ] |
Predmet príspevku: | |
no napravy z uazu by som vylucil uplne, dovody ako napisal Matias + maju slabucke a kazove brzdy, neviem na ake auto to chces hodit ale musel by si prerabat uchytenie na pruziny- uaz ma listove pera a tie poloosi by nezvladli 33-ky, maju problem sami so sebou ak napravy z uazu tak jedine portalove |
Autor: | Liwas [ Str, 04.07.2012, 15:27 ] |
Predmet príspevku: | |
tak, tak, pokial mas motor do vykonu cca 100 koni a pouzijes 31" kolesa, tak v pohode, inac musis ist do portalov. Ja jazdim bez problemov 31"kolesa. ![]() |
Autor: | korba123 [ Štv, 05.07.2012, 16:49 ] |
Predmet príspevku: | naprava |
zdravim,ja by som sa tiez priklonil k nazoru,ze napravy z uazu nie su ktovie co...to uz radsej aro m461..nejake by aj boli na predaj. |
Autor: | kentus [ Sob, 07.07.2012, 11:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Tiež by som zvolil tie patrolácke nápravy, ak by si predsa išiel do tých uazových počítaj s tým že prerábke na kotúče sa nevyhneš. K tej pevnosti sa neviem vyjadriť, napr. Psiho má na uaze Simex 35x11,5 a torchu silnejí motor, na 4x4nazoroch je aj popísané ako sa mu podarilo "zlomiť" poloos. Mne sa zatiaľ za 6 rokov podarila jedna zadná polos, vymenená bez rozoberania nápravy. Striedam gumy 10,00/75-15,3 šípy z UNC a 8,40-15 + 15kg reťazí na každej, vzadu mám rok vačkový samoser (na Ukrajine stál vtedy 230€). Ten samosvor má tú výhodu (teda aspoň pre mňa) že po vybratí poloos zostane náprava priechodná, nezavadzajú tam kolíky satelitov ako v klasickom diferáku. Je to dobré hlavne na vyrazenie zvyšku zlomenej poloosi z druhej strany. A ešte jedna vec uaz má oproti patrolu menší rejd. |
Autor: | mattias [ Ned, 08.07.2012, 22:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Dakujem Vam vsetkym za rady a nazory ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |