Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
Autor |
Správa |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Neviem či stojí zato, sa baviť o petroleji, lebo zohnať ho je problém. Na vojne som bol na letisku, a tam na to lietaly triskáče a bolo toho háfo, tak sme tankovaly petrolej a naftu predávaly .
A miešal sa aj z benzínom do uazov.
Pertolej je suchší, ako nafta, ale pri zmiešaní z olejom by bol ideálne palivo.
/dokonca aj mechanik nám odporúčal občas do bufíka naliať čistý petrolej, aby sa vypálili sadze /
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 25.03.2008, 18:07 |
|
|
kentus
Frajer
Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49 Príspevky: 243 Bydlisko: okolie Žiliny
|
Len som chcel vedieť aké to boli tie petrolejové motory.
_________________UAZ 469 2.3D Kde zatočím, tam ide.
|
Uto, 25.03.2008, 22:50 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Najpravdepodobnejšie dieslové. Staršie díesláky maly radové čerpadlá mazané motorovým olejom, nie ako roto mazané palivom-naftou.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 25.03.2008, 23:05 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... armádne autá majú bežne "viacpalivové motory" = môžu chodiť na naftu, letecký petrolej alebo petrolej na svietenie. V prípade núdze a za cenu skrátenia životnosti aj benzín s olejom.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 25.03.2008, 23:18 |
|
|
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
Ján PETRISKA píše: Stačí vymeniť iba čerpadlo. A čo vstrekovacie trysky. Trisky môžu zostať. Robili sme to tak u berlinga a bez problemov. A felda má lucas čerpadlo a bosch trisky. Martin 4 píše: ...trisky by najmä nemali byť pred smrťou. sranda je, že v peugeote som mal presne taketo trisky, a po 1,5roku jazdenia na RO sa akosi tie trisky popravili na kvalitu nových Martin 4 píše: . Možžno... ak je niekto velký experimentátor a má možnosť... by mohlo byť zaujímavé maličko zdvihnúť tlak na triske zaťažením spružiny, ale to by vyvolalo potrebu ďalších úprav inde.
vyskúšané, ale moc valké zmeny neprišli, medvet je momentalne z 115bar na 145bar. A ešče trochu zvýšiť predstrek, vzhladom že je dlhšia doba horenia
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Str, 26.03.2008, 2:31 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
A čo použitý olej. Na www.rostlinnyolej.cz píšu, o filtrácii až na 1 mikron. Ako sa ho darí filtrovať Vám. Ja ho chcem skúsiť filtrovať cez palivový filter z nákaďáku, s predohrevom na cca 60°C a núteným obehom so servomotorom. Neviem či to bude stačiť, ale keď to filtruje naftu mohlo by to stačiť.
|
Str, 26.03.2008, 8:07 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... už som takú rafinériu videl. Má to v garáži jeden nemenovaný, tu prítomný offrouďák. Len sa mi zdá, že má tie filtre dva za sebou. Výsledkom kŕmi auto a veselo frituje po kraji slovenskom....
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 26.03.2008, 9:42 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|