Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
Autor |
Správa |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
Caster kit - v mojom slovniku je to vyoseny silentblok ktory drzi napravu o rameno, sluzi na spravne zaklonenie napravy , hadam som to dobre vysvetlil
265/75 -R16, T3
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Str, 27.01.2010, 19:24 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Veľmi pekná premena. Ja som vykrojil z blatníkov, aby mi kolesá nechytali. 33", -25 ET a 40 mm podložky si to pýtali.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Štv, 28.01.2010, 11:51 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
vdaka
a ako to slape s 33" ? prevod mas 5,125? to je 41/8
ja mam rozsirene o 70mm na jednej strane, prevaral som disk o 3cm + 40mm podlozky
prevod mam do rychla a na tych 32" je to hodne citit
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 28.01.2010, 15:52 |
|
|
termi4x4
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.09.2008, 16:29 Príspevky: 99 Bydlisko: BRNO / Partizanske
|
Ja chcem prave kupit na uaza BFG KM2 v rozmere 235/85 R16 co je rovnako vysoke ako mas ty, ale o palec a cosi uzsie.
Je tam skutocne potreba tolko to rozsirovat?
Som si myslel ze kupim disky s ET0 a bude to v pohode, maximalne este 3cm bodylift. Preco to mas az o 7 cm?
_________________ Moje traktory do hory --> UAZ Hunter 2.5TD a Lada Niva 1.9TD
|
Štv, 28.01.2010, 15:58 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
mne sa podvozkom auto dvihlo o 12-15 cm to znamena ze som musel aj primerane rozsirit koli stabilite
no treba vyskusat ci ti to bude stacit ten lift , mne to drelo ked bol seriovy na T3, a to su o nejaky ten cm nizsie
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 28.01.2010, 17:33 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
david píše: Rado ak si nebudes vediet s niecim poradit , kludne brnkni
sak kolkokrat som uz vyuzil tvoje sluzby
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 28.01.2010, 20:47 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Prevod v dif. mám 41/8. Rozšíriť som to musel. Použil som listy z Balušíkovej Santánky, takže Marfuška trochu povyrástla. A aby nevyzerala ako koza, tak som jej roztiahol rozchod. Kolieska však začali chytať o rantle, tak sa odporučili.
Šľape to super pokiaľ drží motor. I. Peugeot indenor 2,5Td vydržal cca 1.000 km, II. Mitsubishi 2,3Td cca 500 km. Teraz je na rade III. Mitsubishi 2,5 Td. Je v lepšom stave ako tie predošlé, len je z anglicka, tak neviem ako si zvykne. Zatiaľ ho testujem v origo kasni a šľape super. Jedinú starosť mám o poloosi, predsa len, 99 koníkov má iný záber.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Pia, 29.01.2010, 9:30 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
tak roboty je dost vidim ale velmi dobre urobena
tie prevody ti zavidim
to Rado:
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Pia, 29.01.2010, 10:07 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Keď som tam mal Peugeot a prídavnú z Gaza, špekuloval som nad rýchlejšími prevodmi z Volgy. V teréne som sa s redukciou, pohýňal na 3 a 5 bola zaradená skoro stále. Teraz keď tam mám komplet od Mitsubishi, sa mi zdá, že je to tak akurát. K tej 2,5 je tam prídavná superselekt, takže štvorkolka by mohla ísť aj stále.
Neviem ako je to v tvojich nápravách, skús ich vymeniť. Alebo po prípade reduktory. Kamarát Majo dával z V3S ale sa som uvažoval z T805.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Pia, 29.01.2010, 12:23 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
no ja nemam v umysle davat ine reduktorove napravy , nemam chut to prerabat z vejdy alebo 805-ky, a stare reduktory z uazu tam by som musel menit na vynute pruziny , uchyty tlmicov + nemaju kotucove brzdy, jasne da sa to spravit ale mne sa do toho jednoducho nechce a aj finacne mi to asi nepojde, tu su americke napravy znacky Spicer a tie by mali aj nieco vydrzat oproti 469-tkovim
problem mam iba v tych prevodoch ak sa nepletiem tak je tu prevod 4,11 alebo 4,625? /niekde uvadzaju tak niekde tak/ oproti tvojim 5,125
ak sa mi podari prevod aky mas ty tak to mi uplne staci, mam v garazi samosvor tak ze ked pridu prevody pojde hned aj samosvor do zadu
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Pia, 29.01.2010, 12:52 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Podľa toho čo čítam tak už máš objednané nové prevody. Držím palce nech ti to vyjde. Samosvor budeš dávať aj dopredu aj do zadu? Tie nápravy sú na uaze origo? Ja na mojich 469, mám strach len o poloosi, preto mám z každej po kuse v rezerve.
Zajtra som mal vyberať motor aj prevodovky z parera, ale teraz PN-kujem. Dúfam, že to stihnem aj s vkladaním do 25.3.. Register je už založený.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Pia, 29.01.2010, 13:47 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
ano prevody som objednal u 5 roznych ludi a firiem ale zatial nikto nepotvrdil, samosvor ide do zadu a do predu by som rad uzavierku na autoventuri.ru ju maju na tieto moje napravy a za lacno len este som nedoriesil dovoz a hlavne si to nemozem teraz dovolit , treba nasetrit
tie napravy Spicer su na uaze origo, so starymi mam zle skusenosti menil som kazdy rok a poloosi ani nehovorim
registraciu mam uz za sebou ak dojdu prevody do Tisovca tak ich nahodim ak nie tak aspon samosvor a este to prehrievanie kua
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Pia, 29.01.2010, 14:42 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Aké si mal na nich kolesá? Čo ti na nich odchádzalo? Myslel som, na vojne bolo uazov a uazov, keď vydržia šetrné zaobchádzanie vojakmi, že vydržia aj moje trochu nešetrné.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Pia, 29.01.2010, 15:04 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
mal som sipove pneu Mitas 7/50 R-16
poloosi tie to sklbalo 2-3 do roka a na difoch raz planetove kolo, pastorek a raz satelity polamalo
dalej prevodovka 2x menena , reducka vydrzala ale rychloska ee
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Pia, 29.01.2010, 15:46 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Prevodovky budem mať origo Pajero. Diferáky v predu kolíkový samosvor a v zadu uzávierka aj s difom ofrotec. Už len hruška, veniec a poloosi sú origo. Do tisovca teda beriem rezervné.
_________________ Jan - UAZ so srdcom Pajera a nohami Trola
|
Pia, 29.01.2010, 16:18 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|