Pokiaľ hľadáš auto do ťažšieho terénu a budeš sa s ním často blatiť, tak ju je kráľom skôr ten Patrol.
Ak chceš auto na cestu s vyšším podvozkom, na zimné obdobie, plus ten terén, tak tu bude doma DII kvôli medzinápravovému diferáku.
DII má tak isto trakčnú kontrolu, niekedy nájdeš so systémom aktívnej regulácie náklonu (ACE) plus so vzduchovým pružením v zadu. Sú to pomerne príjemné vecičky, len na Patrole sa tieto veci proste nepokazia, lebo tam nie sú.
Ja som šiel do DII V8. Mám ho pre občasnú radosť, ťahám s ním vozík a niekedy s ním idem do roboty. Nerobím veľa kilometrov, tak tá ohromná spotreba až tak nebolí. Ale na ťažký terén ešte nie je pripravený. Na to by potreboval poriadne zdvihnúť (kvôli kolesám), dať iné kolesá, ktoré nemá zapísané v TP a chýbajú mu nápravové uzavierky. Sú to všetko veci, ktoré je treba riešiť, keď chceš ísť do riadneho blata. Ja do takého blata nechodím, tak to neriešim a stačí mi seriový stav. Štandardnú poľňačku to dá s prstom v nose
PS: priprav sa na to, že v porovnaní so štandardnými bruchoplazmi tieto autá nezatáčajú
Teda aspoň DII nie.
PS2: ceny ND a úprav na LR Disco sú pomerne priaznivé a všetko sa dá zohnať, či už v ČR alebo priamo z Anglicka.