Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 25.04.2024, 13:41
Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 4 ] 
 L200 kúpa 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Štv, 09.07.2015, 18:49
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Ahojte, premyslam nad kupou L200 konkretne http://mitsubishi-l-200.autobazar.eu/25 ... 38362.html chcel by som sa opytat ci nahodou nepoznate toto auto? este by som mal otazku na majitelov tychto aut ako je na to so spolahlivostou tento motor ? Za kazdu reakciu vopred dakujem


Štv, 16.07.2015, 14:46
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01
Príspevky: 33
Bydlisko: Topolcany
Odpoveď s citáciou
Motor v pohode ja zatial asi 120 000 ale okrem bežnej urdzby žiadny problém. Podľa foto to vyzerá skor na imidžovku ako robotníka takže by mohlo byť OK.

_________________
L200 lestenka


Pia, 24.07.2015, 22:55
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 23.10.2014, 20:05
Príspevky: 123
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
podla foto je pekna. v praci mame tri taketo. auta su vyuzivane prevazne na stavbe. na dvoch bola menena spojka pri cca 250000, tie su castejsie v terene, moje ma najazdene 290000 a je tam este povodna spojka zato je pouzivane na dlhsie trasy, ale jazdi aj dost v terene. poruchy zatial skoro ziadne. len bezne opotrebenie ako loziska a brzdy. loziska sa menili zatial asi 3x alebo 2x, uz presne nepamatam, castejsie je problem so zvlnenymi brzdovymi kotucmi cca pri 50-90000 najazde. pri nejakych cca 240000km na dvoch autach odisla taka mala hovadina co riadi turbo, je to nejaka ochrana turba proste aito nedostanes do vykonu a stalo to 200eur. problem je pri tych autach so zaseknutou pakou pridavnej prevodovky, musis ju radit este pred vjazdom do terenu a auto musi stat rovno a aj kolesa musia byt vyrovnane, inak sa ti to zasekne ked radis medzi poslednou polohou a predposlednou, ak sa to zasekne, oprava trva cca 20minut, uz som to robil asi 5x. celkovo auto je perfektne na dlhe trasy a aj v terene este nikde som nezapadol, teda raz som ho polozil na brucho a odtial ma uz vytiahla tatra. do terenu je omnoho lepsie nez navara. na korbu sa toho zmesti fakt vela. a este jedna vec co odijde pri cca 230000-250000km, tak to su zadne pera, stalo sa to na kazdom a jednom zo vsetkych troch. Este podstatne je tankovat v zime kvalitnu naftu, ked sme tankovali na shelke tak kazdu zimu mali auta problem so zamrzanim nafty v palivovom filtri, na slovnaftke sa to nestavalo.Neviem ci som vsetko napisal co ta zaujma, tak sa kludne pytaj.

_________________
Toyota Landcruiser 90 3,4i 24v V6 +LPG


Ned, 26.07.2015, 0:09
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01
Príspevky: 33
Bydlisko: Topolcany
Odpoveď s citáciou
Vidíš, na toto som zabudol zadné listy praskajú... a to nič extra nevozím, vyriešené výmenou za komplet Ironman, auto bude trochu vyššie, jazdné vlastnosti cesta, terén omnoho lepšie.
Katastrofa je povrchová úprava Ironmana, ak to budes meniť prelakuj si to zopár krát aspoň bezfarebným lakom.

_________________
L200 lestenka


Pon, 27.07.2015, 20:48
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 4 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: