Dnes je štvrtok 17. júla 2025, meniny má Bohuslav a zajtra Kamila
Autor |
Správa |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Myslím že ešte o niečo jednoduchšie by bolo doviezť anglána, zhodiť kasňu, dôkladne mu ošetriť/vyvariť/vystriekať šasi, a potom na to capnúť búdku z pôvodného 
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Str, 26.08.2015, 23:27 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Tak veru dobry anglan za 600 az 1000libier a moze zacat 
|
Str, 26.08.2015, 23:28 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
vec sa má tak,že tieto šasy su uplne na novo vyvarené ošetrené,vystriekané,tak isto aj kasňa-všetko je v tip top stave,či naprava,šasy,kasňa,aj motor,len ten výkon je slabý na tú spotrebu. a kedže planujem bodylift+väčšie balony motor je slabý.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Str, 26.08.2015, 23:29 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
nestačilo by len trochu poladiť 2,5ku? ale ak sa na to dáš, držim palce. ja som dávnejšie chcel/rozmýšlal som nad tým že si kúpim terénnu 1203-ku (rozumej mitsubishi L400  ) a prekopem ju na 2,8TD ale nejak na to nie sú prachy ani odhodlanie 
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Štv, 27.08.2015, 19:13 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
Je poladena ale ta spotreba je jedna vec aj ked stym sa pocita,ale hlavne 2.8 ma silnejsiu spojku a ked sa 2.8 poladi je to ine kafe  soce mam moju 2.5 v top stave,hlava po go,vstreky nove a tal,ale niekto ju vyuzije ked bude na predaj  ohliadam sa po gb pajku 2.8 
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Štv, 27.08.2015, 20:24 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
|
Štv, 27.08.2015, 20:38 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Pia, 28.08.2015, 16:31 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
Su tam dost dolezite poznatky,diky za link ale tento sa uz pustil do rozsiahlej upravy motora,viac ma zaujima ten problem -13cm kvoli vani,mmyslite,ze je mozne prehodit vanu olejovu 2.5/2.8? To by riesilo cely problem s vyskou motora. A stacilo by prevarit drziak.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Pia, 28.08.2015, 16:50 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Nemyslim ze rozdiel vo vyske je len koli vani.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Pia, 28.08.2015, 18:05 |
|
 |
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
2.8 je celkovo vyšší motor,uvidime,riešim veci okolo bodyliftu a diferaku,takže samotná výška by nebol problém. dufam,že dačo počas zimy vydumám 
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Štv, 10.09.2015, 21:13 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|