4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Mitsubishi L200 a listove perá http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=122&t=13746 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | KING-SIX [ Uto, 04.10.2011, 8:40 ] |
Predmet príspevku: | Mitsubishi L200 a listove perá |
Zdravim. Na našej L200 (rv 2000) ktorá sa používa ako čistokrvný pracant v marci 2010 odišli pôvodné listové perá. (na oboch stranách hlavný list zlomený na polovicu). Po tomto incidente som sa po dlhom rozmýšľaní rozhodol do auta zakúpiť listové perá Ironman sadu B, Lisťáčiky sme namontovali, zadok autíčka sa pekne zdvihol a neboli problémy s ním voziť aj ťažšie náklady (ktoré ale nikdy neprekročili hmotnosť 1000kg). Včera večer pri ceste z práce sa nám zdalo že autiak ide nejako divne až zle takže ráno skúsim zistiť čo s tým je. Pred chvíľou som ľahol pod autiak a zistil som že na pravej strane je hlavný list na IM perách prasknutý na polovicu. nejako už neviem čo s tým. k "značkovým perám" sa už kvôli financiám nebude možnosť dostať. Máte niekto nejaké podobné skúsenosti?? Ako sa to dá spraviť tak aby niečo tie perá aj vydržali??? Prípadne čím ich nahradiť? Počul som že by tam mohli pasovať perá z nejakej renault dodávky ale k tomu neviem nič bližšie. Navyše ma čaká pekné slovo od BIG BOSSa ![]() Za všetky postrehy díííky. |
Autor: | Martinoff [ Uto, 04.10.2011, 9:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Len tak v rýchlosti, čo takto skúsiť nafukovacie mechy? |
Autor: | KING-SIX [ Uto, 04.10.2011, 10:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy ![]() |
Autor: | ORC [ Uto, 04.10.2011, 19:53 ] |
Predmet príspevku: | |
A co takto skusit tie listy vyreklamovat kedze maju len 1 a 1/2 roka. Ked si ich kupoval preco si si kupil "B" ked tie su oznacene ako Performance. Kedze ako tvrdis auto je pracant a vozi aj 1000kg naklad v terene nebolo rozumnejsie kupit "C" oznacene ako Constan Load? Listy na L200 od IM su najpredavanejsie listy kedze Mitsubishi dodnes nedokazalo vyrobit listy ktore by sa nelamali. Takze drviva vacsina zakaznikov skor ci neskor musi povodne listy nahradit niecim inym. Za 11 rokov existencie IM u nas si nepamatam na zlomeny list, ktory by sa zlomil beznym pouzivanim. |
Autor: | KING-SIX [ Str, 05.10.2011, 10:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Jednoducho v skratke. C listy sa nekupovali preto lebo korba auta nieje konštantne zaťažená. Bál som sa či to nebude už veľmi tvrdé a takisto z názvu listov Constant load mi tak nejak vyplývalo ak na korbe nieje napr. generátor, kompresor alebo iné náradie ktoré tam je napevno bude to zbytočnosť. Bola to chyba aj keď je to pracant??? Všetky Ironman podvozky sa označujúcu ako pracovne nie??? K reklamácii, Listy pôjdu na reklamáciu len čo tam vymyslime niečo iné. Auto totiž nemôže stáť a čakať kým príde podvozok z reklamácie (30 dni). Pevne verím že sa nájde riešenie a aj chyba prečo sa to stalo. Hlavne mi nejde do hlavy že listy na druhej strane auta vyzerajú úplne nedotknuté. |
Autor: | ORC [ Str, 05.10.2011, 11:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano da sa povedat ze IM listy su "pracovne". Ak auto chodi aj prazdne tak "B" bola relativne spravna volba. Ale treba si uvedomit o kolko sa zvysila nosnost. L200 ma nosnost myslim do 900kg a IM "B" ju zvysi na max 1200. Ak teda do auta posadim 4 chlapov tak nosnost na korbe mam asi 800kg. Ak na aute nemam samozrejme namontovane dalsie doplnky ktore ho zatazuju. Ak ho zatazim na maximum a budem jazdit v narocnom terene, kde obcas vymetiem nejaku jamu aj viac ako je zdrave tak sa moze stat ze list zlomim. Ak je potrebne na aute vozit aj vacsi naklad ako zvladne "B" tak treba pouzit "C" a bohuzial pri prazdnom aute pretrpiet tvrdost podvozku. Alebo doplnit podvozok o Load Plus od IM, ktory sa da v pripade potreby dosponovat alebo povolit. Ak je reklamacia opravnena a vsetko je tak ako ma byt, tak si nemyslim ze je dovod aby trvala 30 dni. Ten 1-2 dni auto vydrzi aj na dubovych spalkoch ![]() |
Autor: | medal41 [ Ned, 13.11.2011, 14:26 ] |
Predmet príspevku: | |
KING-SIX píše: Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy ![]() až tam budeš dávať mechy tak to aj pofoť nad niečym pod rozmyšlam aj ja dík |
Autor: | marcus [ Ned, 13.11.2011, 18:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Čau ja mám L 200 komplet na OME podvozku je to bezproblemové a ako zosilnenie som použil pružiny. Auto je tvrdšie ale mám ho tiež ako pracanta takže je pernamentne zaťažené. |
Autor: | KING-SIX [ Štv, 29.12.2011, 12:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak konečne sa dostala do dielne L200, kvôli výmene čelného skla, tak som sa rozhodol že spravím aké také foto ako sme to vyriešili a tiež že vymením rozbitý cupant na náprave. Bohužiaľ auto je celé od blatka ale tak snáď ako tak foto postačí. Ironman perá vonku, Nahradili ich kompozitné perá z Renault Master. Vyzerajú ako z laminátu alebo niečoho podobného. Sú omnoho tvrdšie ako stock i IM perá. Pod perá prišiel ešte spodný list zo stock listových pier aby sa zabránilo prehýbaniu pier do opačnej strany a medzi to ešte také podložky z gumy kôli opotrebeniu kompozitu. Hupačky na koncoch listov boli však krátke tak sme to poriešili zvarením hupačiek povodných aj tých z mastera. Bolo to potrebné kvôli tomu že master listy majú menší ohyb. Zatiaľ funguje všetko bezproblémovo. Auto je síce o dosť tvrdšie, a na retardéroch nič moc teda, ale pri zaťaženom zadku sa chová priam vynikajúco. O5 ale opakujem na aute nebolo zatiaľ viac ako už spomínaných 800l nafty ( cca 672kg ak sa nemýlim) ale chcel by som vyskúšať poriadne zaťaženie. Pri tejto hmotnosti boli už IMka úplne rovné, na masteroch to ani nieje vidno. Masteracke listy sme zohnali za 60 eur, šmerdzaca zdochlina psa bola však zakopaná v tom že si ich trebalo prísť vymontovať ![]() ešte raz sorry za blbé fotky. Zatiaľ K6 out. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | medal41 [ Pia, 30.12.2011, 0:58 ] |
Predmet príspevku: | |
takže niečo také čaká aj mna ale dufam že do jari to ešte počká ![]() |
Autor: | mitshubishil200 [ Štv, 04.10.2012, 19:21 ] |
Predmet príspevku: | L200 1996 |
neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ? ![]() |
Autor: | efendi [ Štv, 04.10.2012, 21:18 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 1996 |
mitshubishil200 píše: neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ? ![]() skus sa spojit s Rudim, on je na mitsubishi , doctor,,istotne bude mat,, |
Autor: | FOGY [ Štv, 04.10.2012, 21:58 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.alsap.cz/fotky3378/pdf/katal ... e-rite.pdf skús tie vaky pozrieť tunák |
Autor: | majoL200 [ Pia, 26.12.2014, 23:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mitsubishi L200 a listove perá |
Čauťe ,sa len okrajovo pripojím, vzduchové mechy sú super len treba dávať pozor akú pracovnú výšku tie mechy majú (a koľko ti chodí náprava), bo čo sú tie univerzálne na dodávky a pod. majú strašne malú pracovnú výšku,a to znamená že ked ich nafúkneš tak aby boli vhodné na jazdu do terénu(ani mekké a ani tvrdé to je cca 2bar) tak majú asi 3cm na prepérovanie a kedže zad. náprava chodí podstatne viac tak počas jazdy máš pocit ako keby ta niekto " kopal do chrbta" ,a ked sú zase moc nafúkane tak zadok auta skáče doslova do vzduchu.tak treba pozerať tie mechy ktoré majú podstatne večší chod inak sú to zbytočne vyhodené peniaze,ale inak 1000kg môžeš voziť úúúplne v pohode. |
Autor: | Duril200 [ Pia, 05.06.2015, 10:58 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mitsubishi L200 a listove perá |
Zdravím,nechcem zakladať novú tému o listových perách na L200 tak sa opýtam tu: Čaká ma výmena listových pier keďže staré už majú niečo za sebou a na pravej strane je jeden list zlomený, tak sa chcem opýtať či mi niekto vie odporučiť nejaké kvalitnejšie perá v dobrej cene ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |