Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava
motor nejde do výkonu...Mitsubishi L200 2,5 TD 73 Kw
Autor |
Správa |
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Ta membranka je v tom bazmeku na cerpadle,do ktoreho ti ide hadicka z turba.To je asi jedine mozne miesto,kadial sa cerpadlo zavzdusni,ked don pustas naftu pod tlakom.Tu bandasku daj co navyssie,ako sa ti da,kazda desatinka atmosfery je dobra
|
Štv, 03.09.2015, 17:49 |
|
|
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
To je to co som ti pisal uz minule,tlakova membranka v cerpadle,je hore v tom hribiku,ked odkrutis 4srobicky z vrchu na 10tku kluc a opatrne zlozis vrchny deklik uvidis membranu gumovu,treba zistit ci je OK ale to by pri rozoberani cerpadla mal zistit. Ked ide do cerpadla cista nafta bez bubliniek musi z neho aj tak vychadzat.
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Štv, 03.09.2015, 19:40 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
bahno píše: Ta membranka je v tom bazmeku na cerpadle,do ktoreho ti ide hadicka z turba.To je asi jedine mozne miesto,kadial sa cerpadlo zavzdusni,ked don pustas naftu pod tlakom.Tu bandasku daj co navyssie,ako sa ti da,kazda desatinka atmosfery je dobra Bandasku som mal asi 2 metre vysoko...mrknem tú membránku, len dúfam , že to ešte viac nepokazím:) a ak bude OK kúpim dlhšie hadice a skúsim bandasku ešte vyššie.
|
Štv, 03.09.2015, 20:32 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Ak bude ta membranka ok,tak to bude nahovno ,lebo vyvstane otazka,ze kadial sa tam dostava ten luft .Ale tiez by si ju mal skusat kontrolovat dakym pripravkom s tlakomerom,co by ti ukazal unik tlaku.Lebo napohlad sa ta guma moze javit v poriadku,ale vzduch moze prepustat.Hlavne si oznac,ako bola.lebo sa mi zda,ze otacanim tej membranky mozes stelovat mnozstvo paliva.Ale to som si nie celkom isty,robil som to davno a mozno si to mylim s inym crpkadlom
|
Pia, 04.09.2015, 6:09 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
A môže byť príčinou tohoto všetkého s motorom,/ napr. slabý výkon/ prisávanie vzduchu do čerpadla?...že by sa to až tak prejavovalo tým nepravidelným chodom a takou lenivosťou v zábere a maximálnymi otáčkami do 2000.
|
Pia, 04.09.2015, 9:37 |
|
|
UchoTD
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58 Príspevky: 95 Bydlisko: BB
|
Samozrejme,ze prisavanie vzduchu je problem. Ako to auto rano startuje?
_________________Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.
|
Pia, 04.09.2015, 17:48 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
Čerpadlo von a na stolicu
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pia, 04.09.2015, 19:39 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Laky30 píše: A môže byť príčinou tohoto všetkého s motorom,/ napr. slabý výkon/ prisávanie vzduchu do čerpadla?...že by sa to až tak prejavovalo tým nepravidelným chodom a takou lenivosťou v zábere a maximálnymi otáčkami do 2000. Nuz,na zaciatok by som doporucil precitat daku literaturu,aby sa nemuseli klast take blbe otazky . Jasne,ze moze!Aj ked som niekde zachytil,ze volaky koumak vymyslel motor,v ktorom sa namiesto paliva vstrekuje studeny vzduch . No,ked byva sprhnuta ta membranka,tak motor ide bez zataze na male tocky celkom dobre.Ale ked zacne tlacit turbo,vznika protitlak,ktory nedovoli cerpadlu nasat naftu.Tak motor strati otacky,turbo prestane tlacit,cerpadlo sa odvzdusni(nie vzdy) a zas chvilu taha.No a to sa opakuje... ,kym sa to nevymeni,alebo majitelovi z toho nejebne .Tak treba dufat,ze je to len tou membrankou Marisko,na stolici mu tu vadnu membranku asi nezisti.To sa musi nafukat a najlepsie za tepla.Aj ked teraz su uz hadam modernejsie stolice,ako pred 20 rokmi
|
Pia, 04.09.2015, 19:50 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
Dnes je stolica co vytlaci aj protokol z testu a ta to zisti. Napada ma ze mu nefunguje presuvnik vstreku, na tomto motore uz bude ovladany solenoidom. Mal som podobny pripad na komorkaci z roku 2002 co uz plni nejake euro
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pia, 04.09.2015, 20:17 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Ale on pisal,ze ma cisto mechanicke cerpadlo.Ak by bol napisal,ze ma elektricke lukaso,tam je len jedna rada .Dalsia vec,ak by mu nefungoval predsuvnik,tak by mu aj tak nezavzdusnovalo cerpadlo.Tam bude asi problem ten vzduch.
|
Pia, 04.09.2015, 20:32 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
UchoTD píše: Samozrejme,ze prisavanie vzduchu je problem. Ako to auto rano startuje? štartuje OK..aj studené aj teplý
|
Pia, 04.09.2015, 21:14 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
bahno píše: Laky30 píše: A môže byť príčinou tohoto všetkého s motorom,/ napr. slabý výkon/ prisávanie vzduchu do čerpadla?...že by sa to až tak prejavovalo tým nepravidelným chodom a takou lenivosťou v zábere a maximálnymi otáčkami do 2000. Nuz,na zaciatok by som doporucil precitat daku literaturu,aby sa nemuseli klast take blbe otazky . Jasne,ze moze!Aj ked som niekde zachytil,ze volaky koumak vymyslel motor,v ktorom sa namiesto paliva vstrekuje studeny vzduch . No,ked byva sprhnuta ta membranka,tak motor ide bez zataze na male tocky celkom dobre.Ale ked zacne tlacit turbo,vznika protitlak,ktory nedovoli cerpadlu nasat naftu.Tak motor strati otacky,turbo prestane tlacit,cerpadlo sa odvzdusni(nie vzdy) a zas chvilu taha.No a to sa opakuje... ,kym sa to nevymeni,alebo majitelovi z toho nejebne .Tak treba dufat,ze je to len tou membrankou Marisko,na stolici mu tu vadnu membranku asi nezisti.To sa musi nafukat a najlepsie za tepla.Aj ked teraz su uz hadam modernejsie stolice,ako pred 20 rokmi No blbé otázky...nie som mechanik a expert a preto si tu dám veľmi rád poradiť, od profíkov....a ďakujem za odpovede aj na blbé otázky. mrknem tú membránku..dneska som nestíhal..
|
Pia, 04.09.2015, 21:17 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Nemusis byt mechanik ,niekedy viac vie laik,ktoreho to bavi,ako blby mechanik,ktory sa uci len preto,aby mal daky vyucny .Ani nik uceny z neba nespadol,ale kazdy sa musel ucit.Len takto je to tazke na dialku.Ine je,ked ti to dakto vysvetluje a ma to cerpadlo v ruke a ty pozeras,ako sa to robi.Takze ak sa chces pustat do cerpadla,mal by si nastudovat aspon dake zaklady o naftakoch a zvlast o cerpadlach.Tie mechanicke su sice jednoduche,ale dost citlive na presne nastavenie.No a ked nepoznas aspon zaklady fungovania takej masinky,to sa potom moze narobit viac skody,ako osohu.Tazko sa ti potom radi,ked nerozumies o com sa vlastne bavime.Inak,ked budes skusat tu membranku,tak ju skus fukat dakou malou pumpou na bycikel s manometrom.Rob to na teplom cerpadle a max.1.5 atmosfery,aby si ju nahodou neroztrhol.My takou pumpickou fukame teleskopy na motorkach,na tom budiku zbadas,ci ti tlak uteka alebo nie.Ked zapchas privod do cerpadla,tak sa ti na spiatocke mozno budu robit bublinky,ak je membranka v prdeli.Rob to na teplom cerpadle. A mas to fakt mechanicke,bez elektroniky?
Naposledy upravil bahno dňa Pia, 04.09.2015, 22:15, celkovo upravené 1
|
Pia, 04.09.2015, 22:04 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
bahno píše: Nemusis byt mechanik ,niekedy viac vie laik,ktoreho to bavi,ako blby mechanik,ktory sa uci len preto,aby mal daky vyucny .Ale ak sa chces pustat do cerpadla,mal by si nastudovat aspon dake zaklady o naftakoch a zvlast o cerpadlach.Tie mechanicke su sice jednoduche,ale dost citlive na presne nastavenie.No a ked nepoznas aspon zaklady fungovania takej masinky,to sa potom moze narobit viac skody,ako osohu.Tazko sa ti potom radi,ked nerozumies o com sa vlastne bavime.Inak,ked budes skusat tu membranku,tak ju skus fukat dakou malou pumpou na bycikel s manometrom.Rob to na teplom cerpadle a max.1.5 atmosfery,aby si ju nahodou neroztrhol.My takou pumpickou fukame teleskopy na motorkach,na tom budiku zbadas,ci ti tlak uteka alebo nie.Rob to na teplom cerpadle. A mas to fakt mechanicke,bez elektroniky? Takú pumpu mám s manometrom..skúsim to. Čerpadlo je úplne mechanické, jediné káble idú od cievky pri prepade a pekne lankom sa pridáva plyn... A ešte ak vládzeš, poraď mne laikovi, ako odskúšať membránku tou pumpou...ďakujem..
|
Pia, 04.09.2015, 22:14 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2482 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Tiez som laik ,predtym Dr vostep,teraz kamionak,akurat sa vrtim okolo motorov uz zo 40 rokov .Nuz normalne vytiahnes tu hadicku,co ide z turba do korektora na cerpadle a na tu rurku nasadis hadicku z pumpy.Ja tam mam predlzovaciu hadicku z dvojmontaze z tahaca,ale hadam by stacil aj obycajny slaufik.Len musi byt nasadeny vzduchotesne a tato hadicka sa tak da,lebo ma hrube steny.Zapumpujes na tu 1.5 atm. a pozeras,ci drzi tlak.Ak uteka,tak je parada a je v riti ta membranka.Ak neuteka,tak budes musiet cerpadlo dat niekomu,co tomu rozumie,alebo pozicat ine cerpadlo,aby si videl,ci je problem naozaj v nom.Hlavne to rob na teplom cerpadle,ak by sa ta guma teplom roztahovala.A precitaj si este raz moj predchadzajuci prispevok,lebo som ho upravil,len si medzitym napisal ty.Tak nech sa ti zadari !
|
Pia, 04.09.2015, 22:27 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|