Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 9:26
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Ďalší
 motor nejde do výkonu...Mitsubishi L200 2,5 TD 73 Kw 
Autor Správa
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Ventil je už upchaný...hadice skontrolované, sitká vyčistené aj v čerpadle, vyskúšané aj za bandasky priamo do čerpadla a nič...stále sa mu nechce. prosím o nejaký nápad, lebo tohto pracanta potrebuje každý deň a už som z neho "chorý". Ešte aby som pomohol ...za studena to ide oveľa lepšie. Dneska som prezrel všetky hadice..od sania, k interkoleru, znovu palivové a všetko vyzerá OK...turbo krásne tlačí, hadice riadne nafúkne. Okolo trochtisíc otáčok ako keby strieľal do výfuku a začne ho dusiť a viac už nevytočí... Výfuk je OK, mal som ho zložený a nebola žiadna zmena.


Sob, 29.08.2015, 13:40
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
A čo tak turbo píšeš že natlakuje hadice skús zmerať tlak pretože aky by tlačilo viacej ako má vzniká chudobná zmes a treba doštelovať čerpadlo

Edit: ešte píšeš že ti striela do výfuka to môže byť zapríčinené tým že sa ti ohrejú ventily a odpaluje ti skôr ako by malo a to znamená že maš bohatú zmes alebo ti turbo málo natlačí

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Sob, 29.08.2015, 15:40
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Vyskusaj dat druhe cerpadlo -uz neraz sa stalo,ze cerpadlo po repase a neslo tak ako malo alebo islo len kratky cas a zase strajkovalo


Sob, 29.08.2015, 18:58
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Mato SE píše:
A čo tak turbo píšeš že natlakuje hadice skús zmerať tlak pretože aky by tlačilo viacej ako má vzniká chudobná zmes a treba doštelovať čerpadlo

Edit: ešte píšeš že ti striela do výfuka to môže byť zapríčinené tým že sa ti ohrejú ventily a odpaluje ti skôr ako by malo a to znamená že maš bohatú zmes alebo ti turbo málo natlačí



A keby som skúsil na čerpadle trošku ubrať naftu?..niekde že je štelovacia šrauba ....len kde? A čerpadlo by som tiež vyskúšal dať druhé, len čo ak to nebude čerpadlom a je to dosť nákladné....to by som chcel riešiť až po odskúšaní nejakého požičaného.


Sob, 29.08.2015, 21:01
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Este skus zvecsit volu ventilov,ak by za tepla nedovierali,alebo oblej cerpadlo studenou vodou.Ak je vyslahane,ze tepla moze stracat tlaky.Pripadne by mozno patrilo nastelovat turbokorektor,ak nefunguje,bude davat chudobnu smes pri vyssich obratkach.


Sob, 29.08.2015, 21:12
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Som to precital od zaciatku :oops: ...
Ten egr ventil si zablendoval,alebo si len zapchal hadicku?
Nemas nahodou netesny semering na hlavnej hriadeli,pripadne gumicku na pridavacej hriadelke?Skus tam pripojit dake cerpadielko,co ti bude tlacit naftu do cerpadla,ci sa to nezlepsi.Alebo aspon z dakej bandasky,ale musi byt zavesena aspon 2 metre nad cerpadlon,aby tam bol trocha tlak.Ked dymy modrasto a nezerie olej,to su bud skocene rozvody,alebo malo nafty v nizkotlakovej cast cerpadla.
A este si daj na prepad priesvitnu hadicku,aby si videl,ci z cerpadla nejdu bublinky-znak netesnej hadice,gufera,ci gumicky :wink:


Sob, 29.08.2015, 21:26
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
Som to precital od zaciatku :oops: ...
Ten egr ventil si zablendoval,alebo si len zapchal hadicku?
Nemas nahodou netesny semering na hlavnej hriadeli,pripadne gumicku na pridavacej hriadelke?Skus tam pripojit dake cerpadielko,co ti bude tlacit naftu do cerpadla,ci sa to nezlepsi.Alebo aspon z dakej bandasky,ale musi byt zavesena aspon 2 metre nad cerpadlon,aby tam bol trocha tlak.Ked dymy modrasto a nezerie olej,to su bud skocene rozvody,alebo malo nafty v nizkotlakovej cast cerpadla.
A este si daj na prepad priesvitnu hadicku,aby si videl,ci z cerpadla nejdu bublinky-znak netesnej hadice,gufera,ci gumicky :wink:


EGR..zablendovaný. Skúšal som bandasku a priamo naftu do čerpadla a aj priesvitnú hadičku na prepadne...žiadne bubliny. Počas opravy čerpadla, vymenené aj podávacie čerpadlo, gufero na hriadeli za ozubeným kolesom a odskúšané na stolici, pričom malo dobré tlaky a aj naftu dávalo riadne..podľa vyjadrenia pána, ktorý to robil. teraz keď sa mu snažím tlačiť na plyn dymí čierným, že ani svetla po dvoch dňoch nevidno :). Po pridaní plynu sa uto celkom aj keď pomaly rozbieha a keď príde na tritisíc otáčok, tak ako keby si stupil na brzdu, tak musím preradiť a zase sa pomaličky rozbiehať. Do kopca nevládze a hlavne keď sa zohreje. Rozvody som menil keď sme vybrali čerpadlo, sú OK dvakrát skontrolované.


Sob, 29.08.2015, 22:02
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Keď dymí na čierno vela paliva

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Sob, 29.08.2015, 22:18
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Mato SE píše:
Keď dymí na čierno vela paliva


NO...chcem vyskúšať trochu ho ubrať na čerpadle, že sa to dá na tomto..je mechanické, len kde....


Sob, 29.08.2015, 22:27
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Si nemyslím že to má moc nafty, no šak ale skúsiť môžeš.
Ale aj s prebytkom nafty, bude dymiť jak keby si išiel na staré handry, ale pôjde.
Skôr jak keby mal k tej nafte málo vzduchu

Alebo trysky?
Ventily to má jako, hydroštely? Každopádne by som sa na nich pozrel

Predpokladám že to má niekde nejaké čidlá, tie si skúšal meniť (za požičané ideálne)? Káble k nim v poriadku? Konektory?
Váha vzduchu (ak tam je)? Pricpatý/deravý intercooler? Čokolvek v ceste medzi nassávaním a hlavou (spomínaný sáček napr.)?
Vymačkaný klinek na niektorom rozvodovom kole? Má to nejak variabilné rozvody?

woe šak už tam nič iné neni :smt139

V tom Micubiši servise si bol? Ak ano čo povedali?

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Sob, 29.08.2015, 22:38
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
MoostanQue píše:
Si nemyslím že to má moc nafty, no šak ale skúsiť môžeš.
Ale aj s prebytkom nafty, bude dymiť jak keby si išiel na staré handry, ale pôjde.

Predpokladám že to má niekde nejaké čidlá, tie si skúšal meniť (za požičané ideálne)? Káble k nim v poriadku? Konektory?
Váha vzduchu (ak tam je)? Pricpatý/deravý intercooler? Čokolvek v ceste medzi nassávaním a hlavou (spomínaný sáček napr.)?
Vymačkaný klinek na niektorom rozvodovom kole? Má to nejak variabilné rozvody?
Ventily to má jako, hydroštely? Každopádne by som sa na nich pozrel
Trysky?

woe šak už tam nič iné neni :smt139

V tom Micubiši servise si bol? Ak ano čo povedali?



Ten motor sme prezreli celý počas menenia rozvodov...sanie je OK, vymenený filter aj s palivovým, rozvodové kolesá OK aj klinky, remeň nový aj s vyvažovacím. ventily neviem...to ešte pozrieme. V Mitsubishi som mal dohodnuté, že donesiem čerpadlo, ale tá cena za pozretie ...no nemal som práve na to. Takže som to neriešil a hľadal som tu, či to náhodou niekto neriešil s týmto motorom. Podľa vyjadrenia pána z Mitsubishi tieto mechanické čerpadlá sú nesmrteľné a aj pán ktorý to robil, povedal, že je výborné a vo výbornej kondícii, tak neviem...Ale možno pomôže , že vozidlo mi išlo riadne, až raz začalo pri pridaní plynu počas obiehania trhať s autom a od vtedy nie a nie to dať do poriadku. ...váhu to asi nemá. Skúsim tie ventily a mrkneme ako sú nastavené...ale každá rada pomôže a budem rád.


Sob, 29.08.2015, 22:54
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Ešte ma napadá posledná vec výfuk si mal dole aj s katom keď nie tam môže byť zapchatý a dusí motor

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Sob, 29.08.2015, 23:02
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Keď to sa zle takto na diaľku...

Ešte ma napadlo, sú tie rozvody 100% dobre? Ano, viem že si ich dvakrát kontroloval, a nemám ťa za vola, ale podľa čoho? Pri predbiehaní v otáčkach mohli skočiť o jeden zub, a ak si ich robil len podľa starých (zuby na remeni) tak sa chyba mohla preniesť..

Ale ventily a trysky mrkni, keď nič iné budeš mať istotu že sú dobré.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Sob, 29.08.2015, 23:08
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Na tom motore sú rysky takže sa to dá presne nastaviť

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Sob, 29.08.2015, 23:12
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Jo, jasné

Len sa snažím na niečo prísť

Výfuk dole mal, predpokladám že aj ze šeckým teda

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Sob, 29.08.2015, 23:15
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: