4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

L200 swap 2.8td
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=122&t=20604
Stránka 1 z 2

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 20:34 ]
Predmet príspevku:  L200 swap 2.8td

Ma niekto skusenost s montazou 2.8td do l200 1997? V anglicku sa tam montovali,pripadne ci niekto vie ci pasuje prevodovka medzi 2.8/2.5 easy select .

Autor:  Tomas.Z [ Str, 26.08.2015, 21:42 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

2,8td je inakšia ako 2,5td, ma iné uchytenie, inak otočenä vaňu, ináč priečku na šasoch a iné uloženie na šasoch na silentbloky motora - 13cm inde. Nebude ti celkom sedieť ani výška. Čiže by si musel prevariť šasy. Spraviť sa dá všetko. A na prevodovku ti takisto nesadne, resp- sadne, aj ju prikrútiš, ale prevodovku je dosť iná na 2,5 ako na 2,8td, takže ti to nebude fungovať. Ak budeš dávať 2,8, daj tam Pajerácku prevodovku tiež 2,8 a so SuperSelectom. len to už je dalšia prestavba.

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 21:46 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

no mňa hlavne zaujíma,či pasuje 2.8td motor na 2.5td prevodovku v dvestovke
len mi potom nieje jasné ako tam montovali 2.8td do GB verzii ked to je celé posunuté inde.
veľmi rád by som tam namontoval 2.8.
nechcem to prerábať na superselect lebo to už je rozsiahla prerábka,skôr by som tam dostal easyselect prevodovku a motor z pajera z GB verzie
čo by si odporúčal najlepšie?

Autor:  MoostanQue [ Str, 26.08.2015, 21:51 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

Nebolo by najjednoduchšie doviezť totú 2.8 z UK?

Na druhej strane superselect má výhodu medzidifu, ktorý sa občas hodí

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 21:54 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

najjednoduchšie pre mňa je kupit 2.8 motor a napratat ho do mojej dvestovky,len ma zaujima ako to je vlastne medzi tymi prevodovkami.
jasne,že superselect sa hodí vždy,ale k tomu by bolo aj Diffy.

Autor:  farky [ Str, 26.08.2015, 22:00 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

aj do pajera sa dávala 2,5 alebo 2,8, a pre každý motor je iný rám, iná prevodovka...
do tvojho auta 2,8 nenahodíš, musel by si prerábať všetko čo ti hore písal Tomas.z
ešte aj spojka je myslím iná, 2.8 má ťažné ložisko, 2.5 má tlačné

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 22:02 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

jasne máš pravdu,tu je hned prvy problem-toto ma vôbec nenapadlo,že 2.5td má tlačné a 2.8 už ťažné ložisko
takže by musel ist komplet motor aj prevodovka
dalšia vec je,že chystám 5cm bodylift a posunút diferenciál trošku nižšie kvôli poloosam a podložiť čapy 3cm.
ak by niekto mal nahodou pristup k rámu z 2.5 a porovnat to cele naproti rámu z 2.8 kludne z pajera,bol by som rád ža každé info,bude to +/- podobné.

Autor:  Tomas.Z [ Str, 26.08.2015, 22:36 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

Spojka je ináč ovládaná, jedna je liatinová, druhá hlíníková, 2,8 je trošku robustnejšia, vačšia, má takisto trochu ináč silentbloky, ale to nieje taký problém, pretože priečka pod prevodovou sa dá prešrobovať. 2,5td má inakšie prevody, ktoré by boli zase lepšie z 2,8-kou.
Je inak veľký zotrvák s vencom, iný priemer, iný počet šrobov.
Je iná prídavka, kardany nepasujú, 2,8 má väčšie vývody, viac zubov, sú mohutnejšie.

Ak to chceš robiť, kúp celé auto 2,8 a prerábaj to tak, prípadne nechaj aj šasy z pajera 2,8 a predlž ich, su robustnejšie a pevnejšie. Ak si pozrieš české forum, tak tam behá jedná taká L200 so spodkom z Pajera, velmi pekný projekt.

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 22:40 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

takže prevodovka by bola usadená kedže priečka sa dá prekrútit,teraz by bolo usadit motor,prevarit šasy to je jasné,a použiť kardany z 2.8td-pripadne nieje možné použiť výstup z kardanu z 2.8 a zbytok kardan 2.5? alebo najlepšie použiť celý 2.8td kardan-boh vie ako to sedí dlžkovo,
takže idealne idem zhanat nejaké pajero s 2.8 motorom :)
skusim pohladat ten projekt,velka vdaka,vidno,že máš kopu skuseností :)
ak nahodou máš ten link na tu upravu niekde po ruke,postni ho sem prosim :)

Autor:  ljubo [ Str, 26.08.2015, 23:08 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

najlepsie kupit 2.8-ickove pajo GB alebo bez tp,prehodit motor,prevodovku,kardany a prevarit drziaky a zvysok co ostane rozpredat,to asi najlacnejsie riesenie tohto projektu,okrem ineho budes mat po ruke aj chladic,bo je asi vacsi respektivne hrubsi,hadice a ine drobnosti a k tomu projektu by ma zaujimalo ci zadna naprava ostava na listoch alebo pruzinach

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 23:11 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

presne touto cestou som začal aj ja rozmýšlať,určite ak niekoho ešte niečo napadne nech napíše,ja budem postupne pridavat čo sa deje :)

Autor:  ljubo [ Str, 26.08.2015, 23:15 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

a este k tej prevodovke treba male zmeny na elektroinstalacii,aby spravne ukazovala na budikoch co ma zaradene pridavka

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 23:17 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

to by nemal byt problem,mam pristup ku všetkych schemam a elektroinštalaciam,tak to by som už nejako doriešil.
teraz sa začin hladat hlavne vhodný darca :)

Autor:  pablo [ Str, 26.08.2015, 23:18 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

Ak niekto takýto projekt začne, tak poprosím vela foto,
strašne sa mi L200 začala páčiť :smt023

Autor:  UchoTD [ Str, 26.08.2015, 23:19 ]
Predmet príspevku:  Re: L200 swap 2.8td

určite sa do toho pustím,len koľko to bude trvat :smt017 :smt017
a fotím všetko takže každý pohyb určite nafotím-inak v tom zatial nevidim nejaký veľký problém to tam dostat,zatial jediné čo je taký väčší zásah po konzultaciach je posunutie držiakov na šasoch a aby nezavadzala vaňa-diferencial.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/