Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 15:43
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 140 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
 Galloper 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak to su fakt blbe skusenosti. Mna taketo veci dokazu maximalne znechutit. A blbe je to, ze niekedy aj perfektnu vec ludska blbost uplne dosere. Cloveka ani tak neseru tie peniaze, ale skor ta nespravodlivost a bezmocnost !!


Štv, 18.12.2008, 23:04
Profil
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam tu nejake foto mojho alternatora prelozeneho hore.

Obrázok
**Takto nejako to tam je.


Obrázok
Obrázok
Obrázok
**Pohlad zhora, remene su dost natesno, problem bol aj trafit medzi motor a filterbox, viac k motoru to uz nejde, aby sa to aspon trochu dalo hybat na sponovanie, ale aj tak je lepsie sponovat kladkov, ktora je pridana dole na vedenie remena. Ani viac k filterboxu uz nie, pretoze motor sa v zabere nahyba smerom k filtru, takze dalej to uz nejde. A aby to nebolo dost, ani hore uz nie, pretoze nadobka na olej je zatkov skoro opreta o kapotu.


Obrázok
Obrázok
Obrázok
**Pakaren je menit olejovy filter, musi ist von hadica od sania, ale potom sa to uz v pohode da (nooo, nie celkom v pohode, ale da).


Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
** Zopar dalsich pohladov.


Obrázok
** Kladka, ktora vedie a sponuje remene. Aj ked su klinove, vedene su spolahlivo a drzi to dobre. Kladka je ta ista, ako je pouzita aj na sponovanie hlavneho rozvodoveho remena. Skusal som tam dat este jednu kladku, ale ta otacala remene opacne a preto praskali odspodu od strany klinu, takze som to musel prestat pouzivat. Ale remene musim pouzivat tie so zubmi (priecnymi), hladky klinak sa nahynal nabok na tej kladke. Ale tie remene tam vydrzia v pohode nejake dva, tri roky.

Este bolo nutne predlzit odpadovu hadicu oleja z vyvevy a dat novu dlhsiu olejovu hadicu na jej mazanie.

Samozrejme remene na posilovac aj alternator nie su povodneho rozmeru.

Ale rovno sa priznam, ze ak by som to tam mal triafat znova, neviem, ci by sa mi to takto podarilo.

Este je nutne povedat, ze vzhladom na zmenenu polohu nadobky na servoolej sa zmenilo par veci. Zrejme tym, ze servocerpadlo je mimo hlavny prud vzduchu, alebo je viac k vyfuku, alebo je nadobka viac od motora a tym viac vibruje, olej sa proste viac hreje, je redsi, cerpadlo je tym riedkym olejom hlucnejsie, olej sa od otrasov dostava popod zatku von, no proste ma to sralo. Pridal som chladic oleja a je to uuuplne v pohode. Lepsie to uz ani nemoze byt. :wink:


Pia, 19.12.2008, 1:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dakujem. super foto, super popis... :smt023


Pia, 19.12.2008, 10:02
Profil ICQ WWW
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OK. Este som zabudol, povodny drziak cerpadla je vybraty, na miesto jeho uchytenia je urobeny novy drziak, na ktorom je ten alternator a vedla neho cerpadlo, nebolo treba upravovat nic na cerpadle a v podstate ani na alternatori, len jeden taky hlinikovy uplne zbytocny vystupok niekde na boku alternatora zavadzal, tak isiel prec. Ma to este jednu chybu, ktora sa ukazala rokmi pouzivania, ze nie je chyba. Klinove remene, tym, ze isiel alternator hore, su na hlavner remenici na motori na malej drahe, takze som myslel, ze budu smykat, ale je to vporiadku. Nutno dodat, ze to mam takto spravene uz asi 6 rokov. Spekuloval som aj s druhou kladkov, ktora remene najprv viedla dole, takze sa predlzila draha na hlavnej remenici, lenze potom sa remene tocili okolo kladky opacnou stranov a praskladi od toho, takze som od toho upustil. Menit remenice a davat plochy remen sa mi nechcelo, ale bolo by to riesenie, len zlozite. Este som po case pre istotu spravil aj uchyt smerom dole na povodny uchyt alternatora, aby som zmensil namahanie na tom drziaku a zabranil vybraciam a od toho unave materialu.

Tiez som mal obavu, ci sa nebude alternator blizko vyfuku nadmerne hriat a neposerinka sa z toho, poriadne som ho vycistil, ked poriadne tak naozaj som vybral spinu aj z rebier chladica diod a pod. A je roky vsetko OK. Auto ma 8 rokov (pouzivane je denne, a to myslim denne, nie je nastartovane mozno jeden, dva dni v roku) a alternator je povodny, len predne lozisko je menene. A mam tam kvoli navijaku dve baterky. Napravo od motora nie je na nic miesto pre ten alternator, nalavo som pichol druhu baterku a pod kapotov je to plne. "Radost nieco rozoberat"

Ked som menil rozvody, musel som rozobrat pol auta. Taky telocvik, ako robi s motorom Joso, by som urcite psychicky nezvladol


Pia, 19.12.2008, 10:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahojte, nejaky cas uz toto forum sledujem, tak som sa rozhodol ze zacnem aj prispievat. K tej reklamacii Hella, mna takto tiez skusal od...t BOSCH ale poistovna pravnej ochrany spravila bububu a dostal som novy
vyrobok... teda odporucam to mat robi to zazraky pri reklamaciach

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 23.12.2008, 7:11
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 140 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: