Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 23:13
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 140 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Ďalší
 Galloper 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joky píše:
vyzera to tak ze ma opustilo cerpadlo Milan to co som ti pisal ze mi asi odchadza vodna pumpa tak zhodil som remene a robi to stale ze tam pocut nejake lozisko rozvody su komplet menene takze vsetko poukazuje na cerpadlo a este jedna vec skusal som mu na volnobehu riadne vytocit a stalo sa to ze po vytoceny auto malo snahu zdochnut ale ked som mu natiahol rucnov pumpov tak sa ustalil volnobeh takze asi je chyba v cerpadle zajtra budem mudrejsi a asi aj o pear tisic laksi


Som naozaj zvedavy, co zistis


Pia, 12.10.2007, 12:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
aky najvacsi rozmer pneu sa da dat na neupraveneho gallopera, aby to este nicomu nevadilo pri krizeni a zatacani? mate to vyskusane? teraz mam zodrate 31x10,5R15 a budem na jar urcite kupovat nove. zachovat rozmer? ci zvacsit? uz oproti povodnym 235x75R15 je to teraz pekny rozdiel, aj pri jazde, aj na vyzore - kto nema, odporucam...


Ned, 14.10.2007, 9:36
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
asi max 32x11,5 zalezi ake mas disky ak mas origo a nie z minusovym ET tak asi 31 je maximum lebo mam pocit ze tie 31 pri vytoceni max rajdu uz obcas suchnu o vnutornu gumu na blatniku ale ak mas druhe disky alebo podlozky tak ja bi som isiel do 32 33asi nie lebo auto bi sa uz asi s takych gum posralo uz bi to bolo vela a asi bi bolo asi aj dost lenive nehovorim o tom ze bi si ho uz musel dvyhat to je moj nazor mozno kecam a ak kecam tak nie umyselne

_________________
trolikY61


Ned, 14.10.2007, 10:02
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milan auticko je uz opravene cerpadlo ok robota na 10 min a isiel som z RK vysmiaty a myslel som ze idem pomaly ako na formuli oproti tomu ked som isiel tam uz vecer ked som volal s tym panom tak mi hovoril ze asi tusi co tomu je v predu na cerpadle hned za rozvodmy na konci plinoveho lanka je srob cez ktory povedla motora ide trubka do toho srobu je to 17 orech ked ho vysrobujes ten srob a das nabok tu trubku tak tam je take malinke sitko uplne na dne tej diery musis ho vybrat pinzetov a hacikom islo to taksie von a hlavne babracka lebo je tam trosku horsi pristup najlepsie keby ti niekto drzal plin na plno otvoreny potom je tam trosku lepsi pristup sitko vybral samozrejme bolo zasrate ako slak vyhodil ho do kosa s tym ze ak chcem da mi druhe ale ze on tam uz tie sitka nedava naspet ze nik iny okrem japoncov a korejcov do cerpadla ziadne sitka nedava a ze je tam zbytocne a sluzi len nato aby si mal zbytocne problemy s vykonom takze ak niekto ma problemy a zda sa mu ze ide auto naprd sitko vybrat a nedavat ho naspet alebo umyt a dat naspet ale to auto je omnoho zivsie ako pred tym takze spokojnost mozem sa venovat tym vybraciam co som spomynal asi skusim vymenit silentbloky na motore a pravodovke

_________________
trolikY61


Ned, 14.10.2007, 10:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neviem ake mam ET, ale teraz mi tie 31 trcia tak po centimetri na kazdu stranu... ak to tu nikto nema odskusane s vacsimi, asi budem musiet nieco pozicat a vyskusat...


Ned, 14.10.2007, 10:33
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
len nezabudaj nato ze okrem toho ak to nemas zdvyhnute tak ze budu mozno uz 33 suchat pri preperovani o blatnik a to uz nehovorim ze auto neviem ako zvladne take velke gumy na vykone to asi riadne pocitis a asi ak sa das na vecsie gumy tak isto prirob aj tlmic riadenia Milan ho ma tak ti bude vediet povedat viac ako ho tam namontoval

_________________
trolikY61


Ned, 14.10.2007, 10:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joky píše:
sitko vybral samozrejme bolo zasrate ako slak


ak bolo zasrate, tak tam asi zmysel ma, nie? co urobia tie necistoty, ked sa dostanu dalej?


Ned, 14.10.2007, 10:52
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zevraj nic ze len prebehnu dalej a to bol len taky povlak a ako keby vazelina tam bola ujko hovoril ze palivovy filter aspon na tieto auta su nejake plstene alebo tak nejak a ze to pusta tie plste sneho ze na inych autach su uplne ine filtre naozaj neviem ale verim mu robi cerpadla 20 rokov tak asi vie o com hovory

_________________
trolikY61


Ned, 14.10.2007, 12:19
Profil
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
thunder píše:
aky najvacsi rozmer pneu sa da dat na neupraveneho gallopera, aby to este nicomu nevadilo pri krizeni a zatacani? mate to vyskusane? teraz mam zodrate 31x10,5R15 a budem na jar urcite kupovat nove. zachovat rozmer? ci zvacsit? uz oproti povodnym 235x75R15 je to teraz pekny rozdiel, aj pri jazde, aj na vyzore - kto nema, odporucam...


Aj ja mam 31x10.5R15. Pri maximalnom prepruzeni predneho kolesa sa mi uz stalo, ze to suchalo o podblatnik hore. Takze bez bodyliftu asi viac uz nie. Ale vyskusane to nemam. Gumy boli MTcka a nove, ale nemeral som ich rozmer. Je mozne, ze mali viac, ako 31, co zevraj byva u niektorych vyrobcov.


Ned, 14.10.2007, 20:27
Profil
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joky píše:
Milan auticko je uz opravene cerpadlo ok robota na 10 min a isiel som z RK vysmiaty a myslel som ze idem pomaly ako na formuli oproti tomu ked som isiel tam uz vecer ked som volal s tym panom tak mi hovoril ze asi tusi co tomu je v predu na cerpadle hned za rozvodmy na konci plinoveho lanka je srob cez ktory povedla motora ide trubka do toho srobu je to 17 orech ked ho vysrobujes ten srob a das nabok tu trubku tak tam je take malinke sitko uplne na dne tej diery musis ho vybrat pinzetov a hacikom islo to taksie von a hlavne babracka lebo je tam trosku horsi pristup najlepsie keby ti niekto drzal plin na plno otvoreny potom je tam trosku lepsi pristup sitko vybral samozrejme bolo zasrate ako slak vyhodil ho do kosa s tym ze ak chcem da mi druhe ale ze on tam uz tie sitka nedava naspet ze nik iny okrem japoncov a korejcov do cerpadla ziadne sitka nedava a ze je tam zbytocne a sluzi len nato aby si mal zbytocne problemy s vykonom takze ak niekto ma problemy a zda sa mu ze ide auto naprd sitko vybrat a nedavat ho naspet alebo umyt a dat naspet ale to auto je omnoho zivsie ako pred tym takze spokojnost mozem sa venovat tym vybraciam co som spomynal asi skusim vymenit silentbloky na motore a pravodovke


Zlaty ujko. Taky sa nam moze zist aj v buducnosti. Toto su tie nezaplatitelne skusenosti a poznatky. Vdaka za info. Inak som rad, ze to bola taka malickost


Ned, 14.10.2007, 20:29
Profil
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joky píše:
len nezabudaj nato ze okrem toho ak to nemas zdvyhnute tak ze budu mozno uz 33 suchat pri preperovani o blatnik a to uz nehovorim ze auto neviem ako zvladne take velke gumy na vykone to asi riadne pocitis a asi ak sa das na vecsie gumy tak isto prirob aj tlmic riadenia Milan ho ma tak ti bude vediet povedat viac ako ho tam namontoval


Tlmic riadenia mam dorobeny, netvrdim, ze je to nutnost, ale je to dobra vec. Dokonca aj na ceste auto lepsie drzi smer a neplava tak v kolajach na vyjazdenych asfaltkach. Raz som ho po nejakej robote s prednym difom dal dole a bol som lenivy ho dat naspat, ale po prevezeni som ho tam hned dal.


Ned, 14.10.2007, 20:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
nemate niekto moznost dat urobit za rozumny peniaz kovove krytie spodku miesto tych plastikov co su tam original? nieco pevnejsie, co podrzi aj sem-tam nejaky naraz. pripadne este, existuje nejake riesenie, co by vedelo ochranit aj brzdove trubky pod autom? vo stvrtok som prisiel o brzdy tak, ze mi trubky pri zacuvani odtrhol konarom prejdeny stromcek...


Pon, 15.10.2007, 1:23
Profil ICQ WWW
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
thunder píše:
nemate niekto moznost dat urobit za rozumny peniaz kovove krytie spodku miesto tych plastikov co su tam original? nieco pevnejsie, co podrzi aj sem-tam nejaky naraz. pripadne este, existuje nejake riesenie, co by vedelo ochranit aj brzdove trubky pod autom? vo stvrtok som prisiel o brzdy tak, ze mi trubky pri zacuvani odtrhol konarom prejdeny stromcek...


Uz davno, presnejsie po prvych skusenostiach v terene s Galloperom, som tie plasty zredukoval. Dnes idem menit olej, tak pofotim a ak sa naucim vkladat fotky, tak to dam sem. Robil som si to sam, ale moc som sa s tym nehral, a uz su aj dost v predu ponicene, lebo pri dorabani navijaka som prepilil trubkove vystuhy vo vnutri a tym som to oslabil. (Vlastne ako prve som zlikvidoval zasterky, boli neohybne a skor sa ohol plech, no a este sa mi podarilo zlikvidovat aj zadny naraznik, aj tam som potom mal vystuhy, ale padli za obet taznemu, uz sa tam oboje nevojde). Na brzdovych trubkach (vlastne len hadickach) mam oddavna este navrchu prisvorkovane gumenne hadicky. Celkovo je to pevnejsie aj proti oderu. No proti tomu konaru by to mozno nepomohlo. Aj trubku sa mi podarilo vzadu ohnut, ale sa neodtrhla. Aj nadrz som uz kamenom zmensil a tak.


Pon, 15.10.2007, 8:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
milan, znie to vsetko zaujimavo, skus sem pls prihodit par detailnejsich fotiek. spodok, navijak, vystuhy a pod. zadne zasterky som demontoval po tom, co mi jedna odpadla preto, ze sa zlomila na plechovej casti. vyzera to bez nich lepsie, len mam plny naraznik blata. predne som tam nechal, kym este drzia :D


Pon, 15.10.2007, 9:51
Profil ICQ WWW
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
thunder píše:
milan, znie to vsetko zaujimavo, skus sem pls prihodit par detailnejsich fotiek. spodok, navijak, vystuhy a pod. zadne zasterky som demontoval po tom, co mi jedna odpadla preto, ze sa zlomila na plechovej casti. vyzera to bez nich lepsie, len mam plny naraznik blata. predne som tam nechal, kym este drzia :D


Ja som do zadu dal jednoducho zasterky z gumy. Tak to nehadze blato do naraznika a spokojni su aj policajti. A predne zasterky som dal myslim ze z Lady. Su presne tak vykrojene, ze pasuju. Bez nich som mal vzdy od predu az dozadu plny ram blata a bocne okna boli vzdy tak zahadzane, ze boli nepouzitelne.


Pon, 15.10.2007, 10:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 140 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: