4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Pajero sport 3.0 V6 130kW otacky
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=124&t=16572
Stránka 1 z 3

Autor:  Murdokzc [ Pia, 01.02.2013, 8:55 ]
Predmet príspevku:  Pajero sport 3.0 V6 130kW otacky

Ahojte. Na zaciatok sa ospravedlnujem za zaciatocnicke otazky ale som novy aj tu a aj prvykrat v zivote vlastnim 4x4. :)

Chcem sa spytat... pri kupe tohto auta mi za studena drzali otacky 1400cca... Teraz mi kazde rano vyskocia az na 2000... je to tyzden od kupy. Niekde som cital ze to vie robit aj zaseknute lanko tempomatu. Mozne to je lebo som sa s nim skusal zabavat... Ked sa auto zohreje klesne na 850-900 cize ok... Cim to este moze byt?

A druha otazka... Auto mam prerobene na LPG. Natankoval som 58L a nabehane mam 170km a uz svieti v cervenom.. ratam ze do 200km dojdem a viac nic.. to vychadza spotreba 29L na 100km... Je to normalne? Chodil som cca 110km dvojkolka pol na pol mimomesto mesto. 50 km cca 4x4 koli hustemu snehu posledny vikend a nejake 1,5km redukovanou.

Aj tak sa mi ta spotreba zda prilis... Ako velmi mozu ovplyvnit pneu spotrebu? su tam off road pneu 265 /70 / R16... Planujem vymenit za uzsie.

Dakujem

Autor:  pavol2078 [ Pia, 01.02.2013, 9:20 ]
Predmet príspevku: 

ta spotreba je v celku vysoka co som tu cital tak pisali chalani ze pajero 3,5 vie chodit za 15l LPG takze 29 je v celku dost urcite bude niekde chyba...
ako velmi ovplyvnuju pneumatiky spotrebubu ? Velmi :) ci vecsie penu ty vecsia spotreba ale ty pisses ze ams 31" co nieje nejake extra velke pneu take na pajero akorat .... :-D

Autor:  Martinoff [ Pia, 01.02.2013, 9:36 ]
Predmet príspevku: 

Ja mám 3,5-ku Pajero, nádrž 80L ( vojde do nej 64L) LPG a červená kontrolka mi začne svietiť asi po 200km. Potom na tom spravím ešte asi 200km. Takže týmto by si sa nemal trápiť :-D - tie ukazovatele LPG sú vééééľmi slabo orientačné. Sprav si pekne výlet s plnou nádržou a zmeraj si po koľkých km ti to prepne na benzín. Potom už jazdi podľa kilometrovníka.

Autor:  Murdokzc [ Pia, 01.02.2013, 9:50 ]
Predmet príspevku: 

Hm... no sak to mam aj v plane.. vyjazdit ju celu a uvidim. Dufam ze tych 200 teda este dam :) BTW.. viete mi poradit nejakeho dobreho cloveka na pajera co najblizsie ZC / ZH? Predsa len po kupe auta je tyzden a chcel by som ho dat obzriet... hlavne tie otacky a diagnostiku.

Autor:  Martinoff [ Pia, 01.02.2013, 9:56 ]
Predmet príspevku: 

Roland v Nitre. :smt023

Autor:  Pronto [ Pia, 01.02.2013, 10:36 ]
Predmet príspevku: 

Alebo Mitsubishi v BB. Tiež sa tam chystám na diagnostiku. Mimochodom vitaj v klube :-)

Autor:  Murdokzc [ Pia, 01.02.2013, 12:04 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem za rady... Este mi prosim niekto poradte co s tymi otackami moze byt? len za studena 2000 drzi a potom klesaju pomaly ako sa zahrieva

Autor:  JohnnyPajero [ Pia, 01.02.2013, 13:19 ]
Predmet príspevku: 

Pronto píše:
Alebo Mitsubishi v BB. Tiež sa tam chystám na diagnostiku.


Presne tak, choď do BB, máš to blízko a tam Ti vyriešia aj vysoké otáčky.
Kontakt Ti posielam v PM, aby som tu nerobil reklamu :?

Autor:  BlackBear [ Pia, 01.02.2013, 14:25 ]
Predmet príspevku: 

Na tie vaše myšiaky je špecialista Jenki,a ten je zo Zvolena. :D

Autor:  jenki [ Pia, 01.02.2013, 21:26 ]
Predmet príspevku: 

Ďakujem za uznanie :wink: , ale ja plyňák nemám a myslím, že tie otáčky súvisia s montážou plynu. S tým ti asi nepomôžu ani v Mitsubishi, ale skôr nejaký odborník na LPG montáže, je to väčšinou závislé práve na type a nastavení plynu.

Klasický benzín má automatický "sytič" a zvýšené otáčky voľnobehu nemajú nič spoločné s tempomatom (ten sa vypína napr. vždy po zošliapnutí brzdy), o nejakom zaseknutí tempomatu nemôže byť reč. Môže byť vadný "motorček" ovládania voľnobehu... to tu už niektorí poznajú, ale ja by som začal najskôr plynovou inštaláciou, teda jej dôkladnou kontrolou.
Ako prvé by som skontroloval chovanie auta úplne bez plynu, len na benzín.

Autor:  Murdokzc [ Sob, 02.02.2013, 21:18 ]
Predmet príspevku: 

No ale ved vzdy to auto startujem a nehavam zohriat na benzine cize vtedy je plyn uplne vypnuty... nehavam ho sice v rezime nech sa zapne sam... ale skusal som aj uplne ho vypnut a ist len na benzine... reakcia taka ista 2000 otacok a po zohriati vsetko normal

Autor:  Pronto [ Ned, 03.02.2013, 1:03 ]
Predmet príspevku: 

Motorček ovládania škrtiacej klapky. Menili sme to pomaly asi už všetci :)

Autor:  KAKO [ Ned, 03.02.2013, 9:48 ]
Predmet príspevku: 

Čidlo teploty RJ musí vedieť teplotu motora a podla toho mieša zmes. Napríklad skutočná teplota motora -5 ale čidlo hlási -15 RJ mieša viac benzínu a vzduchu-vysoké otáčky za studena. Skutočná teplota motora +80 čidlo hlási +70 otáčky OK ale viac žerie PHM. Každopádne diagnostika.

Autor:  Murdokzc [ Str, 06.02.2013, 12:44 ]
Predmet príspevku: 

Tak uz jazdim druhu nadrz plynovu.. prva ma teda vobec nepotesila... 240km na 58litroch plynu, a to neratam benzin na ktory startujem ze nieco spapalo. Uz som objednany na diagnostiku plynu vo ZV. Dufam ze pomoze. A potom ked pride Jenki koncom mesiaca domov tak sa s nim dohodnem.. Ak nepomoze diagnostika a nastavenie plynu tak asi do BB.

Autor:  romo11 [ Str, 06.02.2013, 14:04 ]
Predmet príspevku: 

a nepomohla by nejaká tehla pod pedál? :-D

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/