Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:49
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Pajero Sport zmena pomeru diffu 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
Zdravím mám Pajero Sport 1999, 2,5TD. Pomer diffu 4,900
Chcel by som do zadu namontovať zadnú uzávierku, nakoľko Sporty takouto vecou nedisponovali takže nezoženiem zadnú nápravu. :smt009
Rozhodol som sa,že by som vymenil predný a zadný kôš(hrušku) z pajera 2, pomer diffu 4,636.

Má s týmto niekto skúsenosti?
Čo s ovládaním zadnej uzávierky, stačí kúpiť kompresor a len sa navŕtať do obalu a pripojiť vzduchovú hadicu?
Som z východného slovenska, čiže keby sa niekto šikovný našiel kto by to urobil tak by sme sa určite dohodli. :-)

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Naposledy upravil kaso888 dňa Štv, 12.12.2013, 13:14, celkovo upravené 1



Štv, 12.12.2013, 10:51
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
pajero (classic) ma zadnu uzavierku v serii. KEd uz to budes kuchat, nie je jednoduchsie pouzit rovno odtialto ? (neviem ako s balastom okolo toho - vzduch).


Štv, 12.12.2013, 11:10
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
finder píše:
pajero (classic) ma zadnu uzavierku v serii. KEd uz to budes kuchat, nie je jednoduchsie pouzit rovno odtialto ? (neviem ako s balastom okolo toho - vzduch).


Ktoré konkrétne pajero myslíš? :idea:

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Štv, 12.12.2013, 13:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Ísť s pomeru 4,88 na 4,64 je určite krok späť jednoduchšie a lacnejšie je ARB...

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Štv, 12.12.2013, 13:34
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
PAjero Classic je pajero classic (cize pajero ako take, t.j. 2.5, 2.8, 3.2Did).

Pocnuc 2. generaciou (asi od r.v. 91 ?), ma toto pajero Superselect, a teda medzi napravovu a zadnu uzavierku v serii.


Štv, 12.12.2013, 13:37
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
jankarol píše:
Ísť s pomeru 4,88 na 4,64 je určite krok späť jednoduchšie a lacnejšie je ARB...


Je tam prevod 4,900 mám to z štítku.

ARB stoji okolo 1000eur a to ešte neviem či na 2,5 TD to robia. :o

Zadný kôš by som mal za 170 predný 100 + kompresor + robota.

A to že by to išlo pomalšie to neriešim, auto používam najmä na ťahanie 3t prívesu.

Len hľadám nejakého maníka ktorý má s tým skúsenosti. :-D

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Naposledy upravil kaso888 dňa Štv, 12.12.2013, 13:46, celkovo upravené 1



Štv, 12.12.2013, 13:43
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
finder píše:
PAjero Classic je pajero classic (cize pajero ako take, t.j. 2.5, 2.8, 3.2Did).

Pocnuc 2. generaciou (asi od r.v. 91 ?), ma toto pajero Superselect, a teda medzi napravovu a zadnu uzavierku v serii.



Presne takéto som myslel :smt023

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Štv, 12.12.2013, 13:45
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
kaso888 píše:

A to že by to išlo pomalšie to neriešim, auto používam najmä na ťahanie 3t prívesu.


lenže ono je to presne naopak.

TERAZ (s prevodom 1:4,9) to je pomalšie a viac do sily
POTOM (s prevodom 1:4,64) to bude rýchlešie a a teda menej do sily

čo môže byť pri ťahaní 3t prívesu dosť problém

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 12.12.2013, 15:26
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Nechcem zasierat temu, ale naozaj ten rozdiel 0.26 je az taky markantny rozdiel ?


Štv, 12.12.2013, 15:40
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Palo ma pravdu-auto na ceste bude rychlejsie ale do sily slabsie-rozdiel tam bude-ked som porovnaval pajera tak pri jazde to je citit.Prevody by som v tvojom pripade nemenil za mensie-pri tahani privesu to pocitis pri rozbiehani Inak uzavierku do pajero sport si Daval Rasto Jusko z Kapusian pri Presove-neviem ako to robil-ci vymenou alebo dorabal uzavierku ale On ma Pajero sport 3,5 benzin americku verziu-ak tak mu zavolaj alebo napis


Štv, 12.12.2013, 16:10
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
kaso888 píše:

A to že by to išlo pomalšie to neriešim, auto používam najmä na ťahanie 3t prívesu.


lenže ono je to presne naopak.

TERAZ (s prevodom 1:4,9) to je pomalšie a viac do sily
POTOM (s prevodom 1:4,64) to bude rýchlešie a a teda menej do sily

čo môže byť pri ťahaní 3t prívesu dosť problém


Hmmm :oops: Ja Že to bude naopak

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Štv, 12.12.2013, 16:30
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
Palo ma pravdu-auto na ceste bude rychlejsie ale do sily slabsie-rozdiel tam bude-ked som porovnaval pajera tak pri jazde to je citit.Prevody by som v tvojom pripade nemenil za mensie-pri tahani privesu to pocitis pri rozbiehani Inak uzavierku do pajero sport si Daval Rasto Jusko z Kapusian pri Presove-neviem ako to robil-ci vymenou alebo dorabal uzavierku ale On ma Pajero sport 3,5 benzin americku verziu-ak tak mu zavolaj alebo napis



Skúsim mu napísať :-)
Vďaka za info

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Štv, 12.12.2013, 16:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
finder píše:
Nechcem zasierat temu, ale naozaj ten rozdiel 0.26 je az taky markantny rozdiel ?


Podstupil som nedavno na mojom pajere zmenu z 4638 na 4900 a mozem povedat ze to sakra poznat...ako na ceste tak aj v terene.

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Štv, 12.12.2013, 17:06
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.12.2013, 18:27
Príspevky: 19
Bydlisko: Sobrance
Odpoveď s citáciou
Rastojusko menil celú zadnú nápravu.
Zistil som že na 2,8 pajerach sú také nápravy aj s uzávierkou v pomere 4,900

Len mi jeden tvrdil, že z 2,8 tam nedám nápravu lebo je robusnejšia. :cry:
Ako je to? :smt017 Sedelo by mi to, čo potom čidla ABS atď......

Vďaka za rady.

_________________
Pajero Sport, 1999, 2,5TD, Sériovka


Štv, 12.12.2013, 18:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Zatial co citam mne to pripada ze sa chystas menit len zadny dif .....no musis zmenit aj predny dufam ze s tym pocitas lebo ta zmena prevodov ta vyjde tak ci tak 1000 eur....

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Štv, 12.12.2013, 19:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: