4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

ako na to? kupa pajera sport diesel
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=124&t=8953
Stránka 1 z 6

Autor:  MareC3k [ Uto, 29.09.2009, 16:24 ]
Predmet príspevku:  ako na to? kupa pajera sport diesel

Nazdar hosi, dneska som bol pozriet jedno pajero sport 2.5TD, konkretne: http://mitsubishi-pajero-sport.autobazar.eu/25-td-gls-id1167922.html
ale prekvapilo ma par veci... motor kym nastartoval tak ho starter tocil asi 5s (asi spadnuta nafta), po nastartovani dymil modrym dymom, v okoli motora vela vela netestnosti, olej presakoval z kazdej strany, za 5 minut co bol nastartovany kvaplo na plech pod autom asi 10 kvapiek oleja... predajca tvrdil, ze auto bolo samozrejme pravidelne servisovane, pravidelne vymeny oleja atd... a ze kazde pajero 2.5TD je olejnicka, je to naozaj tak? alebo bol len tento kus riadna mrdka bez servisu. Neviem ako je to s intervalom vymeny oleja, niekde tu som cital, ze sa meni po 7.500km, ale na tomto bol aktualny stav 197.000km a podla stitka nasledujuca vymena ma byt pri 220.000km co sa mi zda dost vela (23.000km) a naliaty olej bol BP 15W40. takze podla toho usudzujem, ze je motor vo velmi zlom stave, long life 15W-40 olej som zatial nevidel, dalsia vec je, ze auto na volnobehu dost vibrovalo, az neprijemne a vela plastov vo vnutri vrzga, je to samozrejme diesel, ale tie vibracie boli velmi neprimerane (mozno som zhyckany, ale momentalne jazdim A6, 2.5TDI '96)
Takze tod otazky: ako je to s tymi 2.5TD? su to olejnicky alebo len tento kus je mrdka? vibracie na volnobehu v interieri su naozaj take hrozne?
Pokial ma niekto nejake rady, tak sa velmi rad poucim. Paci sa mi prave verzia sport, potrebujem to na 90% asfalt a sem tam nejaka ta luka+les. tak dik.

Autor:  romo11 [ Uto, 29.09.2009, 16:34 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj, mam sice gallopera ale motor je ten isty...olej na hadiciach okolo turba a intercooleru je bezny jav u tychto motorov, ak tecie inde to asi normalne nebude...ja mam tie hadice zasrate komplet olejom ale olej nikde nekvypka pod auto a pocas 10 tisic km co mam servisny interval nemusim olej dolievat.
S tymi km na stitku mi to napoveda ze tam asi boli stocene km, skus pozriet ak je k autu protokol z STK aky stav km a datum su uvedene tam.
A ti vibracie mne nehovoria nic, mne akurat na volnobehu citit ked mam ruku na radiacej pake ze pod kapotou je diesel...
Bol si aj na skusobnej jazde s tym autom?

Autor:  MareC3k [ Uto, 29.09.2009, 16:47 ]
Predmet príspevku: 

no prave, ze na hadiciach od turba do IC a naspat do sania olej nebol, prave tie boli krasne, aj spoje boli suche, olej bol ale vsade naokolo, okolo olejoveho filtra, ako keby bol slabsie dotiahnuty, pod ventilovym vikom v predu pri rozvodoch a vzadu ani nevravim, tam to bolo najhorsie... cela napravnica a tie plechy okolo komplet od oleja a brutalne to kvapkalo dole na plech pod autom.
co sa km tyka tak predajca sa dusoval, ze auto je po prvom majitelovi a pravidelne servisovane, tu ho predava aj asi povodny majitel: http://mitsubishi-pajero-sport.autobazar.eu/25-td-gls-id1117868.html
tie vibracie boli citit vsade, volant sa klepal mozno o 5mm, plasty vrzgali... :(
pocital som s tym, ze to bude auto o 4 roky mladsie od mojho terajsieho, tak ze bude mat minimalne rovnaky standard
na skusobnej sme neboli, stacilo mi to co som videl a bol som viac menej rozhodnuty ze tento kus ide z kola von.

Autor:  efendi [ Uto, 29.09.2009, 16:55 ]
Predmet príspevku: 

nuz pajerkaa nejsuu olejnicky, kazdopadne,,ten predajca nemal otom ani potuchy,,ja mam ties 2,5 pajero motor v mojom jeepiku a motor som pred vlozenim pretesnil a je suchy zadna kapka,,mierne vlhke pri intercooleru,zadne olejove flaky,,,ten motor staci pretesnit a bude OK.a ostatne je tak ako pisal romo11..,,,,a co sa tyka vybracie, .motor staci doladit, skontrolovat vstrekyy, ci su dobree, a ak su spatne vymenit a motor pojde jak sepot jarnych kvetin...

Autor:  MareC3k [ Uto, 29.09.2009, 17:01 ]
Predmet príspevku: 

jasne to mas pravdu, sikovny mechanik by to urcite zvladol... ale ma napadla jedna vec, ked mu tak tecie olej tak urcite par krat musel olej dojst a blikat za jazdy kontrolka mazania pri nedostatku oleja a nemohlo sa vtedy nieco pobabrat? pridret ojnicne loziska, pridriet turbo atd... ? potom by sa oprava poriadne predrazila :(

Autor:  efendi [ Uto, 29.09.2009, 18:29 ]
Predmet príspevku: 

nuz keby jazdil tak ako pisees, motor by sel inak, to by klepal strasne
ked vydu ojnicne alebo hlavne loziska,,podla mna staci ten motor pretesnit a ako som uz uviedol vyssie..ale kazdopadne pri tej kupe by bolo dobree, keby tam bol aj mechanik, odborniiik, ktory sa do motorov rozumie, a skontroloval by stav motora...

Autor:  Kapo [ Uto, 29.09.2009, 19:07 ]
Predmet príspevku: 

Auto za takú cenu v takom stave by som určite nebral. :?

Autor:  finder [ Uto, 29.09.2009, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

V zasade si si odpovedal sam ... Negativny dojem, ruky prec ...
Ved je z coho vyberat ...
Alebo auto muchy ma, a si ochotny ich prehryznut (povedzme za cenu zlavy), alebo nie ..

Autor:  romo11 [ Uto, 29.09.2009, 19:37 ]
Predmet príspevku: 

ako pisal finder, vyber aut je velky, urcite najdes auto ktore si zamilujes na prvy pohlad a nebudes musiet riesit ani hriechy predosleho majitela :wink:

Autor:  negio [ Uto, 29.09.2009, 19:48 ]
Predmet príspevku:  pajero

JA som sice kupoval pajero rocnik 1993 ale problemy som mal tie iste...s motora okolo remenic resp. ponad rozvodovy remen slizel olej ale nastastie je to ok. po vymene semeringou
ale ked mi isle v servise menit rozvodovy remen tak bol uz po dlzke roz... asi od toho oleja leboé bol uplne nasiaknuty

potom sa nam stala este taka kuriozitka..ze some parkovali na jednom mieste aj pajero aj otcovu octaviu a rano ked tam nebolo ani jedno auto tam bol oil...oco hovori zase ti pustili semeringy na pajere a ja ze nie nie to bude s octavie..hehehe aj tak bolo
tak som sa uz potom vylakal ze budu opat problemy ale v poho.

Autor:  hollyml [ Uto, 29.09.2009, 20:58 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam tiez ten isty motor. Olej sa ma menit kazdych 7500km ale ja ho menim po 10 tis. a davam 10W-40. Pokial je motor pravidelne servisovany tak tam nesmie byt ani jedna kvapka oleja. Vybracie motora su do urcitej miery normalne a nemozes to tak uplne porovnavat s Audi alebo s inym osobnym autom. Proste je to OFF a ten ma ine prevodove ustrojenstvo a mnoho dalsich komponentov ktore sposobuju vibracie. Kazdopadne z auta ktore kupujes by si mal mat dobry pocit hned od zaciatku. Ak nie radsej sa na to vykasli.

Autor:  romo11 [ Uto, 29.09.2009, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

hollyml: on pisal vibracie na volnobehu a tie asi ani ty nemas take aby ti triaslo volantom...ja napriklad do volantu necitim ziadne vibracie, ale ked som kedysi bol pozriet jeden opel monterey v bazare tak tomu sa po nastartovani triasli aj predne kolesa...

Autor:  hollyml [ Uto, 29.09.2009, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

Jasne. Je rozdiel vibracia a vibracia. Kazdopadne vibracia nieje to jedine co by ho malo trapit.

Autor:  LOSOS [ Uto, 29.09.2009, 21:07 ]
Predmet príspevku: 

Ja mám tiež ten istý motor bez oleja nepresaká teraz mi kvaplo aj to preto lebo kovová trubka v čom je uložená mirka na olej sa mi povolila a určite nie vždy jazdím šetrne hlavne v teréne dostane zabrat ak je celý od oleja nebral by som a ked naštartujem trocha zadýmí a potom nič .

Autor:  rolo000 [ Uto, 29.09.2009, 22:06 ]
Predmet príspevku: 

Ak po nastartovani trasie motorom viac ako by malo,tak na 99% je roztrhnuty mensi rozvodovi remen na bocne vivazovaky/neviem ako sa to odborne vola/.

Stránka 1 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/