Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 17.08.2019, 12:38
Dnes je sobota 17. augusta 2019, meniny má Milica a zajtra Elena, Helena




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 4 ] 
 3.2 DiD auto po pribrzden(auto stoji) nejde rozbehnut 5sec 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.02.2016, 18:12
Príspevky: 23
Odpoveď s citáciou
Ponuknem Vam pribeh, ak budete riesit podobnu skusenost:
Auto s AT z nicoho nic po pribrzdeni na krizovatke vobec nereaguje na plynovy pedal, otacky sa pekne dvihaju, avsak auto ide ako slimak, cca 5km/hod. Toto trva do 5sec. a nasledne ako zazrakom, auto prejde do normalneho modu a ide. Stane sa to nahodne, ale iba po zabrzdeni auta. Tak 1xden a nie kazdy den.
OBD II diagnostika bez Fault codov. Nic. Normalna diagnostika zase nic.

Az som sa docital, ze Mitsu zaviedlo vo svojej inteligentnej ochrane AT nasledovnu vec:
- z dovodu ochrany pred poskodenim AT je zavedeny v spinaci brzdovych svetiel este jeden spinac (sucast jedneho), preto ma 4 poly
- tento spinac privadza ON/OFF signal do riadiacej jednotky AT
- tento signal detekuje, ci bol pedal brzdy naozaj uvolneny, ak nie, tak riadiaca jednotka AT nedovoli riadny prenos sily z motora na prevodovku - len naozaj pre krokovy pohyb (moj pripad)
- v momente ako je signal z pedalu (spinaca) pozitivny, tak pride k odblokovaniu tejto “imunitnej” reakcie a auto ide riadne

Kedze spinac ma chod lem 4mm, tak sa da cez ohm meter obtiazne zmerat jeho spinanie. V tomto pripade poly 1 a 2.

Uz som so svojim servisakom pred tymto poznatkom riesil vsetko mozne:
- APP senzor, TPS senzor, EGR .... vsetko bolo uplne OK ... avsak stale ziadne Fault kody

Odpoved je teraz jasna, preco neboli Fault kody. Auto sa chovalo normalne, pretoze si riadiaca jednotka myslela, ze je noha nabrzdovom pedali. Ta tam sice nebola, ale spinac nebol riadne zopnuty, lebo dosluhoval. Drobna chyba za par euro. A skumania ako pri vystavbe jadrovej elektrarni.


Sob, 08.06.2019, 9:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 336
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
kamarat, velky palec hore za zdielanie skusenosti. Takto by to na tomto fore malo podla mna byt.
:smt133 :smt133 :smt133
Nech sa Ti dobre jazdi!


Pon, 10.06.2019, 10:07
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.02.2016, 18:12
Príspevky: 23
Odpoveď s citáciou
Som sa tu nieco obcas dozvedel, taj len splacam :-)
Akurat musim povedat, ze je tu mrtvo. Vdaka bohu, ze chlapci v australii maju dobre rozbehnute Pajero forum. Je tam silna podpora od aut z roku pana az po dnesne modely.


Uto, 11.06.2019, 9:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 2629
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
jeyjey píše:
Akurat musim povedat, ze je tu mrtvo. Vdaka bohu, ze chlapci v australii maju dobre rozbehnute Pajero forum.

To vies,aj tu to kedysi zilo.Auta starnu,vyraduju sa,rozoberaju a majitelov ubuda.Novych aut takychto konstrukcii nie je.Pozri si co jazdi v Australii.Kazdy druhy tam je odkazany na OFF a o vybave co maju tam z cim jazdia sa nam moze len snivat.A tieto nase stk to este preriedia.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 12.06.2019, 19:21
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 4 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: