4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

chvíľková ale extrémna dymivost
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=125&t=22769
Stránka 1 z 1

Autor:  jurik181 [ Štv, 30.11.2017, 20:02 ]
Predmet príspevku:  chvíľková ale extrémna dymivost

Zdravim Vas offroadaci
Asi pred dvomi mesiacmi som siel na stk a kedze viem ze pri diesloch znamena emisna kontrola vytacanie do cervenych otacok vyskusal som si to este pred kontrolou, akurat ze po raznom zosliapnuti pedalu zacalo auto extremne dymit a tento stav trval cca 2-3minuty aj na volnobeznych otackach. Po stopnuti motoru a opatovnom nastartovani po dyme ani stopa. Bral som to ako nejaku zvlastnu anomaliu a kedze auto jazdilo v pohode dalej nevenoval som tomu vacsiu pozornost. No nedavno sa tento stav opakoval, bol som v terene a v spatnych zrkadlach som si vsimol opat obrovsky dym. Opat stav trval nejaku chvilu az po odstavenie motu, po nastartovani opat ziaden problem. Nenapada Vam cim by to mohlo byt? Olej nekontrolujem kazdu chvilu takze nemozem s urcitostou povedat ci ho ubudlo vela alebo malo, stale som medzi znackami... Dakujem

Autor:  andrej190 [ Štv, 30.11.2017, 20:26 ]
Predmet príspevku:  Re: chvíľková ale extrémna dymivost

a ten dym je biely? čierny ?

Autor:  Klokan [ Štv, 30.11.2017, 20:28 ]
Predmet príspevku:  Re: chvíľková ale extrémna dymivost

V chladici si mal mozno trocha oleja a zobralo ho do motora ked si to vytocil

Autor:  jurik181 [ Pia, 01.12.2017, 20:19 ]
Predmet príspevku:  Re: chvíľková ale extrémna dymivost

dym bol bielej farby a bolo ho este viacej ako na:
https://www.youtube.com/watch?v=m5nbSezWHS4

myslite ze by mohlo byt v intercooleri tolko oleja?

Autor:  local.sk [ Sob, 02.12.2017, 4:36 ]
Predmet príspevku:  Re: chvíľková ale extrémna dymivost

biely dym je najcastejsie nespalena nafta. o motore 3.2 DiD vela neviem ale na prvy pohlad vyzera velmi podobne ako Patrol 3.0 Di, o ktorom uz viem celkom dost. podla mna tolko oleja si v IC nemohol mat, ten je priebezne strhavany a spalovany, ak by siel do motora olej, tak by motor takisto nereagoval na plynovy pedal a samovolne sa vytacal.

podla mna pricina je nespalena nafta v jednom z valcov, pricin moze byt viac, od vody v palive, straty kompresie cez zle nastavene davkovanie paliva az po curajucu trysku, osobne by som to asi tipol na curajucu trysku, zvlast ked sa to stalo pri pridavani plynu.

Nebral by som to na lahku vahu, ak si netankoval nejake svinstvo ked sa ti to stalo, tak to indikuje nejaky zavaznejsi problem s motorom. Mne sa podobna situacia stala toto leto, ked sa presne rovnakym sposobom ohlasil prepaleny piest c.3 v prvy den letnej dovolenky a stalo ma to okrem pokazeneho leta aj peknych par tisic eurikov za odtahy a generalku motora.

Drzim palce nech najdes nejakeho mechanika co sa takymto motorom rozumie a nebude ta tahat za nos, pripadne experimentovat, ja osobne by som ako prve vybral trysky, dal im zmerat kompresiu a kuknul vnutro motora kamerou. nic to nestoji a od toho sa da odrazit dalej. zhadzovat hlavu a pod je uz na dlhsie, ale ak si auto kupoval len nedavno a motor si rozobraty nemal, tak o jeho stave nic nevies.

Daj vediet ako si dopadol, drzim palce.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/