4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Problem s ABS http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=125&t=23390 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | matos69 [ Ned, 30.12.2018, 1:16 ] |
Predmet príspevku: | Problem s ABS |
Ahojte. Chcel by som vas poprosit a radu,ak ste sa na Pajere s niecim takym stretli.ABS pumpa vydava divny zvuk.ci pri brzdeni alebo aj bez brzdenia.ABS kontrolka nesvieti, ale akonahle sa dostanu kolesa brzdenim do smyku tak sa ABS rozsvieti a ABS nereguluje. Z 20 poctov brzdeni ABS zoplo asi raz cize aj napriek tym zvukom prerusovalo brzdny ucinok, ale v zapati dalsi krat uz zasa neslo a vysvietilo kontrolky.po zastaveni auta kontrolka ABS zasa zhasne. Na prilozenom linku je natoceny presny problem ktory ma trapi.cital som na inom fore ze na tieto pumpy existovala zvolavacia akcia.cize ak bol srob na pumpe oznaceny ruzovou farbou tak sa na zvolavacku menil za pumpu ktora mala na srobe zltu znacku.moje by zvolavacke teoreticky podliehal lebo ma ruzovu znacku len neviem....je to r.v. 2001. Dakujem, ak budete mat realne riesenie resp. ci ste sa s tym niekedy stretli a ako ste sa s tym popasovali. https://m.youtube.com/watch?v=Wt8oIwUKK6U |
Autor: | Rudi [ Ned, 30.12.2018, 22:03 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problem s ABS |
Odišlo Ti ABS ,riešenie je vymeniť ABS. |
Autor: | jeyjey [ Sob, 08.06.2019, 9:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problem s ABS |
podobny problem sa zacal objavovat aj u mna, avsak len sporadicky, nahodne. Bez ohladu, ci bol pouzity pedal alebo nie. Patral som aj u protinozcov v australii. Problem je v tom, ze napisat “odislo ti ABS” je siroky pojem. Presnejsie sa jedna o cely HBB (Hydraulics Brake Booster) unit. Ten sa sklada (podstatne casti): - motor cerpadla - cerpadlo - akumulator tlaku (dusikom naplnena vyrovnavacia nadrzka) s piestom a pruzinou - hlavny valec spolu so solenoid ventilmi (ESC,...). Pricin je niekolko: - odchadza motor cerpadla, pretoze (najcastejsie) je vydrana medena cast na rotore. Pozrite sem: https://youtu.be/vrsXN6hy-JM - akumulator tlaku - hlavny valec. Motor je vo vnutri riadne zas.aty od vydratej medi a preto zadrhava. Zvuk z motora. Problem je vsak v tom, ze ECU nevyhlasi ziaden problem (ak pouzivate spravne OBD II s Torque Pro smart App), pokial nepride k zasadnej poruche. Signaly k bliziacej sa poruche je vidno, len cez Mitsubishi diagnostiku (v OBD nie su), ktoru ma len Mitsu servis: Diagnosis code No........ Item.............................................. .....Reason 16................................Abnormal power-supply voltage........... Low voltage/High voltage 31...............................Abnormal IG2B power-supply voltage drop 53...............................Pump motor system problem...........Pump motor lock/Current detection circuit problem 54...............................Motor relay system problem...........Relay open/Relay short/Coil problem 55...............................Pomp motor long-term operation 56...............................Pressure switch problem...........PH open/PL open or short 57...............................Accumulator low pressure...........Pomp problem/Accumulator problem 58...............................ASTC-ECU problem Takze by som mozno doporucil - namiesto vymeny celeho HBB unitu (novy stoji cez 2k Eur), vymenit naozaj len podstatny diel. Samotny rotor motora sa da kupit cez ebay od Nemeckej firmy (novy, nie repas), za zlomok ceny tu: https://www.ebay.co.uk/itm/Engine-Elect ... 1438.l2649 maju tam vsetky druhy aut, nie len Pajo. Pri volbe Paja, treba zvolit polozku Pajero/Shogun (nie samostatne Pajero), inak Vam nenajde napr. 3.2.DiD. Novy motor od Sk Mitsu importera stoji 900E. Novy stator 175E. Pekny den. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |