Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 4 ] |
|
3.2 DiD auto po pribrzden(auto stoji) nejde rozbehnut 5sec
Autor |
Správa |
jeyjey
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.02.2016, 18:12 Príspevky: 23
|
Ponuknem Vam pribeh, ak budete riesit podobnu skusenost: Auto s AT z nicoho nic po pribrzdeni na krizovatke vobec nereaguje na plynovy pedal, otacky sa pekne dvihaju, avsak auto ide ako slimak, cca 5km/hod. Toto trva do 5sec. a nasledne ako zazrakom, auto prejde do normalneho modu a ide. Stane sa to nahodne, ale iba po zabrzdeni auta. Tak 1xden a nie kazdy den. OBD II diagnostika bez Fault codov. Nic. Normalna diagnostika zase nic.
Az som sa docital, ze Mitsu zaviedlo vo svojej inteligentnej ochrane AT nasledovnu vec: - z dovodu ochrany pred poskodenim AT je zavedeny v spinaci brzdovych svetiel este jeden spinac (sucast jedneho), preto ma 4 poly - tento spinac privadza ON/OFF signal do riadiacej jednotky AT - tento signal detekuje, ci bol pedal brzdy naozaj uvolneny, ak nie, tak riadiaca jednotka AT nedovoli riadny prenos sily z motora na prevodovku - len naozaj pre krokovy pohyb (moj pripad) - v momente ako je signal z pedalu (spinaca) pozitivny, tak pride k odblokovaniu tejto “imunitnej” reakcie a auto ide riadne
Kedze spinac ma chod lem 4mm, tak sa da cez ohm meter obtiazne zmerat jeho spinanie. V tomto pripade poly 1 a 2.
Uz som so svojim servisakom pred tymto poznatkom riesil vsetko mozne: - APP senzor, TPS senzor, EGR .... vsetko bolo uplne OK ... avsak stale ziadne Fault kody
Odpoved je teraz jasna, preco neboli Fault kody. Auto sa chovalo normalne, pretoze si riadiaca jednotka myslela, ze je noha nabrzdovom pedali. Ta tam sice nebola, ale spinac nebol riadne zopnuty, lebo dosluhoval. Drobna chyba za par euro. A skumania ako pri vystavbe jadrovej elektrarni.
|
Sob, 08.06.2019, 9:43 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
kamarat, velky palec hore za zdielanie skusenosti. Takto by to na tomto fore malo podla mna byt. Nech sa Ti dobre jazdi!
|
Pon, 10.06.2019, 10:07 |
|
|
jeyjey
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.02.2016, 18:12 Príspevky: 23
|
Som sa tu nieco obcas dozvedel, taj len splacam Akurat musim povedat, ze je tu mrtvo. Vdaka bohu, ze chlapci v australii maju dobre rozbehnute Pajero forum. Je tam silna podpora od aut z roku pana az po dnesne modely.
|
Uto, 11.06.2019, 9:26 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
jeyjey píše: Akurat musim povedat, ze je tu mrtvo. Vdaka bohu, ze chlapci v australii maju dobre rozbehnute Pajero forum. To vies,aj tu to kedysi zilo.Auta starnu,vyraduju sa,rozoberaju a majitelov ubuda.Novych aut takychto konstrukcii nie je.Pozri si co jazdi v Australii.Kazdy druhy tam je odkazany na OFF a o vybave co maju tam z cim jazdia sa nam moze len snivat.A tieto nase stk to este preriedia.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 12.06.2019, 19:21 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 4 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|