| 
	| 
	Hľadať  • Registrovať • 
		FAQ •
		Anjeli •
		Pravidlá •
		Rapid Link
		
		 • Prihlásenie
	 | 
	
    
	
	Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 HONZA.S 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26 Príspevky: 325 Bydlisko: Benešovsko  CZ
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zapečená klapka obtoku se díá vždy rozhýbat. Už jsem takový problém kdysi měl a povedlo se. Poklepat oškrábat , natřít červenou brzdovkou a td. Naco turbo měnit pokud nemá vůli na hřídeli a nežere olej. 
					
						_________________Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61  4.2TD,  Nissan X trail 2.0 4 x 4 ,  Nissan Almera  N16 1.5 a  Nissan Primastar 2.5 TDi .  janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.05.2009, 21:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 vôľu na hriadeli je možné zmerať profi jednoúčelovým zariadením akým disponujú firmy repasujúce turbá. Tak isto nevyváženosť. Zhodnotiť turbo hmatom, zrakom alebo inými zmyslami počas jeho držania v ruke je odvážne. Dá sa odhaliť jedine turbo ktoré je úplne po smrti. Ale to sa ohlasuje pazvukmi ešte pred rozborkou. Čo sa týka tej analógie s karburátorom (Majod), tak to nie je celkom to isté lebo na zlý karbec motor nepôjde alebo pôjde rozožraný, na zlé turbo môže motor skonať škaredým spôsobom. A to znenazdajky. 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.05.2009, 21:51 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 marisko Mitsubishi ma turba uplne specificke podla mojich vedomosti ich vyraba mitsubishi heavy industries MHI maju oznacenie a napr. na pejero 2,8 td stalo turbo pred pol rokom bezmala 3500€ bez dph tak som tiez radsej riesil repas za 23000 skk a zaroven som kupil do forda 3k turbo za 18500 skk lebo sa neoplatolo stare opravovat to je tak...
 A ku skonaniu motora koli turbu len tolko:Po 600tis kilometroch na tranzite motor zhltol takmer polovicu kompresoroveho kolesa vo forme prasku nakolko absentoval vzduchovy filter a potvora si to ani nevsimla problem nastane ked motor nemaze koli velkej voli v uzli turba. 
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 26.07.2009, 14:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Igor ZA 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pani dakujem ze ste navrhli viac moznosti ale HONZA.S mal pravdu a zas to maka ako cert.Dakujem vsetkym zucastnenym 
    
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 26.07.2009, 20:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |