Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 25.04.2024, 14:04
Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Pajero II 2,8TDI problem s vykonom motora 
Autor Správa
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 28.04.2009, 20:35
Príspevky: 117
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zdravím, tak sme tu s dvaosmickou znova. Kedze auto aj po prekontrolovani celej palivovej sustavy nefungovalo, vybrali sme cerpadlo. Dnes bolo na stolici a technik tvrdi, že je OK. Je treba dat pre istotu vymenit, vsetky tesnenia a gufera, ktore su v cerpadle?


Str, 02.03.2011, 17:01
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hlavne si vimen predne gufero ,zvikne tadial prisavat vzduch (auto ma zli ranny start-spada nafta ) uz som mal takych pripadov. :!: a slabi tach moza bit aj zanesenym vzduchovym filtrom a pozor na egr ventyl mne tot na 2,5ke zacal blbnut a motor nesiel a dymil .

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 02.03.2011, 20:55
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.12.2015, 17:20
Príspevky: 9
Odpoveď s citáciou
Vedel by mi niekto kto má 2.8-ku povedať od koľkých otáčok mu tlačí turbo. Mne začína tlačiť až od 1900 až 2000 otáčok ale zdá sa mi že je to trocha neskoro. Keď som mal zadrhnutý wastegate v uzatvorenom stave začínalo turbo tlačiť už od 1300 otáčok, vtedy som mal však problém že mi pri tlaku cca 1 bar odfúkol ventil na paroží sania.


Sob, 24.12.2016, 14:19
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2016, 0:53
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Zdravím tak skkúsim aj ja :D

Mám pajero r.1998 2.8 92kw,4M40,manuál,superselect,pneu 31x10,5R15 BF-mt

Potreboval by som poradiť ohľadom výkonu motora.Problém spočíva vtom,že auto ma slabý výkon,akceleráciu.Jazdím sním 50/50 cesta/terén.Na rovnej ceste sa to celkom dá i keď by to mohlo ísť lepšie no ale keď príde stúpanie do kopca tak auto nevládze ako keby ho pomaly dusilo a dosť to poznať v teréne v kopcoch tam to je skoro mŕtve.

Niečo k motoru
Auto od tejto opravy nabehalo 10 000km.Ako šlo predtým to netuším lebo sa rozsypalo po 100km od kúpi :D
Motor bol komplet rozobratý bolo pretočené ložisko na ojnici takže výbrus.Menilo sa všetko hlavné ložiská kľuky,ojničné ložiska,piestne krúžky,rozvody,všetky tesnenia,turbo po repase,nastavené ventili,spojka,špičky vstrekov.
S čerpadlom som nerobil nič len sa založilo všetko na značky a nastavilo sa na 6 stupňov.Nádrž+potrubie je vyčistené.Pri palivovom filtri je prídavné čerpadielko asi kvôli padajúcej nafte jazdil som aj bez neho zmenu som necítil.Olej,olejový,palivový a vzduchový filter vymenený.Prevodovka,prídavná a diferaky tiež vymenený olej.S AGR sa nerobilo nič len sa vyčistilo.Auto štartuje bez problémov.

Ešte taky postreh keď je auto riadne zohriaté tak sa my zdá také lenivejšie.

To je asi všetko ak je niečo nejasné tak dopíšem.

_________________
Pajero 2.8td


Pia, 16.06.2017, 0:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1887
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Turbo je na tom ako,pytam sa,lebo o nom nie je v tvojom prispevku ani zmienka :smt151

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Pia, 16.06.2017, 14:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Pise ze je po repase
Inak isto je to vsetko dobre zmontovane ?
Po tom ako ste to dali do hromady meral niekto tlaky valcov ?
Dake neobycajne prejavy ? Dymenie trasenie zvuky ?

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Pia, 16.06.2017, 18:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1887
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Kua Janci,vidis lepsie ako ja :-D

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Pia, 16.06.2017, 20:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
[quote="ďugi340"
len sa založilo všetko na značky a nastavilo sa na 6 stupňov.[/quote]
6 stupnov na com?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pia, 16.06.2017, 21:25
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2016, 0:53
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Janciak opravoval som si to sám tak hádam som nikde nespravil chybu.Jediné čím som si neistý je turbo a čerpadlo.Turbo je síce po repase ale chcelo by to zmerať tlak turba či ide ako má.No a čerpadlo predvstrek sa nastavil pomocou stroboskopickej lampy na 6,1 stupňa.
Tlaky som nemeral.
K tým neobyčajným prejavom trasenie žiadne,zvuk by som povedal,že dobrý pekne na všetky valce,k dymeniu sem tam pri zošliapnutí zadymí na čierno pri stúpaní

Milan predvstrek na čerpadle

_________________
Pajero 2.8td


Sob, 17.06.2017, 0:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
ďugi340 píše:
No a čerpadlo predvstrek sa nastavil pomocou stroboskopickej lampy na 6,1 stupňa.

Nechcem moc mudrovat.V pajere som sa moc nehrabal.Ale vecsinou byvaju risky na cerpadle,kluke,rozvodoch.Zalozis remen a musi to ist.Mal si otvorenu aj nadrz,sitko,potrubie,filter v akom stave?
MANY v robote staviam na 13 stupnov ked menim naf.cerpadlo a na mercedesoch to bolo 24 stupnov.Sa mi zda cudne 6.1 stupna.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Sob, 17.06.2017, 12:01
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
zaslep/odpoj EGR

ak máš pri filtri pomocné čerpadielko na dopravu nafty tak je v riti predný semering na vstrekovacom čerpadle, čerpadlo von a vymeniť semering alebo lepšie... rovno pretesniť a nastaviť celé čerpadlo

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Sob, 17.06.2017, 22:26
Profil ICQ
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2016, 0:53
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Príloha:
Poznámka: rozvody pajero 2.8
48_28TD_2.jpg
48_28TD_2.jpg [ 55.68 KiB | Zobrazené 4977 krát ]
Milan píše:
Nechcem moc mudrovat.V pajere som sa moc nehrabal.Ale vecsinou byvaju risky na cerpadle,kluke,rozvodoch.Zalozis remen a musi to ist.Mal si otvorenu aj nadrz,sitko,potrubie,filter v akom stave?
MANY v robote staviam na 13 stupnov ked menim naf.cerpadlo a na mercedesoch to bolo 24 stupnov.Sa mi zda cudne 6.1 stupna.


Pajero 2.8ka má ozubené kolesá+reťaz a risky tam sú a všetky som dal podla manuálu.Auto ide len je trochu lenivé.Nádrž bola vyčistená,sitko vyčistené,potrubie sa prefúklo a filter sa dal nový.
Nastavenie toho čerpadla som tiež vytiahol kdesi z manuálu skúsim to pohľadať.

farky píše:
zaslep/odpoj EGR

ak máš pri filtri pomocné čerpadielko na dopravu nafty tak je v riti predný semering na vstrekovacom čerpadle, čerpadlo von a vymeniť semering alebo lepšie... rovno pretesniť a nastaviť celé čerpadlo


Dnes som vyhodil to pomocné čerpadielko a nabehal som cca 15-20km v terene.Je tam cítiť nejaké zlepšenie bez toho čerpadielka a už pociťujem,že je to o čosi živšie.Uvidím cez týždeň pobehám aj niečo po ceste.Štartovanie bolo zatiaľ vporiadku ale skúsim ho nechať postať 2-3 dni či sa niečo zmení.

_________________
Pajero 2.8td


Ned, 18.06.2017, 0:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
ak odchádza gufero na čerpadle padanie nafty sa u 2,8 vždy začne prejavovať najprv pri nizžších teplotách, možno to teraz v lete nepocítiš.
Ak už tam niekto dorábal pomocné čerpadlo, buď si istý, že sa to časom prejaví. V najhoršom prípade keby bolo to pomocné čerpadlo priliš silné ti može začat tlačit naftu do oleja

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Ned, 18.06.2017, 10:58
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: